Pienquote:
Nee hoor, meets kunnen bestquote:
Mogguh Pienquote:
Wow wat een luxe treinenquote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
@Fles
[ afbeelding ]
Geen uitleg nodig denk ik zo: het station van de hoofdstad, in 2007 vergeten te maken
[ afbeelding ]
Het station in het plaatsje (bij Tokio), waar het Gibli museum staat. Ken je Gibli niet? Ga je schamen! En daarna googlen.
[ afbeelding ]
Het stationnetje van de monorail bij Disney
[ afbeelding ]
Station op weg naar Nara, onder Kyoto.
[ afbeelding ]
Idem.
[ afbeelding ]
Dito.
[ afbeelding ]
Station bij Fushimi Inari Shrine. Dit is geen JR line, die stopt ±100 meter verderop bij hun eigen station
[ afbeelding ]
Ikebukuro, een grote ward in Tokio.
[ afbeelding ]
Ueno, station met een enorm park in de buurt. Sommige Shins gaan hier ook vandaan. Wederom een ward in Tokio.
[ afbeelding ]
MOAS: the mother of all stations: this is it, wil je drukte, be here at 8:00. Lol gegarandeerd
Het was onze uitvalbasis in Tokio, wel makkelijk, alle treinen op de shins na vertrekken hier, zelfs de Narita
Speaking of which, hier, de binnenkant van de narita express, airco, opklaptafeltje, meer beenruimte dan in het vliegtuig:
[ afbeelding ]
Prima hoor! Jij dan? Nog naar het strand geweest..?quote:
dat doet me denken aan de metro van parijsquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
Ik wil naar huis vanuit Ueno:
[ afbeelding ]
Zzie rode pijl bij bord, het groene cirkeltje is de Yamanote lijn, vanuit dit station zit Tokyo station eronder. Deze kaart is maar een gedeelte. Dit is alleen de kern van Tokio van JR. Daarnaast lopen er nog tig private lines en natuurlijk de subway van Toei en andere private lines.
En het is nog te begrijpen ook
Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me denken aan de metro van parijs
Rommelmarkt geweestquote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Pien
Ging wel
Jij nog wat leuks gedaan?
Die is ook wel grappig ja.quote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die loopt ook ondergrondsquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
JR loopt niet ondergrondsquote:
MPG, Dat kan je wel zeggen jaquote:
lieverdquote:
Pienselquote:
Sommige mensen mogen niet in de buurt komenquote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, kan moeilijk verwachten dat mensen in Eindhoven meeten
Besides, de mensen die me echt willen meeten, die nemen de moeite om tot bij mij (in de buurt) te komen
Ik (en jullie) ga(an) niet dood van het niet ontmoeten van elkaar
Eerder naar huis is voor het plebs. Ik ben gewoon vrij.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef Nijns het volgende:
Jeuj wij mogen vrijdag wat eerder naar huis!
Ik onderzoek nog een weekje mijn huis.quote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder naar huis is voor het plebs. Ik ben gewoon vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |