quote:
aan de plaatjes te zien is het zo'n verschrikkelijk kostuum dramaquote:Op woensdag 8 april 2009 16:03 schreef SCH het volgende:
Ik ben bij een film weggelopen, doe ik eigenlijk nooit maar het was echt zoooooo saaaaaaai
Idd. is het risico van de sneak.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aan de plaatjes te zien is het zo'n verschrikkelijk kostuum drama
706quote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)![]()
http://www.differencegames.com/index.jsp?id=dreams
Vandaag mn laatste statistiekpracticum gehad en morgen mn laatste collegequote:Op woensdag 8 april 2009 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Prima studeerweer
Heb weer SPSS tevoorschijn moeten toveren, we hebben weer eens statistiek. Je moet sommige opgaven daar door drie keer maken. 1x op de hand, 1x met excel/phstat en 1x met spss
.
Je moet het op 'de hand' doen zodat je weet waar de getallen vandaan komen. En met beide programma's zodat je een controlemiddel hebtquote:Op woensdag 8 april 2009 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vandaag mn laatste statistiekpracticum gehad en morgen mn laatste college
Bij ons doen ze niet zo moeilijk over alles 3 keer doen. "SPSS is je slaafje en die doet alles voor je."
Bij ons moet je heel soms het eea met de hand doen, maar bij 't examen krijgen we twee containters SPSS-uitdraaien erbij.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Je moet het op 'de hand' doen zodat je weet waar de getallen vandaan komen. En met beide programma's zodat je een controlemiddel hebt.
Ja wij ook, op de hand is dan een toets uitvoeren(Ftoets of T toets etc) met een 5 stappenplan, model opschrijven valt onder stap 0quote:Op woensdag 8 april 2009 17:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij ons moet je heel soms het eea met de hand doen, maar bij 't examen krijgen we twee containters SPSS-uitdraaien erbij.
Wij hebben zelfs een 8 stappen planquote:Op woensdag 8 april 2009 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja wij ook, op de hand is dan een toets uitvoeren(Ftoets of T toets etc) met een 5 stappenplan, model opschrijven valt onder stap 0.
- model opschrijven
- Hypotheses opschrijven
- Toetsingsgrootheid opschrijven
- Verdeling opschrijven
- Berekenen
- Concluderen
Wel een makkelijke manier om simpel punten te scoren.
Het lijkt wel zo´n telescoop van een onderzeeër.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben zowaar bij de IKEA en de Praxis geweest, ik word nog eens een klusser
Mooie lamp gekocht www.dot-light.com
Wat een hoerige lamp.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:16 schreef SCH het volgende:
Ik ben zowaar bij de IKEA en de Praxis geweest, ik word nog eens een klusser
Mooie lamp gekocht www.dot-light.com
Ok over een week jij.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:12 schreef sezten het volgende:
Oh godDoe deze maar, ik wil de volgende wel doen. Dan heb ik genoeg voorbereidingstijd. Want dat duurt wel even. Anders loopt het topic spaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |