Ze komen altijd als vliegen op me af maar dan waag ik het er maar weer op. Je helpt me wel als ik weer gepest word hequote:Op woensdag 8 april 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:
Die heb ik al een tijdje niet meer langs zien komen.
check. Maar ik kan niks aan blote tieten doen. Maar dat valt echt mee de laatste tijd hoor, tegenwoordig is het eindelijk weer een echte SC.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze komen altijd als vliegen op me af maar dan waag ik het er maar weer op. Je helpt me wel als ik weer gepest word he
Toch gaat ie ook niet echt snel. Er zijn tijden geweest dat 1 Hools per dag weinig was, en dan stond er nauwelijks goedemorgen e.d. in en hoefde tong nog niet s'nachts te pissen en was setzen nog niet geborenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
check. Maar ik kan niks aan blote tieten doen. Maar dat valt echt mee de laatste tijd hoor, tegenwoordig is het eindelijk weer een echte SC.
Tsja ik vind dat niet een pre. Soms gaat de SC juist wel snel en soms niet. Het geeft ook aan de mensen in de SC een leven hebben (op een uitzondering daar gelatenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch gaat ie ook niet echt snel. Er zijn tijden geweest dat 1 Hools per dag weinig was, en dan stond er nauwelijks goedemorgen e.d. in en hoefde tong nog niet s'nachts te pissen en was setzen nog niet geboren
Er waren toen gewoon heel veel users die er kwamen, juist met een leven. Maar maakt niet uit verder hoor. Ik zoek zelf nog steeds een leven, jij een suggestie?quote:Op woensdag 8 april 2009 11:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tsja ik vind dat niet een pre. Soms gaat de SC juist wel snel en soms niet. Het geeft ook aan de mensen in de SC een leven hebben (op een uitzondering daar gelaten).
Ik ben niet echt de juiste persoon voor die vraagquote:Op woensdag 8 april 2009 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Er waren toen gewoon heel veel users die er kwamen, juist met een leven. Maar maakt niet uit verder hoor. Ik zoek zelf nog steeds een leven, jij een suggestie?
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontactquote:Op woensdag 8 april 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de juiste persoon voor die vraag
Ah. Ritme schijnt te helpenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontact
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)quote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was ook bedoeld als een poging tot lotgenotencontact
Hey, dat is een uitdagingquote:Op woensdag 8 april 2009 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of doe dit spel eindeloos tot je net zo goed bent als ik... (nu 900 pnt)![]()
http://www.differencegames.com/index.jsp?id=dreams
Jawel jij?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:31 schreef rubbereend het volgende:oi
Ben je al aan de vernieuwde Volkskrant gewend SCH?
Ik lees alleen de Volkskrant op zaterdag.quote:
Prima studeerweerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef Ole het volgende:
lekker weertje he!
quote:Op woensdag 8 april 2009 03:50 schreef Ole het volgende:
* Ole gaat met 15 jaar oude poes liggen
sez is welkom
editten is niet verbodenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:43 schreef Ole het volgende:
ik was heul niet dronken, egnie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |