quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspotquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.
Kijk, dat zijn de betere dagbestedingen.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspot
Wordt het zulk lekker weer vandaag dan?quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....
Hoest verder?
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oké, het is maandag....
Ja goed hoor, druk bezig met mijn huisje en allemaal leuke dingen enzo.![]()
En de hele week vrij!
En hoe is het met Kaat?
Ja, zaterdag alquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.
Waar had je een ban mee verdiend? Niks van meegekregen. Stond zeker bij de laatste aanvullingen in het vorige banmeldtopic?quote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef Jumparound het volgende:
Ja, zaterdag al
giser was het te mooi weer om te scen
Heb juist net een uitslaapweekje gehad, wisselt nogal bij mij maar vanmorgen weer veel te vroeg.quote:Op maandag 6 april 2009 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisje aan de kant is natuurlijk al een lekkere gedachte. Ja jij bent echt altijd heel vroeg he? Meestal als ik je tegenkom ben ik nog wakkerHeb je die boot achter je huis liggen? Lekker hoor een eigen bootje!!
En sterkte met je gebit.
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
het was niet eens tubgirl
ik zal hem roze vleugeltjes soepen, dan mag het wel denk...quote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.
Nooit meer doen, knul!
![]()
Ja dat was rottig.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.quote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberenquote:Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.![]()
Zo en nu de tuin in, toedels.
dat durf ik niet meerquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberen maar wellicht heb je gelijk! Nu weer de tuin in, bootje nog meer verzorgen, wil varen straks.quote:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
Zo, dan gaan we maar eens werken.
Oh ... en even dat e-mailadres opsnorren vanThe Englisman in California
.
Huwelijks- en conceptiedatum prikken en zo.
ja die jaquote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het die treinkopper?
Owja, goedenmorgen menschen.
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.quote:Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!Werkze!
LOLquote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Jumparound het volgende:
PFff, ik zag het reageer scherm niet meer, schrok me een hoedje
kloptquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.
Ik dacht nog... ze zal toch niet....quote:
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?quote:
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen doorquote:
Ik heb pas nog een sprookje bedachtquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?
[..]
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen door.
PM!quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
Ik heb pas nog een sprookje bedacht
Alleen ken ik niemand om ermee lastig te vallen
Succes. Ik heb het een paar weken terug moeten doen en word nu nog af en toe badend in het zweet wakker.quote:presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
Hoeft niet per pm, mag gewoon open en bloot hier op de sc geplempt wordenquote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Cool!quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
En dat dan iemand mijn idee steeltquote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoeft niet per pm, mag gewoon open en bloot hier op de sc geplempt worden
Ik weet wel waarover ik praat, gelukkigquote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.
Met die flexibiliteit van jou kun je bijna in het circus terecht, als slangenmens.quote:Op maandag 6 april 2009 12:41 schreef Peter6000 het volgende:
Het tweede katern van mijn Volkskrant moet tegenwoordig ook in tabloidformaat.![]()
Handig als je hem via internet leest.![]()
Gelukkig ben ik een flexibel mens.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef Copycat het volgende:
Maar heeft zo'n papieren tabloidformaat dan ook consequenties voor de internetversie?
quote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.
Ook niet verkeerd!quote:
ja, en?quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo in een stinkend plastic regenpak op de foto.
Dan meur ik vervolgens alsof ik in een emmer gebruikte condooms ben gevallen.
Nou, dat wilde ik even delen. Dat als ik één van jullie straks per ongeloos tegenkom, je denkt: 'Goh, dat wijf meurt naar condooms, dat zal Cc wel zijn.' Of dat je gewoon medelijden met me hebt. Of niet.quote:
moet? Weiger gewoon dan.quote:Op maandag 6 april 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zo in een stinkend plastic regenpak op de foto.
Dan meur ik vervolgens alsof ik in een emmer gebruikte condooms ben gevallen.
Oke...quote:Op maandag 6 april 2009 15:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dat wilde ik even delen. Dat als ik één van jullie straks per ongeloos tegenkom, je denkt: 'Goh, dat wijf meurt naar condooms, dat zal Cc wel zijn.' Of dat je gewoon medelijden met me hebt. Of niet.
We moeten met z'n allen op de foto, ivm de fusie. Ik verschuil me wel achter iemand.quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef Maanvis het volgende:
moet? Weiger gewoon dan.
enne, gebruikte condooms? Dat kan maar 1 ding betekenen, je hebt weer onder het bureau naar paperclips gezocht hè?
quote:Op maandag 6 april 2009 15:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet? Weiger gewoon dan.
enne, gebruikte condooms? Dat kan maar 1 ding betekenen, je hebt weer onder het bureau naar paperclips gezocht hè?
Oh.quote:Op maandag 6 april 2009 15:22 schreef Jumparound het volgende:
Oke...
ik bedoelde meer... ach, dan meur je maar naar condooms...
beter dan naar rook![]()
Je wilt toch niet zeggen dat ze naar latex EN sperma ruiken?quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
We moeten met z'n allen op de foto, ivm de fusie. Ik verschuil me wel achter iemand.
Zo ruiken die pakken, daar kan ik ook niks aan doen. Alleen was het net misschien niet zo slim van me om mezelf in een berg regenpakken te laten vallen.
Nee, die sperma verzin ik er zelf bij. Om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef Maanvis het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat ze naar latex EN sperma ruiken?
Dat heeft met onze communicatie omtrent de fusie te maken.quote:Op maandag 6 april 2009 15:27 schreef beequeen het volgende:
Allemaal leuk en aardig Cc, maar waarom in godsnaam in een regenpak? Wat is het idee erachter?
Jaja, lekker duidelijk. NOT.quote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
Dat heeft met onze communicatie omtrent de fusie te maken.
Ik ga op de foto.
Hahahaquote:Op maandag 6 april 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, die sperma verzin ik er zelf bij. Om het nog een beetje leuk te maken.
Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.![]()
Ja, wrijf het er nog maar even in, lullo.quote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Gert het volgende:
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.
Zou je denken?quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je denken?
"De kleinsten moeten vooraan staan." Met mijn 1.67m hoor ik daar uiteraard ook bij. Gelukkig zorgde de windmachine ervoor dat mijn haar in mijn gezicht waaide. Dus ben ik nog schier onherkenbaar, als geel kuiken.
quote:
Dan wachten we gewoon nog ietsje langerquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
17.
edit: Volgens de officiële teller 18, het is blijkbaar toch weer naar vrijdag 24 april verschoven.
Ik niet, ik ben nu eenmaal een flexibel mens.quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
ja.....quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wisten we al dat Tamara een kind heeft gekregen?
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wisten we al dat Tamara een kind heeft gekregen?
ywquote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.....
die is inmiddels al bijna afgestudeerd en dan kom jij met het nieuws, toch bedankt
Een klein briantjequote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.quote:
Thanks BQquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.
[ afbeelding ]
Ja, dat is leuk, maar moet ik daarvoor eerst een paar uur luisteren of is er een tijd dat hij in de uitzending komt?quote:Op maandag 6 april 2009 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[FOK!radio] The Bunker-update met Big Brother Bart
Bart is er weer met info over de bunker.
Ja.quote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
maar moet ik daarvoor eerst een paar uur luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |