In die bunker zie je 't allemaal niet zo nauwquote:
Ik zat te denken aan 'Think outside the square', maar het is geen vierkant.quote:Op zondag 5 april 2009 21:43 schreef remlof het volgende:
[..]
"North Korean Rocket Launch" was ook wel een goeie titel geweest
Niet alles is wat het lijkt, maar sommige dingen welquote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan 'Think outside the square', maar het is geen vierkant.
Nope, volgens mij niet.quote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Smash-it het volgende:
Nog een zondagavondrel aan de gang ergens? Ik kan hem niet vinden en ik verveel me..
Behalve als je FA wilt worden. Of mocht jij gratis?quote:
Ik had dezelfde behandeling als de een DGK/TBO-modquote:Op zondag 5 april 2009 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve als je FA wilt worden. Of mocht jij gratis?
Ik merk dat ik een stukje wantrouwen ervaar, bij mezelf, over uw identiteit, en daar voel ik me een beetje verdrietig over.quote:
Maak jij ook kunstwerken?quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef tastytammy het volgende:
ik kan het wel negeren maar ik begrijp je gevoelens
Allereerst wil ik een stukje dankbaarheid naar je uitspreken dat je begrip hebt voor mijn gevoelens.quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef tastytammy het volgende:
ik kan het wel negeren maar ik begrijp je gevoelens
En hier zijn ze meer dan welkomquote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
JA, DAT HEBBEN DIE HOEREN IN DE RLS-SC NIET: NIEUWE USERS.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 april 2009 23:53 schreef Peter6000 het volgende:
JA, DAT HEBBEN DIE HOEREN IN DE RLS-SC NIET: NIEUWE USERS.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 00:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, vandaag voor de hele week sport gezien
F1, Indycar, Jack van Gelder, reguliere sportuitzending, motorsportquote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt toch niet de hele dag naar studio sport gekeken? Ik heb ook een stuk gezien.
Frits!!! Heb je gezien dat er bij wielrennen, wielrenners de greppel in fietsten?
quote:Op maandag 6 april 2009 00:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
F1, Indycar, Jack van Gelder, reguliere sportuitzending, motorsport
Over wielrennen gesproken, waar zit die Coos tegenwoordigquote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist.Ik heb alleen wielrennen gezien.
Hij slaapt, want hij wordt `s morgens om 7 uur gewekt door bouwvakkers.quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over wielrennen gesproken, waar zit die Coos tegenwoordig
Dat lieg jequote:Op maandag 6 april 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal gemist.Ik heb alleen wielrennen gezien.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij slaapt, want hij wordt `s morgens om 7 uur gewekt door bouwvakkers.
Wat is daarquote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
Frits!!! Heb je gezien dat er bij wielrennen, wielrenners de greppel in fietsten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op maandag 6 april 2009 00:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Wat is daaraan?
Het zag er zo grappig uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was niet de kopgroep toch? Het fietspad was gewoon te smal, met een naar bochtje.
![]()
Alles loopt volgens planning.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef Peter6000 het volgende:
Ja Liesje, schiet het al op met het sausen?
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zag er zo grappig uit.En het was niet de kopgroep toch? Het fietspad was gewoon te smal, met een naar bochtje.
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.
Ohw....Dat weet ik allemaal ook niet he?quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Kan wel. Ik kon de humor er niet zo van inzien, want vandaag vielen de verkeerde.
Nee de Slowchat voor flexibele mensen volgens mijquote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?
Nee, dit is een slowchat voor flexibele mensen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:39 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Is dit de Fantopic van The Wall - Pink Floyd?
Oranje shirt is altijd goed. Die moeten niet vallen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw....Dat weet ik allemaal ook niet he?![]()
Sorry! (Deze is maar 5 euro in de pot, omdat hij zo klein is)
Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 6 april 2009 00:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oranje shirt is altijd goed. Die moeten niet vallen.
Wat?quote:Op maandag 6 april 2009 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee de Slowchat voor flexibele mensen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |