Dat wilde ik dus ook quoten. En sowieso, waarde hechten aan een krant die de Telegraaf heetquote:Op maandag 18 mei 2009 21:56 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Juist en daarom ga je daar níet heen met je secret lover.
Goeie vraag ja.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Gezien, maar HOE gezien?!
Jij zit ook wel eens bij een homo thuis op de bankquote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Ik ga ook weleens uit met een vriendin.
Ze gingen samen weg.quote:Op maandag 18 mei 2009 22:30 schreef BVO het volgende:
Ik ga ook weleens uit met een vriendin.
Wie zegt dat dan?quote:Op maandag 18 mei 2009 22:48 schreef E.T. het volgende:
Alsof Yolanthe alleen maar thuis mag zitten als Jan moet werken..
Wow, ja dat kan echt niet.quote:
En jouw bron is daar bij als hij haar een veeg geeft?quote:Op maandag 18 mei 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, het is waar. Hij geeft haar regelmatig een veeg.
Zijn bron ziet de paddestoel van Wesley hevig heen en weer schudden wanneer Yolanthe op bezoek komt...quote:Op maandag 18 mei 2009 23:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En jouw bron is daar bij als hij haar een veeg geeft?
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:10 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zijn bron ziet de paddestoel van Wesley hevig heen en weer schudden wanneer Yolanthe op bezoek komt...
was inderdaad.... hij is inmiddels gescheidenquote:
quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Y en J ook maar ooit bij elkaar gepast hebben. Kwam ze allebei carrièretechnisch goed uit. En dit ook trouwens. Ze zullen helaas de komende tijd wel weer niet van de voorpagina's zijn weg te slaan![]()
![]()
. En wat moet die Y ineens met Sneijder?
Win-win. Tokio Hotel kan niet slechter worden dan nu, en dan zijn we in ieder geval van die solobagger van Jantje S. verlost.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:15 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zie het al voor me.Jan stort in een diepe depressie en sluit zich later aan bij Tokio Hotel.
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijnquote:
Die dwerg? Nah.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's waar.... dan zal zijn piemel wel groter zijn
Nou en of. Veel meer.quote:Op maandag 18 mei 2009 23:33 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik denk dat Jan meer geld heeft.
Wat een Telegraaf-artikel op de FP.quote:Het sprookje tussen Yolanthe en Jan Smit lijkt over en uit. Yolanthe heeft het helemaal gehad met volkszangers, en wil nu gaan voor een echte man. De mooie Yolanthe is namelijk gesignaleerd met niemand minder dan Wesley Sneijder.
De actrice, die afgelopen zaterdag nog blij vertelde verliefd te zijn op de Noren en hen derhalve twaalf punten gaf, is het hele weekend met de pas gescheiden voetballer opgetrokken. Zonder Jan aan haar zijde is Yolanthe tot in de kleinste uurtjes wezen stappen in een Amsterdams café.
Yolanthe zou 'als een blok' zijn gevallen voor de speler van Real Madrid. De Volendammer moet waarschijnlijk alle hoop laten varen. "Yolanthe lijkt haar pleziertjes steeds vaker buiten de deur te zoeken", aldus Shownieuws.
Met dank aan Djeez voor deze submit
Scheelt niet veel: http://carriere.blog.nl/a(...)zingen-toontje-hoger vs http://www.quotenet.nl/biz/top_11_de_rijkste_voetballers.php en zeker na de scheiding van Sneijder...quote:
Als ik het geld had zou het me dus geen ruk uit maken als het om Yolanthe ging.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:03 schreef DrDentz het volgende:
Het is wel een golddigger pur sang he, tering hè.
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkerenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:22 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik het geld had zou het me dus geen ruk uit maken als het om Yolanthe ging.
Nou ik vind Yolanthe en Wesley beter bij elkaar passen. Jan is een normale nette jongen, Wesley is een achterbuurter, en Yolanthe ook.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Jane het volgende:
Ben ik nou de enige die Yolanthe en Jan wel bij elkaar vind passen?
en Wesley S.... sjeeeee, wat moet je ermee?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef DrDentz het volgende:
En die arme Jan zit nu in een kitscherig huis helemaal ingericht door die koekteef.
En Wesley draait zijn cdsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef bluebirdie het volgende:
laten we wel eerlijk wezen Jan Smit is een gewoon een saaie mommysboy die ook nog eens de kutste muziekgenre van heel de wereld zingt: schlager
Ik kende deze nog nietquote:Op maandag 20 april 2009 08:04 schreef cobain1994 het volgende:
Hier een filmpje van een getuige...(breaking news)
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkeren.
Guernsey en Jersey (De Kanaaleilanden dus..) zijn redelijk veilige plekken voor je geld hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef RSie het volgende:
[..]
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.
(RSie vermoedt dat je kaaimaneilanden bedoeld ipv die achterwijk van Utrecht)
quote:
Inderdaad. De jeugd van tegenwoordig heeft duidelijk geen beste algemene ontwikkeling meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:37 schreef E.T. het volgende:
[..]
Guernsey en Jersey (De Kanaaleilanden dus..) zijn redelijk veilige plekken voor je geld hoor
Maar hé.. als je 'baas' bent op Kanaleneiland is je geld ook redelijk veilig (mits je het op je lichaam draagt)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Inderdaad. De jeugd van tegenwoordig heeft duidelijk geen beste algemene ontwikkeling meer.
Ow, wat een heerlijke post.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:35 schreef RSie het volgende:
Er zijn toch wel veiligere plekken om je geld te droppen dan Kanaleneiland lijkt mij zo.
(RSie vermoedt dat je kaaimaneilanden bedoeld ipv die achterwijk van Utrecht)
Hij heeft denk ik wel ballen (voetballen).quote:Op maandag 18 mei 2009 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof Y en J ook maar ooit bij elkaar gepast hebben. Kwam ze allebei carrièretechnisch goed uit. En dit ook trouwens. Ze zullen helaas de komende tijd wel weer niet van de voorpagina's zijn weg te slaan![]()
![]()
. En wat moet die Y ineens met Sneijder?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef Viking84 het volgende:
TVP.
Ik geloof het pas als Jan of Yolanthe zelf zeggen dat ze uit elkaar zijn.
quote:Jan Smit en Yolanthe uit elkaar
Uitgegeven: 19 mei 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 19 mei 2009 12:10
AMSTERDAM - Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen hebben een punt gezet achter hun relatie. Het bekende Nederlandse koppel was al vanaf begin 2007 samen.
Dat heeft het management van de twee dinsdag tegenover RTL Boulevard bevestigd.
Smit en Cabau van Kasbergen lieten eerder nog samen een huis bouwen in Volendam. Daar trokken ze vorig jaar augustus in. Wat de reden van de breuk is, is nog niet bekendgemaakt.
Wesley Sneijder
Het gerucht gaat dat Cabau van Kasbergen niet trouw is geweest. De actrice/presentatrice werd de afgelopen tijd meerdere malen gezien met voetballer Wesley Sneijder. Zaterdagnacht werden de twee gezien in Hilversum en Amsterdam.
RTL meldt dat Smit, Cabau van Kasbergen en hun managers dinsdagmiddag om de tafel gaan zitten om te kijken hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik wel ballen (voetballen).
En de TROS had al een script klaarliggen voor de trouwerijquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Yolanthe doet carriere-technisch nu wel een Xander de Buisonjee-tje
Die wordt uitgekotst door de TROS-leden denk ik
Kan hij altijd nog voor Yfke Sturm gaan, of Yvon Jaspers.quote:
Yolanthe zal de schade wel willen beperken maar ik denk dat ze hoe dan ook als de gebeten hond wordt gezien door vrouwelijk Nederland...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:35 schreef IkWilbert het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het nieuws naar buiten gaan brengen... ze zijn natuurlijk als vrienden uit elkaar gegaan
OMG, de sukkel! Echt?quote:
Ah.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:40 schreef IQM het volgende:
Maar we zijn ons nu allemaal aan het baseren op een Shownieuws-item? Really?
Of is er al meer bekend?
quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Mij wel hoor. Gesteld dat ik met Yolanthe ging zou ik wel zorgen dat ik mijn vermogen ergens in een trustfonds op de Kanaaleilanden zou parkeren.
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
OMG, de sukkel! Echt?
En die afschuwelijke nieuwbouwhut helemaal om haar heen gebouwd, daar zit 'ie ook maar mooi mee.
Volgens mij had 'ie anders nog gewoon bij moeders gewoond.
Misschien houdt ie veel van Yoghurtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
"Voor altijd een met jou, Y" , maar dan in het Spaans. Op zijn onderarm!![]()
Mwah... je kunt je afvragen wat hij nog allemaal heeft uitgevretenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Blijft natuurlijk wel sneu voor hem... ervanuitgaande dat zij de vreemdgangster is geweest
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien houdt ie veel van Yoghurt
En missen ook het vetgedrukte en 72pt aan lettergrootte.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)e_uit_elkaar___.html
Normaal weet De Telegraaf niet hoe snel ze een gerucht als feit moeten presenteren en nu gebruiken ze ineens schijnheilig aanhalingstekens in de titel. Ook typisch dat je op ongeveer alle berichten op de site kunt reageren, behalve op die over J & Y
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |