Niets van aantrekken, doe ik ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Sommige mensen mogen niet in de buurt komen![]()
Ik moet werkenquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder naar huis is voor het plebs. Ik ben gewoon vrij.
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Prima hoor! Jij dan? Nog naar het strand geweest..?
failquote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
JR loopt niet ondergronds, dat doen de toei lijnen en andere metrobedrijven dan weer wel.
*haalt neus op* je hebt luxepaarden en je hebt werkpaardenquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Balen zeg.. Gisteren bij mijn ouders nog lekker buiten gezeten, zelfs nog een beetje verkleurd!quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.
En ambtenaren, dat zijn dan weer luie varkens.quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
*haalt neus op* je hebt luxepaarden en je hebt werkaarden
Hm, mooie toevoeging..quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ambtenaren, dat zijn dan weer luie varkens.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook naar 't strandquote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen zeg.. Gisteren bij mijn ouders nog lekker buiten gezeten, zelfs nog een beetje verkleurd!![]()
Vanavond misschien maar even een strand-poging wagen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, doe ik ook niet
Klopt. Gelukkig ben ik niet in dienst van de overheid.quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op maandag 6 april 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel envelop met geld op gaat sturen en een treinticket![]()
Ik heb het dan ook met mijn laatste ervaring met de ambtenaren: de douanequote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben ik niet in dienst van de overheid.
Ik ook. Al moet ik wel om kwart voor acht bij de huisarts zijnquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vrijdagavond was er ook zeemist en het was koud...quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.
Volgende week werk ik trouwens maar 2,5 dag.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Al moet ik wel om kwart voor acht bij de huisarts zijn.
Heb je deze zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn mes eens bewonderen die ik in Kyoto gekocht heb: http://korin.com/Brands/Aritsugu_2
quote:Price per item$895.00 – $1,762.50
Dus als ik het goed begrijp, hadden die luie varkens jouw mes moeten opmerken en in beslag moeten nemen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook met mijn laatste ervaring met de ambtenaren: de douane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |