ik ook niet. Maar laten we ff googlen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb ik niet.![]()
Sportnieuws wil je niet horen voor de rest weet ik niks.
quote:'Dode Zee' in Oost-Groningen
TRIPSCOMPAGNIE - In Oost-Groningen dromen ze al van een nieuwe toeristische attractie: een zoutwatermeer waar bezoekers, net als in de Dode Zee, kunnen ronddrijven en relaxen. Het idee is geopperd door een dochteronderneming van het bedrijf Nedmag in Veendam, dat in het noorden van het land op soms grote diepte magnesiumzout uit de grond haalt.
Het idee is nog in de studiefase, maar kan volgens de streekraad Oost-Groningen technisch worden uitgevoerd. Nedmag haalt onder meer bij Tripscompagnie het zout uit de grond.
,,Een soort ‘openlucht-Rode Zee’,’’ zo beschrijft de streekraad het plan. Er wordt gekeken naar het succes van het Fontana Bad Nieuweschans dat in 1985 openging en nu jaarlijks zo’n 200.000 bezoekers trekt, die daar in het calcium en jodiumrijke water recreëren. Door de ligging zou Tripscompagnie ook voor Duitsers uit bijvoorbeeld het Ruhrgebied aantrekkelijk kunnen zijn.
En dan zelf niet thuisgeven hè?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja!! Hoi!! Nachtbaggeraars melden! Nu!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoef niet zo nodig nieuws, bagger wil ik.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik hoef niet zo nodig nieuws, bagger wil ik.
Heel makkelijk, gewoon een beetje koppensnellen. NOS headlines heeft altijd wel wat geks als je nergens wat kunt vinden.quote:
http://www.telegraaf.nl/b(...)slima_s__.html?p=3,2quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel makkelijk, gewoon een beetje koppensnellen. NOS headlines heeft altijd wel wat geks als je nergens wat kunt vinden.
Misschien. Meestal blijft ze hier niet zo lang, de laatste tijd dan.quote:
ik helpt deze wel effe volbaggeren en dan ga ik weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Misschien. Meestal blijft ze hier niet zo lang, de laatste tijd dan.
Tsjonge wat een nieuws. Als je niet naast een man wil zitten ga je maar niet naar de Schouwburg, kom op zeg..quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)slima_s__.html?p=3,2
ik zou gewoon op zo'n stoel gaan zitten, lekker de ruimte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |