quote:Op maandag 6 april 2009 00:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel erg expliciet, hè?
![]()
Ja, nu slaat mijn reactie nergens meer op.
quote:Op maandag 6 april 2009 05:33 schreef Kaat38 het volgende:
Ha, mogge! Wakkere zielen hier! Ik was baggervroeg wakker, graag ook een bakkie.
Ik hoop op twaalf graden en lichtbewolkt.quote:Op maandag 6 april 2009 05:43 schreef Kaat38 het volgende:
Hai Manu! Ik hoop uiteraard op baggerwarm weer, gisteren ook enorm genoten en daar gaan we toch voor!
Waar blijft mijn koffie trouwens.....
Ik hoop ietsie warmer, gisteren mijn bootje schoongemaakt en tankje gevuld dus hij is weer vaarbaar maar 20 graden is dan beterquote:Op maandag 6 april 2009 05:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik hoop op twaalf graden en lichtbewolkt.![]()
Ik heb alleen maar koffie in smiliekopjes.![]()
Trek je klus outfit maar aan.quote:Op maandag 6 april 2009 09:08 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Een mooie dag om zo lekker veel te gaan doen in mijn huisje
Je zet toch dit poppeke neer:quote:Op maandag 6 april 2009 09:14 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zie je mij janken? Was al met bootje bezig, zodra ik de zon zie krijg ik vaarneigingen.
Thanks! En wat zijn jouw plannen?quote:Op maandag 6 april 2009 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ook hier een hele goedemorgen.![]()
Tom aan het klussen in de tuin en liesje in haar huisje, succes vandaag.
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
die vind ik gewoon geinig, zo'n stom droog koppie haha.
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.quote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk een sarcastische smiley.
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspotquote:Op maandag 6 april 2009 09:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mee eens maar ik hou wel van een beetje sarcasme.
Kijk, dat zijn de betere dagbestedingen.quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik gebruik hem ook veel. En dan voornamelijk voor de zelfspot
Wordt het zulk lekker weer vandaag dan?quote:Op maandag 6 april 2009 09:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik duik ook de tuin in maar dan met een goed boek.
oké, het is maandag....quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Psies! We zijn lekker kort van stof zeg maar oké, het is maandag....
Hoest verder?
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.quote:Op maandag 6 april 2009 09:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
oké, het is maandag....
Ja goed hoor, druk bezig met mijn huisje en allemaal leuke dingen enzo.![]()
En de hele week vrij!
En hoe is het met Kaat?
Ja, zaterdag alquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 09:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Huisje aan kant, was belachelijk vroeg wakker, boot opgeknapt maar baal van mijn gebit, doet auw.
Waar had je een ban mee verdiend? Niks van meegekregen. Stond zeker bij de laatste aanvullingen in het vorige banmeldtopic?quote:Op maandag 6 april 2009 09:31 schreef Jumparound het volgende:
Ja, zaterdag al
giser was het te mooi weer om te scen
Heb juist net een uitslaapweekje gehad, wisselt nogal bij mij maar vanmorgen weer veel te vroeg.quote:Op maandag 6 april 2009 09:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisje aan de kant is natuurlijk al een lekkere gedachte. Ja jij bent echt altijd heel vroeg he? Meestal als ik je tegenkom ben ik nog wakkerHeb je die boot achter je huis liggen? Lekker hoor een eigen bootje!!
En sterkte met je gebit.
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
het was niet eens tubgirl
ik zal hem roze vleugeltjes soepen, dan mag het wel denk...quote:Op maandag 6 april 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, daar heb ik geloof ik wel iets van gezien.
Nooit meer doen, knul!
![]()
Ja dat was rottig.quote:Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Jumparound het volgende:
een plaatje met iemand met de zomer in zn bol
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.quote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberenquote:Op maandag 6 april 2009 09:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beter van niet, krijgt ie weer een ban. Het was echt een smerig plaatje.![]()
Zo en nu de tuin in, toedels.
dat durf ik niet meerquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou word ik nieuwsgierig, wat heb ik gemist, laat een zien jumparound?
Kon het proberen maar wellicht heb je gelijk! Nu weer de tuin in, bootje nog meer verzorgen, wil varen straks.quote:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!quote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
Zo, dan gaan we maar eens werken.
Oh ... en even dat e-mailadres opsnorren vanThe Englisman in California
.
Huwelijks- en conceptiedatum prikken en zo.
ja die jaquote:Op maandag 6 april 2009 09:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het die treinkopper?
Owja, goedenmorgen menschen.
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.quote:Op maandag 6 april 2009 09:59 schreef Kaat38 het volgende:
Je pakt het dus stevig aan! Maar goed, beter heel dan half werk!Werkze!
LOLquote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef Jumparound het volgende:
PFff, ik zag het reageer scherm niet meer, schrok me een hoedje
kloptquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Omdat het is voorbestemd. Kan niet anders! En sprookjes zijn cool.
Ik dacht nog... ze zal toch niet....quote:
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?quote:
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen doorquote:
Ik heb pas nog een sprookje bedachtquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vroegah nog wel eens een sprookje geschreven voor een ex. Over een prins die achter een hele hoge muur woonde of zo. En nog gestuurd ook. Dat had ik misschien beter achterwege kunnen laten. Maar ja, impulsief hè?
[..]
Ik ben geen verraaier! Maar kan gewoon heel goed doen net alsof. Dat helpt me ook alle oorlogen door.
PM!quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
Ik heb pas nog een sprookje bedacht
Alleen ken ik niemand om ermee lastig te vallen
Succes. Ik heb het een paar weken terug moeten doen en word nu nog af en toe badend in het zweet wakker.quote:presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
Hoeft niet per pm, mag gewoon open en bloot hier op de sc geplempt wordenquote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Cool!quote:Op maandag 6 april 2009 11:26 schreef Jumparound het volgende:
ik heb nog niks op papier, maar als ik wat heb zal ik je PMen
Zorg dat je exact weet waar je over praat, geen zinnen uit je hoofd knallen, dat komt monotoon en saai over.quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef Jumparound het volgende:
presentatie voorbereiden, mn eerste ooit
*waar is de okselklotssmily*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |