Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.quote:Op maandag 6 april 2009 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en gelijk heeft ze. Regenjassen zijn zó onflatteus.![]()
Ja, wrijf het er nog maar even in, lullo.quote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef Gert het volgende:
Ochtendjassen daarente... ach laat ook maar.
Zou je denken?quote:Op maandag 6 april 2009 15:39 schreef Jumparound het volgende:
ik heb het idee dat we die foto nooit zullen zien
quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou je denken?
"De kleinsten moeten vooraan staan." Met mijn 1.67m hoor ik daar uiteraard ook bij. Gelukkig zorgde de windmachine ervoor dat mijn haar in mijn gezicht waaide. Dus ben ik nog schier onherkenbaar, als geel kuiken.
quote:
Dan wachten we gewoon nog ietsje langerquote:Op maandag 6 april 2009 18:05 schreef Peter6000 het volgende:
17.
edit: Volgens de officiële teller 18, het is blijkbaar toch weer naar vrijdag 24 april verschoven.
Ik niet, ik ben nu eenmaal een flexibel mens.quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:41 schreef Marrije het volgende:
Ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben.
ja.....quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wisten we al dat Tamara een kind heeft gekregen?
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?quote:Op maandag 6 april 2009 19:31 schreef HiDiHo het volgende:
Wisten we al dat Tamara een kind heeft gekregen?
ywquote:Op maandag 6 april 2009 19:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ja.....
die is inmiddels al bijna afgestudeerd en dan kom jij met het nieuws, toch bedankt
Een klein briantjequote:Op maandag 6 april 2009 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee! Wat leuk, een kleine Brian of is het een meisje?
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.quote:
Thanks BQquote:Op maandag 6 april 2009 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nah ja, omdat je nooit in SHO kijkt. Hier mini parabrodda.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |