In die bunker zie je 't allemaal niet zo nauwquote:
Ik zat te denken aan 'Think outside the square', maar het is geen vierkant.quote:Op zondag 5 april 2009 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
"North Korean Rocket Launch" was ook wel een goeie titel geweest
Niet alles is wat het lijkt, maar sommige dingen welquote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 'Think outside the square', maar het is geen vierkant.
Nope, volgens mij niet.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Smash-it het volgende:
Nog een zondagavondrel aan de gang ergens? Ik kan hem niet vinden en ik verveel me..
Behalve als je FA wilt worden. Of mocht jij gratis?quote:
Ik had dezelfde behandeling als de een DGK/TBO-modquote:Op zondag 5 april 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als je FA wilt worden. Of mocht jij gratis?
Ik merk dat ik een stukje wantrouwen ervaar, bij mezelf, over uw identiteit, en daar voel ik me een beetje verdrietig over.quote:
Maak jij ook kunstwerken?quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef tastytammy het volgende:
ik kan het wel negeren maar ik begrijp je gevoelens
Allereerst wil ik een stukje dankbaarheid naar je uitspreken dat je begrip hebt voor mijn gevoelens.quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef tastytammy het volgende:
ik kan het wel negeren maar ik begrijp je gevoelens
En hier zijn ze meer dan welkomquote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
JA, DAT HEBBEN DIE HOEREN IN DE RLS-SC NIET: NIEUWE USERS.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
JA, DAT HEBBEN DIE HOEREN IN DE RLS-SC NIET: NIEUWE USERS.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, vandaag voor de hele week sport gezien
F1, Indycar, Jack van Gelder, reguliere sportuitzending, motorsportquote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de hele dag naar studio sport gekeken? Ik heb ook een stuk gezien.
Frits!!! Heb je gezien dat er bij wielrennen, wielrenners de greppel in fietsten?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
F1, Indycar, Jack van Gelder, reguliere sportuitzending, motorsport
Over wielrennen gesproken, waar zit die Coos tegenwoordigquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist.Ik heb alleen wielrennen gezien.
Hij slaapt, want hij wordt `s morgens om 7 uur gewekt door bouwvakkers.quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over wielrennen gesproken, waar zit die Coos tegenwoordig
Dat lieg jequote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist.Ik heb alleen wielrennen gezien.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij slaapt, want hij wordt `s morgens om 7 uur gewekt door bouwvakkers.
Wat is daarquote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Frits!!! Heb je gezien dat er bij wielrennen, wielrenners de greppel in fietsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Het zag er zo grappig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was niet de kopgroep toch? Het fietspad was gewoon te smal, met een naar bochtje.
![]()
Alles loopt volgens planning.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ja Liesje, schiet het al op met het sausen?
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zag er zo grappig uit.En het was niet de kopgroep toch? Het fietspad was gewoon te smal, met een naar bochtje.
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.
Ohw....Dat weet ik allemaal ook niet he?quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.
Nee de Slowchat voor flexibele mensen volgens mijquote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?
Nee, dit is een slowchat voor flexibele mensen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?
Oranje shirt is altijd goed. Die moeten niet vallen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw....Dat weet ik allemaal ook niet he?![]()
Sorry! (Deze is maar 5 euro in de pot, omdat hij zo klein is)
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 6 april 2009 00:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oranje shirt is altijd goed. Die moeten niet vallen.
Wat?quote:Op maandag 6 april 2009 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee de Slowchat voor flexibele mensen volgens mij
quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel erg expliciet, hè?
![]()
Ja, nu slaat mijn reactie nergens meer op.
quote:Op maandag 6 april 2009 05:33 schreef Kaat38 het volgende:
Ha, mogge! Wakkere zielen hier! Ik was baggervroeg wakker, graag ook een bakkie.
Ik hoop op twaalf graden en lichtbewolkt.quote:Op maandag 6 april 2009 05:43 schreef Kaat38 het volgende:
Hai Manu! Ik hoop uiteraard op baggerwarm weer, gisteren ook enorm genoten en daar gaan we toch voor!
Waar blijft mijn koffie trouwens.....
Ik hoop ietsie warmer, gisteren mijn bootje schoongemaakt en tankje gevuld dus hij is weer vaarbaar maar 20 graden is dan beterquote:Op maandag 6 april 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop op twaalf graden en lichtbewolkt.![]()
Ik heb alleen maar koffie in smiliekopjes.![]()
Trek je klus outfit maar aan.quote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Een mooie dag om zo lekker veel te gaan doen in mijn huisje
Je zet toch dit poppeke neer:quote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie je mij janken? Was al met bootje bezig, zodra ik de zon zie krijg ik vaarneigingen.
Thanks! En wat zijn jouw plannen?quote:Op maandag 6 april 2009 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ook hier een hele goedemorgen.![]()
Tom aan het klussen in de tuin en liesje in haar huisje, succes vandaag.
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspotquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.
Kijk, dat zijn de betere dagbestedingen.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspot
Wordt het zulk lekker weer vandaag dan?quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....
Hoest verder?
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oké, het is maandag....
Ja goed hoor, druk bezig met mijn huisje en allemaal leuke dingen enzo.![]()
En de hele week vrij!
En hoe is het met Kaat?
Ja, zaterdag alquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.
Waar had je een ban mee verdiend? Niks van meegekregen. Stond zeker bij de laatste aanvullingen in het vorige banmeldtopic?quote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef Jumparound het volgende:
Ja, zaterdag al
giser was het te mooi weer om te scen
Heb juist net een uitslaapweekje gehad, wisselt nogal bij mij maar vanmorgen weer veel te vroeg.quote:Op maandag 6 april 2009 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisje aan de kant is natuurlijk al een lekkere gedachte. Ja jij bent echt altijd heel vroeg he? Meestal als ik je tegenkom ben ik nog wakkerHeb je die boot achter je huis liggen? Lekker hoor een eigen bootje!!
En sterkte met je gebit.
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
het was niet eens tubgirl
ik zal hem roze vleugeltjes soepen, dan mag het wel denk...quote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.
Nooit meer doen, knul!
![]()
Ja dat was rottig.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.quote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberenquote:Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.![]()
Zo en nu de tuin in, toedels.
dat durf ik niet meerquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberen maar wellicht heb je gelijk! Nu weer de tuin in, bootje nog meer verzorgen, wil varen straks.quote:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
Zo, dan gaan we maar eens werken.
Oh ... en even dat e-mailadres opsnorren vanThe Englisman in California
.
Huwelijks- en conceptiedatum prikken en zo.
ja die jaquote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het die treinkopper?
Owja, goedenmorgen menschen.
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.quote:Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!Werkze!
LOLquote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Jumparound het volgende:
PFff, ik zag het reageer scherm niet meer, schrok me een hoedje
kloptquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.
Ik dacht nog... ze zal toch niet....quote:
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?quote:
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen doorquote:
Ik heb pas nog een sprookje bedachtquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?
[..]
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen door.
PM!quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
Ik heb pas nog een sprookje bedacht
Alleen ken ik niemand om ermee lastig te vallen
Succes. Ik heb het een paar weken terug moeten doen en word nu nog af en toe badend in het zweet wakker.quote:presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
Hoeft niet per pm, mag gewoon open en bloot hier op de sc geplempt wordenquote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Cool!quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
En dat dan iemand mijn idee steeltquote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeft niet per pm, mag gewoon open en bloot hier op de sc geplempt worden
Ik weet wel waarover ik praat, gelukkigquote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.
Met die flexibiliteit van jou kun je bijna in het circus terecht, als slangenmens.quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het tweede katern van mijn Volkskrant moet tegenwoordig ook in tabloidformaat.![]()
Handig als je hem via internet leest.![]()
Gelukkig ben ik een flexibel mens.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft zo'n papieren tabloidformaat dan ook consequenties voor de internetversie?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.
Ook niet verkeerd!quote:
ja, en?quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo in een stinkend plastic regenpak op de foto.
Dan meur ik vervolgens alsof ik in een emmer gebruikte condooms ben gevallen.
Nou, dat wilde ik even delen. Dat als ik één van jullie straks per ongeloos tegenkom, je denkt: 'Goh, dat wijf meurt naar condooms, dat zal Cc wel zijn.' Of dat je gewoon medelijden met me hebt. Of niet.quote:
moet? Weiger gewoon dan.quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo in een stinkend plastic regenpak op de foto.
Dan meur ik vervolgens alsof ik in een emmer gebruikte condooms ben gevallen.
Oke...quote:Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dat wilde ik even delen. Dat als ik één van jullie straks per ongeloos tegenkom, je denkt: 'Goh, dat wijf meurt naar condooms, dat zal Cc wel zijn.' Of dat je gewoon medelijden met me hebt. Of niet.
We moeten met z'n allen op de foto, ivm de fusie. Ik verschuil me wel achter iemand.quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef Maanvis het volgende:
moet? Weiger gewoon dan.
enne, gebruikte condooms? Dat kan maar 1 ding betekenen, je hebt weer onder het bureau naar paperclips gezocht hè?
quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet? Weiger gewoon dan.
enne, gebruikte condooms? Dat kan maar 1 ding betekenen, je hebt weer onder het bureau naar paperclips gezocht hè?
Oh.quote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef Jumparound het volgende:
Oke...
ik bedoelde meer... ach, dan meur je maar naar condooms...
beter dan naar rook![]()
Je wilt toch niet zeggen dat ze naar latex EN sperma ruiken?quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
We moeten met z'n allen op de foto, ivm de fusie. Ik verschuil me wel achter iemand.
Zo ruiken die pakken, daar kan ik ook niks aan doen. Alleen was het net misschien niet zo slim van me om mezelf in een berg regenpakken te laten vallen.
Nee, die sperma verzin ik er zelf bij. Om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef Maanvis het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat ze naar latex EN sperma ruiken?
Dat heeft met onze communicatie omtrent de fusie te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
Allemaal leuk en aardig Cc, maar waarom in godsnaam in een regenpak? Wat is het idee erachter?
Jaja, lekker duidelijk. NOT.quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft met onze communicatie omtrent de fusie te maken.
Ik ga op de foto.
Hahahaquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die sperma verzin ik er zelf bij. Om het nog een beetje leuk te maken.
Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.![]()
Ja, wrijf het er nog maar even in, lullo.quote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Gert het volgende:
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.
Zou je denken?quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je denken?
"De kleinsten moeten vooraan staan." Met mijn 1.67m hoor ik daar uiteraard ook bij. Gelukkig zorgde de windmachine ervoor dat mijn haar in mijn gezicht waaide. Dus ben ik nog schier onherkenbaar, als geel kuiken.
quote:
Dan wachten we gewoon nog ietsje langerquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
17.
edit: Volgens de officiële teller 18, het is blijkbaar toch weer naar vrijdag 24 april verschoven.
Ik niet, ik ben nu eenmaal een flexibel mens.quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
ja.....quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wisten we al dat Tamara een kind heeft gekregen?
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
ywquote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.....
die is inmiddels al bijna afgestudeerd en dan kom jij met het nieuws, toch bedankt
Een klein briantjequote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.quote:
Thanks BQquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.
[ afbeelding ]
Ja, dat is leuk, maar moet ik daarvoor eerst een paar uur luisteren of is er een tijd dat hij in de uitzending komt?quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FOK!radio] The Bunker-update met Big Brother Bart
Bart is er weer met info over de bunker.
Ja.quote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
maar moet ik daarvoor eerst een paar uur luisteren
Ik neem het wel opquote:
En naar jou verzoekjes luisteren zeker?quote:
Wie is Tamara?quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Danny gaat in de Bunker zitten.
Jaja, eerst zien, dan geloven.
ruudpuntnl ?quote:Op maandag 6 april 2009 21:06 schreef Peter6000 het volgende:
Ruud komt ook in de Bunker, de eerste dagen.
Ff knuffelen.![]()
![]()
Als ik het zie geloof ik het nog niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
Danny gaat in de Bunker zitten.
Jaja, eerst zien, dan geloven.
Hoi Liesjequote:Op maandag 6 april 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond![]()
(Eigenlijk wilde ik deze doen.Maar mijn armen zijn moe.
)
PM TS er ff over, misschien doet ie 't alsnog.quote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had wel een mooie OP in dit topic verwacht.
Het boeit me eigenlijk niksquote:Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
PM TS er ff over, misschien doet ie 't alsnog.
Ik zie daar een mooie taak voor je weggelegdquote:Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het boeit me eigenlijk niks
Maar in de OP staat vaak informatie over wanneer het programma begint, waar je het kan bekijken etc.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie daar een mooie taak voor je weggelegd
oppermodquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik las net dat 1 of andere Danny mee ging doen, dat is toch een mod ofzo ?
Jacob mocht niet van Karel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ruud, Danny, Bart, weten we nog meer namen eigenlijk?
Ofzo.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik las net dat 1 of andere Danny mee ging doen, dat is toch een mod ofzo ?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ruud, Danny, Bart, weten we nog meer namen eigenlijk?
quote:
De Rode Ridder!quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roderick?! Die naam doet heel ergens ver weg wel een belletje rinkelen, maar wie was dat ook alweer?
You have mail.... iets van een kleine scoop...quote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
De Rode Ridder!
Je wilt niet wéte waarom-ie zo hete!
En bedankt voor het aanbod Bram, maar ik blijf liever toetsenbordheld.
Die zat toch in dat programma 'Who wants to marry a millionair'?quote:Op maandag 6 april 2009 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Roderick?! Die naam doet heel ergens ver weg wel een belletje rinkelen, maar wie was dat ook alweer?
Zat hij er tegelijk in met Gert-Jan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
De Rode Ridder!
Je wil niet wéte waarom-ie zo hete!
En bedankt voor het aanbod Bram, maar ik blijf liever toetsenbordheld.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
De Rode Ridder!
Je wil niet wéte waarom-ie zo hete!
quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat hij er tegelijk in met Gert-Jan?
Nee met een of andere rondborstige snol!quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zat hij er tegelijk in met Gert-Jan?
quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee met een of andere rondborstige snol!![]()
[ afbeelding ]
Heb je al geprobeerd met een laptop of er ergens een onbeveiligde verbinding te scoren valt, in je nieuwe huisje?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd met een laptop of er ergens een onbeveiligde verbinding te scoren valt, in je nieuwe huisje?
Bij iedereenquote:Op maandag 6 april 2009 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja vandaag, 3 beveiligde netwerken. Maar ja, waar bel je dan aan he?
Je moet altijd eerst naar hobbies vragen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
"Hoi ik ben de nieuwe buuf, ow en kan ik effe meeliften op je wifi?"
En wifi aftappen èn suiker lenen? Beter doe je het om en om, volgens het 'Voor wat hoort wat' principe. Dat werkt een betere bodem van verstandhouding met de buren in de handquote:Op maandag 6 april 2009 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij moet je juist een leeg kopje meenemen.
Binnen welke straal van mijn huis?quote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij iedereen
Kan je je meteen voorstellen
"Hoi ik ben de nieuwe buuf, ow en kan ik effe meeliften op je wifi?"
Maar dan moet je dus eerst inbreken om te zorgen dat ze geen suiker in huis hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wifi aftappen èn suiker lenen? Beter doe je het om en om, volgens het 'Voor wat hoort wat' principe. Dat werkt een betere bodem van verstandhouding met de buren in de hand.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus eerst inbreken om te zorgen dat ze geen suiker in huis hebben.
Volgens mij leggen ze dan een link hoor.
Een voorraadje suiker bij de buren in de voorraadkast is altijd handig voor het geval je écht een keer zonder komt te zitten.quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
Maar dan moet je dus eerst inbreken om te zorgen dat ze geen suiker in huis hebben.
Volgens mij leggen ze dan een link hoor.
Een meter of 20, afhankelijk van het aantal muren binnen die straalquote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Binnen welke straal van mijn huis?
Dat zou best wel een autistische aktie zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef remlof het volgende:
Wat CC zegt, neem een kopje suiker mee en vraag of je dat mag ruilen voor een internetverbinding
Dat zijn veel buren!quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meter of 20, afhankelijk van het aantal muren binnen die straal
Wat CC zegt, neem een kopje suiker mee en vraag of je dat mag ruilen voor een internetverbinding
Tip van de dag! Dat ga ik dus doen!quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liesje, gewoon je notebook meenemen als je je gaat voorstellen en bij iedere voordeur het signaal even checken dat bij je in huis het sterkst was. Als de meter helemaal groen uitslaat moet je je daar heel vriendelijk opstellen.
Ik hoopte wel stiekem een beetje dat mijn surinaamse buurmeisje met lekker eten kwam brengen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als nieuwe buur hoef je niks terug te doen.Dat kan altijd nog.
Ja, dat is gewoon "de" bunker. Dit is "the" Bunker.quote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef defpaul het volgende:
Never mind,
http://www.blinkx.com/vid(...)D-dO02Zw9A3Er93LpnwQ
Dit is een andere bunker
Zit net effe het stadsnieuws door te lezen. Doe je wel een beetje voorzichtig, tijdens je kennismakingsronde?quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoopte wel stiekem een beetje dat mijn surinaamse buurmeisje met lekker eten kwam brengen.![]()
ik ook niet. Maar laten we ff googlen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb ik niet.![]()
Sportnieuws wil je niet horen voor de rest weet ik niks.
quote:'Dode Zee' in Oost-Groningen
TRIPSCOMPAGNIE - In Oost-Groningen dromen ze al van een nieuwe toeristische attractie: een zoutwatermeer waar bezoekers, net als in de Dode Zee, kunnen ronddrijven en relaxen. Het idee is geopperd door een dochteronderneming van het bedrijf Nedmag in Veendam, dat in het noorden van het land op soms grote diepte magnesiumzout uit de grond haalt.
Het idee is nog in de studiefase, maar kan volgens de streekraad Oost-Groningen technisch worden uitgevoerd. Nedmag haalt onder meer bij Tripscompagnie het zout uit de grond.
,,Een soort ‘openlucht-Rode Zee’,’’ zo beschrijft de streekraad het plan. Er wordt gekeken naar het succes van het Fontana Bad Nieuweschans dat in 1985 openging en nu jaarlijks zo’n 200.000 bezoekers trekt, die daar in het calcium en jodiumrijke water recreëren. Door de ligging zou Tripscompagnie ook voor Duitsers uit bijvoorbeeld het Ruhrgebied aantrekkelijk kunnen zijn.
En dan zelf niet thuisgeven hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!! Hoi!! Nachtbaggeraars melden! Nu!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoef niet zo nodig nieuws, bagger wil ik.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoef niet zo nodig nieuws, bagger wil ik.
Heel makkelijk, gewoon een beetje koppensnellen. NOS headlines heeft altijd wel wat geks als je nergens wat kunt vinden.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)slima_s__.html?p=3,2quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel makkelijk, gewoon een beetje koppensnellen. NOS headlines heeft altijd wel wat geks als je nergens wat kunt vinden.
Misschien. Meestal blijft ze hier niet zo lang, de laatste tijd dan.quote:
ik helpt deze wel effe volbaggeren en dan ga ik weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien. Meestal blijft ze hier niet zo lang, de laatste tijd dan.
Tsjonge wat een nieuws. Als je niet naast een man wil zitten ga je maar niet naar de Schouwburg, kom op zeg..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)slima_s__.html?p=3,2
ik zou gewoon op zo'n stoel gaan zitten, lekker de ruimte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |