Hier werken ze op goede vrijdagquote:Op maandag 6 april 2009 09:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook goed! De zon schijnt.
En nu een korte werkweek, dan 4 dagen weekend.
Is geen tiepvoudtquote:
Wij gaan toch zeker voor?quote:
Hier ook hoorquote:
Ik ben van plan om, als het even kan, de zonsondergang vanavond eens te gaan fotograferen. Veel te lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaanquote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hier ook hoor
@DaMart: ja, heel erg.. Maar misschien dat ik vanavond dan toch maar even naar Zandvoort ga, gewoon om de zon terug te pesten
Mja, ik werk net weer een paar dagen, dus ik moet me wel even inzettenquote:
Dat wilde ik vrijdag doen, alleen mist verhinderde datquote:Op maandag 6 april 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben van plan om, als het even kan, de zonsondergang vanavond eens te gaan fotograferen. Veel te lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Leuchens ende verderf!quote:Op maandag 6 april 2009 09:58 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik werk net weer een paar dagen, dus ik moet me wel even inzetten.
We zouden zomaar elkaar kunnen tegenkomen, zonder het te weten!quote:Op maandag 6 april 2009 09:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben van plan om, als het even kan, de zonsondergang vanavond eens te gaan fotograferen. Veel te lang geleden dat ik dat voor het laatst heb gedaan.
Zou zomaar kunnen dan, ja!quote:Op maandag 6 april 2009 10:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
We zouden zomaar elkaar kunnen tegenkomen, zonder het te weten!
Ik denk niet dat wij elkaar eerder ontmoet hebben. Nijns, aangenaamquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Dat zou een meet betekenen, dat is verboden bij KSC wet!
Vandaar dat KG er een GC-meet van maakt in meiquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Welnee. Minimeets nietquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef Pheno het volgende:
Mjaquote:Op maandag 6 april 2009 10:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vandaar dat KG er een GC-meet van maakt in mei.
In ruim twee jaar tijd zijn alle pogingen tot KSC-meet gefaaldquote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik denk niet dat wij elkaar eerder ontmoet hebben. Nijns, aangenaam
Maar vertel eens over die 'wet'?
Volgens wet 2.15 ook wel bekend als "faalhazenwet" is een KSC-meet uitgesloten.quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel in de KSC, dat KSC-meets worden gepland of voorgesteld, om vervolgens niet door te gaan. Uitzondering hierop vormen de zogenaamde minimeets, waarbij 2 tot 4 KSC'ers elkaar ontmoeten.quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef Nijns het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp hetquote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens wet 2.15 ook wel bekend als "faalhazenwet" is een KSC-meet uitgesloten.
Pheno, ex-onderzoeker. Ook wel bekend als "vakantie is voor het plebs, dus noem ik het anders, bv land onderzoeken".
Wat MPG dus ook al zei terwijl ik nog aan het typen wasquote:Op maandag 6 april 2009 10:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is een ongeschreven regel in de KSC, dat KSC-meets worden gepland of voorgesteld, om vervolgens niet door te gaan. Uitzondering hierop vormen de zogenaamde minimeets, waarbij 2 tot 4 KSC'ers elkaar ontmoeten.
Waar zijn ze dan meestal? En waar moet jij dan vandaan komen..?quote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Meets vinden altijd plaats op dagen dat ik niet kan en het is altijd te ver weg (lees: het kost me altijd een hoop om er naar toe te reizen)![]()
Maar ach, niemand zal mij missen daar
Mosterd-Maaltijdquote:Op maandag 6 april 2009 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat MPG dus ook al zei terwijl ik nog aan het typen was.
Wie gaat er dan ook zo afgelegen wonen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Ladylike het volgende:
Meets vinden altijd plaats op dagen dat ik niet kan en het is altijd te ver weg (lees: het kost me altijd een hoop om er naar toe te reizen)![]()
Maar ach, niemand zal mij missen daar
We hebben tot nu toe gepoogd bijeen te komen in NIjmegen, Utrecht, Essen (Dld), nogmaals Nijmegen en voor mei 2009 staat nogmaals Utrecht op het programma.quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan meestal? En waar moet jij dan vandaan komen..?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus eigenlijk had jij moeten wachten totdat ik gereageerd had.
quote:
Frustiequote:
Deze keer utrecht, ik kom uit maastricht..quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Nijns het volgende:
[..]
Waar zijn ze dan meestal? En waar moet jij dan vandaan komen..?
Dit geldt ook voor mij trouwens.quote:Op maandag 6 april 2009 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno, ex-onderzoeker. Ook wel bekend als "vakantie is voor het plebs, dus noem ik het anders, bv land onderzoeken".
Ik zeg toch, niemand zal me missenquote:Op maandag 6 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo afgelegen wonen!.
Tja, Utrecht is op zich wel vrij centraal maar nog wel een eindje vanaf Maastricht jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Deze keer utrecht, ik kom uit maastricht..
reis alleen al kost me net geen 40 euro
Steel jij zomaar een elevator-pitch?quote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef OA het volgende:
[..]
Dit geldt ook voor mij trouwens.
Je hoeft slechts Pheno door OA te vervangen.
ach, kan moeilijk verwachten dat mensen in Eindhoven meetenquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Nijns het volgende:
[..]
Tja, Utrecht is op zich wel vrij centraal maar nog wel een eindje vanaf Maastricht ja
Welneequote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Nijns het volgende:
[..]
Steel jij zomaar een elevator-pitch?zit er geen patent/copyright op de tekst van Pheno?
Zo is het. Meetsquote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik (en jullie) ga(an) niet dood van het niet ontmoeten van elkaar
Lief doen jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo afgelegen wonen!.
Pienquote:
Nee hoor, meets kunnen bestquote:
Mogguh Pienquote:
Wow wat een luxe treinenquote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Pheno het volgende:
@Fles
[ afbeelding ]
Geen uitleg nodig denk ik zo: het station van de hoofdstad, in 2007 vergeten te maken
[ afbeelding ]
Het station in het plaatsje (bij Tokio), waar het Gibli museum staat. Ken je Gibli niet? Ga je schamen! En daarna googlen.
[ afbeelding ]
Het stationnetje van de monorail bij Disney
[ afbeelding ]
Station op weg naar Nara, onder Kyoto.
[ afbeelding ]
Idem.
[ afbeelding ]
Dito.
[ afbeelding ]
Station bij Fushimi Inari Shrine. Dit is geen JR line, die stopt ±100 meter verderop bij hun eigen station
[ afbeelding ]
Ikebukuro, een grote ward in Tokio.
[ afbeelding ]
Ueno, station met een enorm park in de buurt. Sommige Shins gaan hier ook vandaan. Wederom een ward in Tokio.
[ afbeelding ]
MOAS: the mother of all stations: this is it, wil je drukte, be here at 8:00. Lol gegarandeerd
Het was onze uitvalbasis in Tokio, wel makkelijk, alle treinen op de shins na vertrekken hier, zelfs de Narita
Speaking of which, hier, de binnenkant van de narita express, airco, opklaptafeltje, meer beenruimte dan in het vliegtuig:
[ afbeelding ]
Prima hoor! Jij dan? Nog naar het strand geweest..?quote:
dat doet me denken aan de metro van parijsquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Pheno het volgende:
Ik wil naar huis vanuit Ueno:
[ afbeelding ]
Zzie rode pijl bij bord, het groene cirkeltje is de Yamanote lijn, vanuit dit station zit Tokyo station eronder. Deze kaart is maar een gedeelte. Dit is alleen de kern van Tokio van JR. Daarnaast lopen er nog tig private lines en natuurlijk de subway van Toei en andere private lines.
En het is nog te begrijpen ook
Dat wou ik net zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat doet me denken aan de metro van parijs
Rommelmarkt geweestquote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mogguh Pien
Ging wel
Jij nog wat leuks gedaan?
Die is ook wel grappig ja.quote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja die loopt ook ondergrondsquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja preciesquote:Op maandag 6 april 2009 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:
JR loopt niet ondergrondsquote:
MPG, Dat kan je wel zeggen jaquote:
lieverdquote:
Pienselquote:
Sommige mensen mogen niet in de buurt komenquote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ach, kan moeilijk verwachten dat mensen in Eindhoven meeten
Besides, de mensen die me echt willen meeten, die nemen de moeite om tot bij mij (in de buurt) te komen
Ik (en jullie) ga(an) niet dood van het niet ontmoeten van elkaar
Eerder naar huis is voor het plebs. Ik ben gewoon vrij.quote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef Nijns het volgende:
Jeuj wij mogen vrijdag wat eerder naar huis!
Ik onderzoek nog een weekje mijn huis.quote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Eerder naar huis is voor het plebs. Ik ben gewoon vrij.
Niets van aantrekken, doe ik ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef Frutsel het volgende:
Sommige mensen mogen niet in de buurt komen![]()
Ik moet werkenquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.quote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef Nijns het volgende:
[..]
Prima hoor! Jij dan? Nog naar het strand geweest..?
failquote:Op maandag 6 april 2009 11:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
JR loopt niet ondergronds, dat doen de toei lijnen en andere metrobedrijven dan weer wel.
*haalt neus op* je hebt luxepaarden en je hebt werkpaardenquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Balen zeg.. Gisteren bij mijn ouders nog lekker buiten gezeten, zelfs nog een beetje verkleurd!quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.
En ambtenaren, dat zijn dan weer luie varkens.quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Nijns het volgende:
[..]
*haalt neus op* je hebt luxepaarden en je hebt werkaarden
Hm, mooie toevoeging..quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ambtenaren, dat zijn dan weer luie varkens.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil ook naar 't strandquote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
Balen zeg.. Gisteren bij mijn ouders nog lekker buiten gezeten, zelfs nog een beetje verkleurd!![]()
Vanavond misschien maar even een strand-poging wagen
quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, doe ik ook niet
Klopt. Gelukkig ben ik niet in dienst van de overheid.quote:Op maandag 6 april 2009 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Whehehehequote:Op maandag 6 april 2009 11:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
* Frutsel envelop met geld op gaat sturen en een treinticket![]()
Ik heb het dan ook met mijn laatste ervaring met de ambtenaren: de douanequote:Op maandag 6 april 2009 11:23 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Gelukkig ben ik niet in dienst van de overheid.
Ik ook. Al moet ik wel om kwart voor acht bij de huisarts zijnquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vrijdagavond was er ook zeemist en het was koud...quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Strand was van het weekend niet echt een aanrader hoor... zaterdag grijs weer, gisteren zeemist.
Volgende week werk ik trouwens maar 2,5 dag.quote:Op maandag 6 april 2009 11:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Al moet ik wel om kwart voor acht bij de huisarts zijn.
Heb je deze zeker?quote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga mijn mes eens bewonderen die ik in Kyoto gekocht heb: http://korin.com/Brands/Aritsugu_2
quote:Price per item$895.00 – $1,762.50
Dus als ik het goed begrijp, hadden die luie varkens jouw mes moeten opmerken en in beslag moeten nemen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook met mijn laatste ervaring met de ambtenaren: de douane
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |