Dat word wegduiken als hij het publiek in gaatquote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:
vanavond naar Guido Weijers
zie ik net dat we op rij drie zitten
Dat is voor rubber nog een heel karweiquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:09 schreef sezten het volgende:
[..]
Dat word wegduiken als hij het publiek in gaat
Zit sjimz voor hem?quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat is voor rubber nog een heel karwei
Dat hebben we al lang achter de rug.quote:
shit...weer gemist !quote:
ik zit binnenkort bij Lebbis op rij 1.quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:42 schreef rubbereend het volgende:vanavond naar Guido Weijers
zie ik net dat we op rij drie zitten
Sterkte daarmee.quote:
Ik vind geen zak meer aan cabaret maar soms ga je mee om aardig gevonden te worden.quote:
Ik ook, na hem een keer gezien te hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:48 schreef SCH het volgende:
Voor Guido Weijers zou ik echt vriendelijk bedanken trouwens.
Jij hebt een vrouw met een raar gevoel voor humor, dat is een goed excuusquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook, na hem een keer gezien te hebben.
Te voorspelbaar en te flauw.
Zei de zanger van INXS ookquote:Op zaterdag 11 april 2009 04:10 schreef Ole het volgende:
Ik was echt serieus van plan om niet op het terras te blijven hangen
Ja maar ik ga nu slapen.quote:
vooral dat knallende onweer aan het einde van de avond, leek wel zomerquote:Op zaterdag 11 april 2009 07:58 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat was 't gisteren toch een heerlijk weer
en vandaag weer...
Hier alleen maar regenquote:Op zaterdag 11 april 2009 08:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
vooral dat knallende onweer aan het einde van de avond, leek wel zomer
mogguh trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |