Mooi hequote:
Mwah, volgens mij moet het er toch een keer van komen. Net als een FC Brabant. Kan er een mooi een Zeeuwse ploeg in het betaald voetbalquote:
Dat komt er toch nooit meerquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Mwah, volgens mij moet het er toch een keer van komen. Net als een FC Brabant. Kan er een mooi een Zeeuwse ploeg in het betaald voetbal
Als jij over 20 jaar miljonair bent komt het er wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat komt er toch nooit meer. Of er moet weer eens een plaatselijke kruidenier een plaat voor z'n kop krijgen...
Nah niet meer. Vroeger dacht ik wel zo. Nu zou ik het wel leuk vinden, maar that's it.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij over 20 jaar miljonair bent komt het er wel.
Geen miljonair of geen zeeuws voetbal?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah niet meer. Vroeger dacht ik wel zo. Nu zou ik het wel leuk vinden, maar that's it.
Beiden, nou goedquote:
2 kutclubs die allebei failliet zullen gaan. Maar gelukkig voor de fanatieke aanhang van ze kunnen ze dan zeggen dat hun eigen club failliet gaat i.p.v. een fusieclub.quote:
Je kan bij het geweldige spel nadat je de verschillen hebt gevonden vaak nog wel 1 of 2 verschillen aanklikken.quote:
En dan krijg je meer punten?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan bij het geweldige spel nadat je de verschillen hebt gevonden vaak nog wel 1 of 2 verschillen aanklikken.
Als je alles hebt krijg je sowieso een tijdbonus en als je die extra doet, krijg je er nog 5 of 10 punten bij.quote:
ga jij nou maar een team samenstellen om Friesland United bij elkaar te krijgenquote:
Weer 704 maar ik kom niet echt hogerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als je alles hebt krijg je sowieso een tijdbonus en als je die extra doet, krijg je er nog 5 of 10 punten bij.
quote:Herman van Tongerloo wordt met ingang
van komend seizoen hoofdtrainer van de
waterpoloheren van Brandenburg.Hij is
de opvolger van Robert Havekotte die
het damesteam van de hoofdklasser1gaat
coachen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
Tong80 heeft een nieuwe baan gevonden:
Teletekst
[..]
Ik las het netquote:Op donderdag 9 april 2009 14:29 schreef golfer het volgende:
Tong80 heeft een nieuwe baan gevonden:
Teletekst
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |