De gemiddelde leeftijd is hier te hoogquote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er een voetbalwedtrijd tussen de vaste ploeg uit HOOLS tegen de ploeg uit VBL SC?
Mwoh, ik heb nooit op voetbal gezeten, dus jullie moeten mij wel kunnen hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is hier te hoog
Ik ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 00:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Mwoh, ik heb nooit op voetbal gezeten, dus jullie moeten mij wel kunnen hebben.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Wanneer komt er een voetbalwedtrijd tussen de vaste ploeg uit HOOLS tegen de ploeg uit VBL SC?
veel ervaring heet dat. tong als coachquote:Op maandag 6 april 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd is hier te hoog
Ole is opeens blond? Volgens mij heeft sezten te veel bier op.quote:
Nee door de zonquote:Op maandag 6 april 2009 08:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ole is opeens blond? Volgens mij heeft sezten te veel bier op.
Om 3 uur 's nachts?quote:
Dan schijnt hij ook hoor.quote:
Ook op je boze bolletje?quote:
blij blij blijquote:
dan hoop ik op dat "didn't happen"quote:Op maandag 6 april 2009 09:49 schreef Prosac het volgende:
gelekte sexfilmpjes or it didn't happen sezten.
Tellen zn tissues ook?quote:Op maandag 6 april 2009 09:49 schreef Prosac het volgende:
gelekte sexfilmpjes or it didn't happen sezten.
Ik hoef alleen aan het begin van de video even een lachende Sezten te zien, verder gewoon die Ole in beeld.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik hoef alleen aan het begin van de video even een lachende Sezten te zien, verder gewoon die Ole in beeld.
Goedemorgen!quote:
dat gaat er wel inquote:
link?quote:
Ik heb hem van schrik nog niet echt goed bekeken en nu ligt het NRC er al weer. Sinds december lees ik de kranten een stuk slechterquote:Op maandag 6 april 2009 20:27 schreef rubbereend het volgende:
nou SCH we zijn een paar uur verder, hoe heeft de vernieuwde Volkskrant op je ingewerkt?
Nou een krant, en als je hem uithebt, loop je alweer achter. Dat dus.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
Ja zag net een reclame over het nieuwe concept.
Leg het eens uit.
Daarom heb ik hem ook opgezegd. Toen Paul Onkenhout stopte.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou een krant, en als je hem uithebt, loop je alweer achter. Dat dus.
En dat terwijl Dione op tv isquote:Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef Bjoro het volgende:
Lekker buiten gegeten vanavond...was prima uit te houden in het tuintje !
ik heb Dione natuurlijk wel gezien, tong...wat denk jij nou ?quote:
Okquote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb Dione natuurlijk wel gezien, tong...wat denk jij nou ?
Jij hield mij stiekem in de gaten hé.quote:
Scoort de beste speler van Sevilla./ Scheurt ie zijn kruisband door te hard juichenquote:Op maandag 6 april 2009 23:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Jij hield mij stiekem in de gaten hé.Wat een vertrouwen.
En ehmm, op een Sevilla forumen ook nog het gezanik van Breach in het Draft spel
![]()
Goedenavond pascal
Krijg je mee met je leeftijd hequote:Op dinsdag 7 april 2009 03:48 schreef tong80 het volgende:
Kwart voor vier.
Duurde even voor ik moest.
Top, hoe bevalt het?quote:
quote:
Nee, dan blijft ze juist opletten dat ze niet dik wordtquote:
Ik ben een beetje opstandig hequote:
Dat kun je ook wel direct zeggen hoor, ben er aan gewend!quote:
Oei, mooiquote:
hij zit goed. Gisteren onwijs veel pijn. Wilde geen visite. Morfine gehad. Vandaag stukje gelopen.met fysio.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Oei, mooiWat een goed nieuws allemaal vandaag.
Zit hij goed?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:09 schreef maril het volgende:
[..]
hij zit goed. Gisteren onwijs veel pijn. Wilde geen visite. Morfine gehad. Vandaag stukje gelopen.met fysio.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:21 schreef maril het volgende:
tvp vanuit het ziekenhuis. Met nieuwe heup
En nog verdiend ookquote:
terugspeelballetjequote:
Schitterende pass iddquote:
Ze komen altijd als vliegen op me af maar dan waag ik het er maar weer op. Je helpt me wel als ik weer gepest word hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Die heb ik al een tijdje niet meer langs zien komen.
check. Maar ik kan niks aan blote tieten doen. Maar dat valt echt mee de laatste tijd hoor, tegenwoordig is het eindelijk weer een echte SC.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze komen altijd als vliegen op me af maar dan waag ik het er maar weer op. Je helpt me wel als ik weer gepest word he
Toch gaat ie ook niet echt snel. Er zijn tijden geweest dat 1 Hools per dag weinig was, en dan stond er nauwelijks goedemorgen e.d. in en hoefde tong nog niet s'nachts te pissen en was setzen nog niet geborenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
check. Maar ik kan niks aan blote tieten doen. Maar dat valt echt mee de laatste tijd hoor, tegenwoordig is het eindelijk weer een echte SC.
Tsja ik vind dat niet een pre. Soms gaat de SC juist wel snel en soms niet. Het geeft ook aan de mensen in de SC een leven hebben (op een uitzondering daar gelatenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gaat ie ook niet echt snel. Er zijn tijden geweest dat 1 Hools per dag weinig was, en dan stond er nauwelijks goedemorgen e.d. in en hoefde tong nog niet s'nachts te pissen en was setzen nog niet geboren
Er waren toen gewoon heel veel users die er kwamen, juist met een leven. Maar maakt niet uit verder hoor. Ik zoek zelf nog steeds een leven, jij een suggestie?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja ik vind dat niet een pre. Soms gaat de SC juist wel snel en soms niet. Het geeft ook aan de mensen in de SC een leven hebben (op een uitzondering daar gelaten).
Ik ben niet echt de juiste persoon voor die vraagquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Er waren toen gewoon heel veel users die er kwamen, juist met een leven. Maar maakt niet uit verder hoor. Ik zoek zelf nog steeds een leven, jij een suggestie?
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontactquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de juiste persoon voor die vraag
Ah. Ritme schijnt te helpenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontact
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)quote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontact
Hey, dat is een uitdagingquote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)![]()
http://www.differencegames.com/index.jsp?id=dreams
Jawel jij?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:oi
Ben je al aan de vernieuwde Volkskrant gewend SCH?
Ik lees alleen de Volkskrant op zaterdag.quote:
Prima studeerweerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef Ole het volgende:
lekker weertje he!
quote:Op woensdag 8 april 2009 03:50 schreef Ole het volgende:
* Ole gaat met 15 jaar oude poes liggen
sez is welkom
editten is niet verbodenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Ole het volgende:
ik was heul niet dronken, egnie!
quote:
aan de plaatjes te zien is het zo'n verschrikkelijk kostuum dramaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik ben bij een film weggelopen, doe ik eigenlijk nooit maar het was echt zoooooo saaaaaaai
Idd. is het risico van de sneak.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan de plaatjes te zien is het zo'n verschrikkelijk kostuum drama
706quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)![]()
http://www.differencegames.com/index.jsp?id=dreams
Vandaag mn laatste statistiekpracticum gehad en morgen mn laatste collegequote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima studeerweer
Heb weer SPSS tevoorschijn moeten toveren, we hebben weer eens statistiek. Je moet sommige opgaven daar door drie keer maken. 1x op de hand, 1x met excel/phstat en 1x met spss
.
Je moet het op 'de hand' doen zodat je weet waar de getallen vandaan komen. En met beide programma's zodat je een controlemiddel hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vandaag mn laatste statistiekpracticum gehad en morgen mn laatste college
Bij ons doen ze niet zo moeilijk over alles 3 keer doen. "SPSS is je slaafje en die doet alles voor je."
Bij ons moet je heel soms het eea met de hand doen, maar bij 't examen krijgen we twee containters SPSS-uitdraaien erbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet het op 'de hand' doen zodat je weet waar de getallen vandaan komen. En met beide programma's zodat je een controlemiddel hebt.
Ja wij ook, op de hand is dan een toets uitvoeren(Ftoets of T toets etc) met een 5 stappenplan, model opschrijven valt onder stap 0quote:Op woensdag 8 april 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij ons moet je heel soms het eea met de hand doen, maar bij 't examen krijgen we twee containters SPSS-uitdraaien erbij.
Wij hebben zelfs een 8 stappen planquote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja wij ook, op de hand is dan een toets uitvoeren(Ftoets of T toets etc) met een 5 stappenplan, model opschrijven valt onder stap 0.
- model opschrijven
- Hypotheses opschrijven
- Toetsingsgrootheid opschrijven
- Verdeling opschrijven
- Berekenen
- Concluderen
Wel een makkelijke manier om simpel punten te scoren.
Het lijkt wel zo´n telescoop van een onderzeeër.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben zowaar bij de IKEA en de Praxis geweest, ik word nog eens een klusser
Mooie lamp gekocht www.dot-light.com
Wat een hoerige lamp.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Ok over een week jij.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef sezten het volgende:
Oh godDoe deze maar, ik wil de volgende wel doen. Dan heb ik genoeg voorbereidingstijd. Want dat duurt wel even. Anders loopt het topic spaak
als je echt in de klusstemming bent dan zijn er volgens mij nogal wat hoollers waar je aan de slag kuntquote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Komt goedquote:Op woensdag 8 april 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok over een week jij.
Moet je hem voorhanden hebben.
was het zo spectaculair met Ole?quote:Op donderdag 9 april 2009 00:03 schreef sezten het volgende:
Ja ik heb een nieuw bed nodig na gisternacht![]()
Ja nu geen tijd want moet school morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was het zo spectaculair met Ole?
hoax ik heb je heul niet gezienquote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Hoi, ik ben al bezetquote:Op donderdag 9 april 2009 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoax ik heb je heul niet gezien
Grapjequote:
quote:
sportief hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 00:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ohja iets met wakker gebeld worden om 6uur en dan te moeten fietsen
Mooi hequote:
Mwah, volgens mij moet het er toch een keer van komen. Net als een FC Brabant. Kan er een mooi een Zeeuwse ploeg in het betaald voetbalquote:
Dat komt er toch nooit meerquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij moet het er toch een keer van komen. Net als een FC Brabant. Kan er een mooi een Zeeuwse ploeg in het betaald voetbal
Als jij over 20 jaar miljonair bent komt het er wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat komt er toch nooit meer. Of er moet weer eens een plaatselijke kruidenier een plaat voor z'n kop krijgen...
Nah niet meer. Vroeger dacht ik wel zo. Nu zou ik het wel leuk vinden, maar that's it.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij over 20 jaar miljonair bent komt het er wel.
Geen miljonair of geen zeeuws voetbal?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah niet meer. Vroeger dacht ik wel zo. Nu zou ik het wel leuk vinden, maar that's it.
Beiden, nou goedquote:
2 kutclubs die allebei failliet zullen gaan. Maar gelukkig voor de fanatieke aanhang van ze kunnen ze dan zeggen dat hun eigen club failliet gaat i.p.v. een fusieclub.quote:
Je kan bij het geweldige spel nadat je de verschillen hebt gevonden vaak nog wel 1 of 2 verschillen aanklikken.quote:
En dan krijg je meer punten?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan bij het geweldige spel nadat je de verschillen hebt gevonden vaak nog wel 1 of 2 verschillen aanklikken.
Als je alles hebt krijg je sowieso een tijdbonus en als je die extra doet, krijg je er nog 5 of 10 punten bij.quote:
ga jij nou maar een team samenstellen om Friesland United bij elkaar te krijgenquote:
Weer 704 maar ik kom niet echt hogerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je alles hebt krijg je sowieso een tijdbonus en als je die extra doet, krijg je er nog 5 of 10 punten bij.
quote:Herman van Tongerloo wordt met ingang
van komend seizoen hoofdtrainer van de
waterpoloheren van Brandenburg.Hij is
de opvolger van Robert Havekotte die
het damesteam van de hoofdklasser1gaat
coachen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
Tong80 heeft een nieuwe baan gevonden:
Teletekst
[..]
Ik las het netquote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
Teletekst
[..]
Morgen 22 graden ik weet al waar je morgenmiddag zit.quote:
In de tuinquote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen 22 graden ik weet al waar je morgenmiddag zit.
Ach je noemt de stamkroeg ook je tweede huisquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Morgen 22 graden ik weet al waar je morgenmiddag zit.
sssssstquote:Op donderdag 9 april 2009 16:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach je noemt de stamkroeg ook je tweede huis
Ja, inderdaad.quote:
Ben benieuwd hoe lang nog. Over een paar jaar krijgen we vast vrij voor het suikerfeest of zoquote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.Weer een voordeeltje van onze werkgever t.o.v. vele anderen.
Ohja Ole hebben alle scholen vrij met Goede Vrijdag?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang nog. Over een paar jaar krijgen we vast vrij voor het suikerfeest of zo
Maak ik ooit grapjes ?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef sezten het volgende:
Ben je het nou echt dan tong?Ik dacht een grap
Nee het spijt mequote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
Teletekst
[..]
Dank je wel.quote:
Maar de beste stuurlui staan toch aan wal, dat is dan in dit geval wel handigquote:Op donderdag 9 april 2009 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je wel.
Nu eerst mijn zwemdiploma halen
Zijn ze dom of minder bedeeld ?quote:
De beste stuurlui zitten aan de bar zeg ik al jarenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar de beste stuurlui staan toch aan wal, dat is dan in dit geval wel handig
beidequote:
brrrrrrr doodeng die ventquote:Op donderdag 9 april 2009 18:34 schreef Ole het volgende:
En Thijs van de Brink is ook eng![]()
Tong, wanneer komt die vriend van je nou eens langs?
nee, limburgsquote:
Dacht het wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Ohja Ole hebben alle scholen vrij met Goede Vrijdag?
Nicequote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef DIGGER het volgende:
Als Totti een ijshockeyspeler geweest was, zou hij zo scoren: http://www.corrieredellos(...)a+un+gol+a+cucchiaio
En het is ook nog de ijshockey-variant van de penalty, toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:06 schreef DIGGER het volgende:
Yup, Cucchiaio = lepel in het Italiaans, zo omschrijven ze daar een gol middels een lob.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef DIGGER het volgende:
Als Totti een ijshockeyspeler geweest was, zou hij zo scoren: http://www.corrieredellos(...)a+un+gol+a+cucchiaio
Mooi stiffie a la Bergkampquote:Op donderdag 9 april 2009 21:01 schreef DIGGER het volgende:
begint het spel je een beetje te frustreren?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
begint het spel je een beetje te frustreren?
Ik haal consequent tussen de 700 en 800 punten. Is 900 niet gewoon het maximum?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sorry... Hoeveel punten heb je nu? Ik kom maar niet voorbij de 900...
Druk je nooit op de stand. Daar staan mensen met 1000 tussen...quote:Op donderdag 9 april 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haal consequent tussen de 700 en 800 punten. Is 900 niet gewoon het maximum?
Ik vergeet altijd haar donkere rokje
Oh, wat een uitslovers zegquote:Op donderdag 9 april 2009 23:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Druk je nooit op de stand. Daar staan mensen met 1000 tussen...
je zou willen dat je zo'n uitslover wasquote:
Als ik binnen 2 dagen al voorbij Grulez ben, heeft zijn leven helemaal geen zin meerquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je zou willen dat je zo'n uitslover was
http://www.differencegames.com/index.jsp?id=dreams_hs&name=Arne&levelId=0&cachebuster=1239312117343quote:Op donderdag 9 april 2009 23:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik haal consequent tussen de 700 en 800 punten. Is 900 niet gewoon het maximum?
Ik vergeet altijd haar donkere rokje
Dan kan hij net zo goed een scriptie gaan schrijvenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik binnen 2 dagen al voorbij Grulez ben, heeft zijn leven helemaal geen zin meer
heheh ik speel het nu een weekje en nieteens elke dagquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ik binnen 2 dagen al voorbij Grulez ben, heeft zijn leven helemaal geen zin meer
quote:
Wat ga je doen ?quote:
Rondkijken daarquote:
Ok.quote:
Primaquote:
Ik zag op twitter dat je vrij bent, dan nog zo vroeg opquote:
Toen ik om half 9 wakker had ik niet echt het gevoel ik kan nog wat uurtjes slaap pakkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zag op twitter dat je vrij bent, dan nog zo vroeg op.
Lekker, in je eigen omgeving verder revalideren en aansterken.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:41 schreef maril het volgende:
Home sweet homeheerlijk weer mijn eigen ding doen weliswaar mag ik veel dingen niet.
Maar internetten zijn dingetjes die ik wel mag.![]()
Bedankt voor jullie beterschaps wensen
Dat word wegduiken als hij het publiek in gaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
vanavond naar Guido Weijers
zie ik net dat we op rij drie zitten
Dat is voor rubber nog een heel karweiquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat word wegduiken als hij het publiek in gaat
Zit sjimz voor hem?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is voor rubber nog een heel karwei
Dat hebben we al lang achter de rug.quote:
shit...weer gemist !quote:
ik zit binnenkort bij Lebbis op rij 1.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:vanavond naar Guido Weijers
zie ik net dat we op rij drie zitten
Sterkte daarmee.quote:
Ik vind geen zak meer aan cabaret maar soms ga je mee om aardig gevonden te worden.quote:
Ik ook, na hem een keer gezien te hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:48 schreef SCH het volgende:
Voor Guido Weijers zou ik echt vriendelijk bedanken trouwens.
Jij hebt een vrouw met een raar gevoel voor humor, dat is een goed excuusquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, na hem een keer gezien te hebben.
Te voorspelbaar en te flauw.
Zei de zanger van INXS ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 04:10 schreef Ole het volgende:
Ik was echt serieus van plan om niet op het terras te blijven hangen
Ja maar ik ga nu slapen.quote:
vooral dat knallende onweer aan het einde van de avond, leek wel zomerquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:58 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat was 't gisteren toch een heerlijk weer
en vandaag weer...
Hier alleen maar regenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
vooral dat knallende onweer aan het einde van de avond, leek wel zomer
mogguh trouwens
Met Acer krijg je datquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:20 schreef sezten het volgende:
Ohja, vanaf maandag heb ik geen laptop meer want hij moet voor reperatie naar Acer (beeld is raar aan het doen)
En maximaal 5 werkdagen kwijt. Dus ik ga jullie missen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |