abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67738883
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_67738932
Haha TS ging ook stoeltjes kapot maken
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_67738949
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha TS ging ook stoeltjes kapot maken
Neuh
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67739013
Haha heerlijk die soap rondom de fusie. Waarom de politie nou niet meteen hard ingreep toen ze met die stoeltjes begonnen te gooien is mij ook een raadsel trouwens.
pi_67739133
Ik vind het wel grappig hoe ze hun onvrede uiten en ik ben het er ook wel mee eens eerlijk gezegd .
Zonder wrijving geen glans
pi_67739179
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het wel grappig hoe ze hun onvrede uiten en ik ben het er ook wel mee eens eerlijk gezegd .
Jup
pi_67739319
Zeer begrijpelijke actie, alleen had ik liever gezien dat men eerder en constructiever bijgedragen had aan de redding van hun club. Van Fortunakant heb ik tenminste nog goede initiatieven gezien, bij Roda leek het er op dat er niets van de grond kwam. Jammer!

Overigens had ik waarschijnlijk net zo gereageerd als de meeste gefrustreerden op de tribune!
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_67739384
Begrijpelijke acties van de supporters, echt belachelijk zo'n fusie....
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_67739659
In het verleden zijn die fusies meestal goed gegaan, zoveel clubs zijn het resultaat van een fusie. Soms moet je gewoon inzien dat de realiteit hard is maar er even doorheen bijten en over een paar jaar weet je niet beter meer. Ik vind het mooi dat voetbal emotie is en het zit natuurlijk ook diep allemaal maar een klein beetje afstand en rationaliteit kan geen kwaad. Er was geen andere oplossing behalve nog dieper de put in en dan was er misschien niks meer over. Boosheid en teleurstelling is okay, vandalisme niet.
  zondag 5 april 2009 @ 20:55:49 #10
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67739771
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:41 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Zeer begrijpelijke actie, alleen had ik liever gezien dat men eerder en constructiever bijgedragen had aan de redding van hun club. Van Fortunakant heb ik tenminste nog goede initiatieven gezien, bij Roda leek het er op dat er niets van de grond kwam. Jammer!

Overigens had ik waarschijnlijk net zo gereageerd als de meeste gefrustreerden op de tribune!
Generaliseren is natuurlijk niet netjes. Maar het volgende kan gerust gesteld worden:

Kerkradenaren staan nou eenmaal niet bekend als ondernemend.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
  zondag 5 april 2009 @ 20:55:50 #11
154193 TheYoung1
Lief zijn loont nog steeds!!
pi_67739772
En dan nog zo'n kut F1 herhaling...Wat een klotedag zo
ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
Patat, dat is het!!
pi_67739781
SCH heb jij je überhaupt wel eens verdiept in het hele verhaal rondom de fusie of heb je alles via de offciële media klakkeloos aangenomen?
Nee? Lees dan deze site eens door http://www.fortunahome.com, uiteraard ook niet helemaal objectief maar dan lees je de andere kant van het verhaal eens.
  zondag 5 april 2009 @ 20:58:19 #13
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67739838
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:

Waarom opent een Ajax-man een topic over een fusie die meer dan 200 km ten zuiden van Amsterdam plaatsvindt?
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
pi_67739863
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:55 schreef blonchi het volgende:

[..]

Generaliseren is natuurlijk niet netjes. Maar het volgende kan gerust gesteld worden:

Kerkradenaren staan nou eenmaal niet bekend als ondernemend.
Dan heb ik hierbij niets meer te zeggen. Als je je club als vee naar de slachtbank laat leiden heb je weinig recht van spreken lijkt me.
Uiteraard bedoel ik niet de goedwillenden die geprobeerd hebben om iets op te zetten, maar de apathisch toekijkende toeschouwers (supporter wil ik ze niet noemen omdat die wel actie ondernomen hadden)
pi_67739908
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:56 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
SCH heb jij je überhaupt wel eens verdiept in het hele verhaal rondom de fusie of heb je alles via de offciële media klakkeloos aangenomen?
Nee? Lees dan deze site eens door http://www.fortunahome.com, uiteraard ook niet helemaal objectief maar dan lees je de andere kant van het verhaal eens.
Ik heb er veel over gelezen maar zal jouw url uiteraard uitegebreid bestuderen. Natuurlijk heeft een verhaal altijd meerdere kanten maar je moet toch met me eens zijn dat Fortuna al jaren een hopeloos verhaal is, dat het met Roda heel slecht ging en dat het bij beide clubs trekken aan een dood paard was. Daar komt nog eens bij dat Limburg relatief wel veel profclubs heeft voor het aantal inwoners/supporters enz. Genoeg redenen om na te denken over de toekomst. Natuurlijk zijn er ook grote bezwaren tegen de fusie. Maar ik mis een beetje erg de rationaliteit. Het lijkt wel of men cout ce coute tegen een fusie is, en ieder gesprek daar ophoudt. Dat is niet echt een goed uitgangspunt.
pi_67739915
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:58 schreef blonchi het volgende:

[..]

Waarom opent een Ajax-man een topic over een fusie die meer dan 200 km ten zuiden van Amsterdam plaatsvindt?
Ik open een topic over Roda JC
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67740002
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67740059
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik heb er veel over gelezen maar zal jouw url uiteraard uitegebreid bestuderen. Natuurlijk heeft een verhaal altijd meerdere kanten maar je moet toch met me eens zijn dat Fortuna al jaren een hopeloos verhaal is, dat het met Roda heel slecht ging en dat het bij beide clubs trekken aan een dood paard was. Daar komt nog eens bij dat Limburg relatief wel veel profclubs heeft voor het aantal inwoners/supporters enz. Genoeg redenen om na te denken over de toekomst. Natuurlijk zijn er ook grote bezwaren tegen de fusie. Maar ik mis een beetje erg de rationaliteit. Het lijkt wel of men cout ce coute tegen een fusie is, en ieder gesprek daar ophoudt. Dat is niet echt een goed uitgangspunt.
Ik zal mezelf absoluut geen insider noemen, maar weet door contacten met Sittard dat er een goede kans was op herstel van Fortuna. Van Roda kant ben ik absoluut niet op de hoogte van de stand van zaken, alleen dat ze dus tegen een surseance van betaling aan zaten.
Ik ben zelf heel bang dat de fusie op termijn er toch wel was gekomen, dat zal ik eerlijk toegeven. Alleen de manier waarop is verre van netjes. Je zult er wel achter komen als je beide kanten van het verhaal kent
  zondag 5 april 2009 @ 21:05:45 #19
154193 TheYoung1
pi_67740097
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Patat, dat is het!!
pi_67740159
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:04 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik zal mezelf absoluut geen insider noemen, maar weet door contacten met Sittard dat er een goede kans was op herstel van Fortuna. Van Roda kant ben ik absoluut niet op de hoogte van de stand van zaken, alleen dat ze dus tegen een surseance van betaling aan zaten.
Ik ben zelf heel bang dat de fusie op termijn er toch wel was gekomen, dat zal ik eerlijk toegeven. Alleen de manier waarop is verre van netjes. Je zult er wel achter komen als je beide kanten van het verhaal kent
Fortuna is toch een paar keer bijna failliet geweest. Het houdt een keer ergens op. En zo;n proces is bijna altijd pijnlijk en voor veel direct betrokkenen heel vervelend. Die zullen ook vaak het gevoel hebben er niet genoeg bij betrokken te zijn. Maar soms kan dat ook niet anders, er moeten harde beslissingen genomen worden en je kunt niet met iedereen rekening houden. Ik geloof je meteen als je zegt dat het niet allemaal zo netjes is gegaan maar ik weet niet of dat heel bewust is, of dat mensen zich gepasseerd voelden. In het bedrijfsleven zijn fusies ook vaak al pijnlijk, en dan heb je nog niet met supporters te maken.
pi_67740276
@ Nachtmerrie. Die link levert tot nu toe weinig op. Ik lees geen andere kant van een verhaal, alleen woedende stukken over erg en onrechtvaardig het is en scheldkannonnades richting bobo's. Maar geen inhoudelijke kant van het verhaal: staat dat nog ergens?
  zondag 5 april 2009 @ 21:12:29 #22
122102 blonchi
Blauwgilborgel
pi_67740299
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef denthemen het volgende:

[..]

Want?
pi_67740333
Klopt Fortuna heeft al een paar keer aan de beademing gelegen.. Maar lees eerst maar eens dan schrik je echt.
Ik doe een klein boekje open.
Begroting 30-40 miljoen is al gehalveerd en nog niet haalbaar
Substantieel subtopper is nu plek 7-12 geworden
6 miljoen overheidssteun, verklaar dat eens aan de mensen die geen nagel hebben om aan hun kont te krabben (en aan VVV en MVV).
pi_67740395
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
@ Nachtmerrie. Die link levert tot nu toe weinig op. Ik lees geen andere kant van een verhaal, alleen woedende stukken over erg en onrechtvaardig het is en scheldkannonnades richting bobo's. Maar geen inhoudelijke kant van het verhaal: staat dat nog ergens?
Ja, daarvoor zul je zeker nog verder moeten lezen. Er staan een flink aantal inhoudelijk sterke verhalen in over de fusie (oa over een wethouder die nogal manipuleert)
pi_67740412
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:13 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Klopt Fortuna heeft al een paar keer aan de beademing gelegen.. Maar lees eerst maar eens dan schrik je echt.
Ik doe een klein boekje open.
Begroting 30-40 miljoen is al gehalveerd en nog niet haalbaar
Substantieel subtopper is nu plek 7-12 geworden
6 miljoen overheidssteun, verklaar dat eens aan de mensen die geen nagel hebben om aan hun kont te krabben (en aan VVV en MVV).
Dat is toch een prima argument voor de fusie juist? Anders snap ik het niet.

En volgens mij heeft MVV al minstens zo vaak aan het infuus gelegen en is het meerdere malen door de gemeente ternauwernood gered. Als ze enig lef hadden gehad, dan was die club ooik in de fusie betrokken.
pi_67740463
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:52 schreef SCH het volgende:
In het verleden zijn die fusies meestal goed gegaan, zoveel clubs zijn het resultaat van een fusie. Soms moet je gewoon inzien dat de realiteit hard is maar er even doorheen bijten en over een paar jaar weet je niet beter meer. Ik vind het mooi dat voetbal emotie is en het zit natuurlijk ook diep allemaal maar een klein beetje afstand en rationaliteit kan geen kwaad. Er was geen andere oplossing behalve nog dieper de put in en dan was er misschien niks meer over. Boosheid en teleurstelling is okay, vandalisme niet.
heel goed gezegd
pi_67740471
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:12 schreef blonchi het volgende:

[..]

Want?
Omdat elke club een eigen club topic verdient.
En de laatste keer dat ik op de stand keek zag ik nog steeds Roda JC in de Eredivisie staan.
pi_67740532
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:12 schreef blonchi het volgende:

[..]

Want?
Olifant
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67740633
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is toch een prima argument voor de fusie juist? Anders snap ik het niet.

En volgens mij heeft MVV al minstens zo vaak aan het infuus gelegen en is het meerdere malen door de gemeente ternauwernood gered. Als ze enig lef hadden gehad, dan was die club ooik in de fusie betrokken.
Je begrijpt het niet helemaal volgens mij.
Wat ik neertikte waren namelijk de plannen van Sporting Limburg, het zou toch het Heerenveen van het Zuiden moeten worden? Het begint nu steeds meer op het Heracles van het Zuiden te worden (alhoewel die de zaakjes wél goed op orde lijken te hebben)

Welke club heeft er de afgelopen 25 jaar niet aan het infuus gelegen? Ik kan me zelfs nog herinneren dat Heerenveen op sterven na dood was ergens halverwege de jaren 80. Dankzij de tomeloze inzet van RvdV is de club er toen bovenop gekomen en is er organisatorisch en financieel iets neergezet waar veel clubs jaloers op kunnen zijn.
Overigens wordt MVV geheid gedwongen om mee te gaan, als het over 2-3 jaar niet loopt zoals verwacht.
  zondag 5 april 2009 @ 21:25:33 #30
154193 TheYoung1
pi_67740706
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

En de laatste keer dat ik op de stand keek zag ik nog steeds Roda JC in de Eredivisie staan.
Patat, dat is het!!
pi_67740870
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Je begrijpt het niet helemaal volgens mij.
Wat ik neertikte waren namelijk de plannen van Sporting Limburg, het zou toch het Heerenveen van het Zuiden moeten worden? Het begint nu steeds meer op het Heracles van het Zuiden te worden (alhoewel die de zaakjes wél goed op orde lijken te hebben)

Welke club heeft er de afgelopen 25 jaar niet aan het infuus gelegen? Ik kan me zelfs nog herinneren dat Heerenveen op sterven na dood was ergens halverwege de jaren 80. Dankzij de tomeloze inzet van RvdV is de club er toen bovenop gekomen en is er organisatorisch en financieel iets neergezet waar veel clubs jaloers op kunnen zijn.
Overigens wordt MVV geheid gedwongen om mee te gaan, als het over 2-3 jaar niet loopt zoals verwacht.
Nee, dan wordt het falen van SL geweten aan het gebrek aan traditie. Er zal dan een fusie met MVV plaatsvinden, waarbij er gekozen wordt voor de naam en kleuren van MVV. Zij hebben immers wel traditie. Daarnaast komt er dan een nieuw stadion in Maastricht.

Dit zal er gebeuren en niets anders. Mark my words.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_67740946
Laat ik voor de MVV supporters hopen van niet
  zondag 5 april 2009 @ 21:42:15 #33
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67741323
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:00 schreef SCH het volgende:

dat het met Roda heel slecht ging en dat het bij beide clubs trekken aan een dood paard was.
Dat is dus niet waar. Roda was verre van failliet en stond er echt niet beroerder voor dan de gemiddelde eredivisie club. Er was weliswaar sprake van stagnatie, maar absoluut niet van acute financiele problemen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 5 april 2009 @ 21:43:45 #34
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67741376
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:11 schreef SCH het volgende:
Lees om te beginnen maar eens het 'rapport' (wat de facto een paar sheets zijn) waaruit zou blijken dat een fusie absoluut noodzakelijk is.
pi_67741387
Hoe kon er dan ineens sprake zijn van acute problemen zoals ons in de media verteld is? Of is het bewust wanbeleid van hogerhand geweest zodat men wel moest instemmen met een fusie?

Edit: Ja sorry, ik wil graag ook de Roda kant van het verhaal horen

[ Bericht 19% gewijzigd door Uw_ergste_nachtmerrie op 05-04-2009 21:44:58 (Verklaring van mijn vraag) ]
  zondag 5 april 2009 @ 21:45:42 #36
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67741437
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Hoe kon er dan ineens sprake zijn van acute problemen zoals ons in de media verteld is? Of is het bewust wanbeleid van hogerhand geweest zodat men wel moest instemmen met een fusie?
Ja, dat denk ik ja, er zijn een aantal zaken die daarop wijzen.
pi_67741604
Dat is iets waar ik al bang voor was. Er zijn me teveel vaagheden in het verhaal omtrent de fusie.

Ik ben absoluut geen fan van Roda, maar vind het meer dan schandalig wat voor vieze spelletjes er gespeeld zijn/worden met 2 clubs.
pi_67742030
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een Roda JC topic is logisch maar waarom niet door een RODA JC-fan geopend, met een fatsoenlijke OP en de TT zou dan ook wat geloofwaardiger zijn
pi_67742102
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Een Roda JC topic is logisch maar waarom niet door een RODA JC-fan geopend, met een fatsoenlijke OP en de TT zou dan ook wat geloofwaardiger zijn
Ik post als laatste, er is geen OP meer te vinden, ik heb de laatste 2 topics gezocht en daar stonden ze niet. En de TT, das mijn mening

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67742155
quote:
Op zondag 5 april 2009 21:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat is dus niet waar. Roda was verre van failliet en stond er echt niet beroerder voor dan de gemiddelde eredivisie club. Er was weliswaar sprake van stagnatie, maar absoluut niet van acute financiele problemen.
De gemiddelde Eredivisieclub staat er niet beroerd voor. Wil jij dus zeggen dat de financien, het beleid en de visie van Roda JC bovengemiddeld gezond waren. Bovendien gaat het hier om 2 clubs. Ik zie het ook meer als een overname dan als een fusie, dat is meestal zo met fusies. Het echte zwakke aan het plan vind ik dat MVV niet meteen meegenomen wordt en dat de clubs er niet in geslaagd zijn de supporters mee te krijgen, dat moet met een goed plan niet zo moeilijk zijn. In ieder geval meer dan nu. Er zal altijd weerstand zijn, dat is ook een beetje onderdeel van het ritueel maar diep in hun hart zullen de meesten dan wel weten dat dit het beste is.

En jij wordt toch ook gewoon straks fan van FC Limburg? Of stap je naar ons over?
  zondag 5 april 2009 @ 22:10:27 #41
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67742301
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef SCH het volgende:

Wil jij dus zeggen dat de financien, het beleid en de visie van Roda JC bovengemiddeld gezond waren.
De financien waren niet bovengemiddeld ongezond. Het beleid en de visie wel, maar dat pleit alleen maar nog meer tegen een fusie, want juist door dit (deels bewuste) wanbeleid zijn we in deze situatie gebracht. Die fusie was en is niet nodig, daar ben ik heilig van overtuigd.

En nee, ik stap niet over naar jullie. Ik blijf trouw aan Roda en wordt supporter, of beter gezegd socio, van het nieuw op te richten Roda .
pi_67742439
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef Plato1980 het volgende:

En nee, ik stap niet over naar jullie. Ik blijf trouw aan Roda en wordt supporter, of beter gezegd socio, van het nieuw op te richten Roda .
Welk nieuw roda?
  zondag 5 april 2009 @ 22:22:39 #43
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67742713
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Welk nieuw roda?
Er zijn plannen om de club als amateurclub opnieuw op te richten, analoog aan clubs als AFC Wimbledon en FC United of Manchester.
pi_67742721
Een deel van jullie zal ook wel naar Aachen gaan of niet?

Leuke club vind ik dat
  zondag 5 april 2009 @ 22:25:44 #45
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67742817
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef Jasza het volgende:

Leuke club vind ik dat
Ook wel, het is een hele mooie club, maar toch geen Roda .
pi_67742869
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Er zijn plannen om de club als amateurclub opnieuw op te richten, analoog aan clubs als AFC Wimbledon en FC United of Manchester.
Oh fijn. Gespartel in de marge en marginaal voetbal, veel plezier.
pi_67742973
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef Jasza het volgende:

Leuke club vind ik dat
En over 3 jaar zitten ze vrijwel allemaal bij Sporting Limburg, zeker als de club het aardig gaat doen. Denk je niet?
  zondag 5 april 2009 @ 22:29:27 #48
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67742974
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh fijn. Gespartel in de marge en marginaal voetbal, veel plezier.
Precies zoals Heerenveen de eerste veertig jaar van het betaald voetbal gedaan heeft bedoel je?
pi_67743028
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef SCH het volgende:

[..]

En over 3 jaar zitten ze vrijwel allemaal bij Sporting Limburg, zeker als de club het aardig gaat doen. Denk je niet?
De fanatieke niet, daar ben ik wel van overtuigd
pi_67743055
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Precies zoals Heerenveen de eerste veertig jaar van het betaald voetbal gedaan heeft bedoel je?
Dan heb je het wel over betaald voetbal.
pi_67743085
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef Jasza het volgende:

[..]

De fanatieke niet, daar ben ik wel van overtuigd
Daar geloof ik niks van, er blijven een paar over misschien, tegen beter weten in. Het grootste aantal is binnen 3 jaar weer terug. Die willen toch gewoon voetbal op niveau zien.
  zondag 5 april 2009 @ 22:35:34 #52
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_67743176
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte heeft SCH natuurlijk wel een punt. Ga je als TORJC (of welke naam het beestje ook gaat krijgen) voldoende financiële en sportieve middelen bijeen sprokkelen om er een gezonde amateurclub van te kunnen maken die op niet al te lange termijn in de topklasse speelt? Want die topklasse is natuurlijk niet het instapniveau voor de nieuwe club. En als je een beetje pech hebt, dan kan het best een poosje duren voordat je 'op niveau' speelt. Is er voldoende draagvlak om daar op te wachten of zal een deel van de 'aanhang' en 'sponsors' dan toch voor een van de overgebleven Limburgse profclubs kiezen?

In de periode van Heerenveen waar jij over praat was die 'concurrentie' er veel minder..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_67743225
Breek de volgende keer het hele stadion maar af
Цой жив
pi_67743274
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef Zwoerd het volgende:
Breek de volgende keer het hele stadion maar af
er zullen er heel veel (waaronder mijzelf) de volgende keer niet meer gaan
  zondag 5 april 2009 @ 22:40:45 #55
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_67743358
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:38 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

er zullen er heel veel (waaronder mijzelf) de volgende keer niet meer gaan
die komen er sowieso al niet meer in
Ben zelf ook nog hevig aan het twijfelen of ik nog zal gaan...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_67743409
''wie niet springt die heeft geen club''

zondag 5 april 2009 @ 23:03:46 #57
67670 Skv
Cynist.
pi_67744229
Wat een gejank zeg, van die gasten die het stadion aan gort gaan lopen maken. Leer omgaan met je frustraties, zoek er een normale manier voor. Als je baas op je kantoor een beslissing maakt waar je het niet mee eens bent dan ram je hem toch ook niet direct een toetsenbord door zijn strot?
Mensen die zich laten opnaaien door een spelletje voetbal.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 5 april 2009 @ 23:10:39 #58
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67744531
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:03 schreef Skv het volgende:
Mensen die zich laten opnaaien door een spelletje voetbal.
Mensen die voetbal een spelletje noemen .
pi_67745020
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:10 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Mensen die voetbal een spelletje noemen .
Te erg idd Voetbal is alleen een spelletje als je met wat vrienden in het park een balletje gaat trappen,
je club is gewoon zoveel meer.
Цой жив
  zondag 5 april 2009 @ 23:25:32 #60
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745067
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Netjes dat er toch nog wat stoeltjes gesloopt zijn. Alleen hadden er best wat stoeltjes richting de lange zijde gegooit worden. Wat een idioten. Door dat klapvee daar gaan de clubs naar de klote
Daar zit van dat volk wat volgend seizoen met een az klapper naar Sporting nog-iets gaat kijken...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:27:06 #61
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745114
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Gast ga even geweld goedpraten he. En trouwens door die stoelgooiers gaat de club "naar de klote" welk sponsor wil zich associeren met zo'n team.
Toepasselijk dat men op Noord de handjes ook niet kon thuishouden. Verrek, daar zitten Roda's sponsoren van wie er veel puur voor Roda sponsoren en niet voor het voetbal.

Ook de stewards hebben vandaag onderling gemat.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:30:02 #62
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745212
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo te zien heeft Roda maar een klein vakje supporters die jij echt noemt, de rest keurde die sloopactie af.
Hulde aan die oude man van een jaar of 70 die, met stok, ook mee sloopte. Ze hadden namelijk zijn "Roda afgepakt"!
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:30:59 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745237
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:49 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En die bedreigingen vinden jullie ook wel kunnen zeker
Haal ook even het kogelvrije vesten verhaal uit 2002 uit de kast, hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:32:39 #64
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745282
quote:
Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Als onze club er net zo beroerd zou voorstaan en Friesland zou bulken van de profclubs, dan zou dat moeten. Maar wij hebben het wel goed voor elkaar en niet teveel clubs in de provincie
Goed dat je in een andere post aangeeft dat je houd van voetbal. Houden van voetbal en het snappen zijn namelijk twee verschillende dingen.

Als er trouwens één provincie bulkt van de clubs is het Brabant wel.
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:34:21 #65
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745343
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef Biertjuhhhh het volgende:

[..]

die 2e zat nog naast me in het politiebusje op weg richting bureau heerlen wat een kansloos volk die wouten zeg, oppakken om niks

overigens hulde aan de mensen vandaag op west
Shrek opgepakt? Like WTF ?!
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:35:24 #66
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67745372
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:30 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Haal ook even het kogelvrije vesten verhaal uit 2002 uit de kast, hebben we dat tenminste ook weer gehad.
Gelukkig dat je dat even aanhaalt, anders was de dag voorbijgegaan zonder dat dat aan de orde was gekomen en dat kan natuurlijk niet.
  zondag 5 april 2009 @ 23:36:56 #67
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67745412
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Toepasselijk dat men op Noord de handjes ook niet kon thuishouden. Verrek, daar zitten Roda's sponsoren van wie er veel puur voor Roda sponsoren en niet voor het voetbal.
Dat vond ik wel heel opvallend ja. Daaruit blijkt dat ook een deel van de sponsors gaat afhaken. Dat wisten wij natuurlijk al lang, maar in de begroting van Sporting Vriendenrepubliek is er geen rekening mee gehouden.
  zondag 5 april 2009 @ 23:39:16 #68
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745474
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van, er blijven een paar over misschien, tegen beter weten in. Het grootste aantal is binnen 3 jaar weer terug. Die willen toch gewoon voetbal op niveau zien.
Als ik voetbal op niveau wil zien zal ik zeker niet naar de Eredivisie gaan.
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:42:53 #69
60704 LeonH
pi_67745595
quote:

[..]

Was dat in het leren stoeltjes gedeelte? of in de skyboxen? Ik zit op Noord maar heb niks in de gaten gehad...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 5 april 2009 @ 23:43:50 #70
60704 LeonH
pi_67745627
Zag trouwens gister toen ik naar Bozzini ging nog wat mensen die doeken ophangen aan de brug boven de stadsautobaan. Frissen Sterf enzoiets allemaal
  zondag 5 april 2009 @ 23:46:04 #71
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745679
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef LeonH het volgende:

[..]

Was dat in het leren stoeltjes gedeelte? of in de skyboxen? Ik zit op Noord maar heb niks in de gaten gehad...
Geen id. Mijn bron is een bekende (steward) van me
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:47:18 #72
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67745716
Ook weer typisch dat een omroep (L1) die door de provincie volledig gesubsidieerd word vooraf een rondvraag doet onder het publiek, en dat de negatieve reacties in de uitzending ineens verdwenen zijn.

Pravda 1
Planning:
-
  zondag 5 april 2009 @ 23:48:09 #73
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67745737
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:46 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Geen id. Mijn bron is een bekende (steward) van me
Ik heb het gehoord van iemand die ergens in de businessclub zit. Volgens hem zitten er daar een aantal felle fusietegenstanders (hijzelf uiteraard ook want anders zou ik niet meer met hem praten) die in discussie raakten met volgelingen van Olaf. Dat is kennelijk uit de hand gelopen.
pi_67747127
quote:

[..]

Ik zag ook links naast het uitvak wat klappen en een karatekick uitgedeelt worden, maar daarna rende ze richting uitgang.
pi_67747844
ik kan alles wel snappen wat er gebeurd is. Na zo lange tijd wordt je de club afgenomen. Waar je veel geld en tijd hebt ingestoken. Dat waar je van gehouden hebt, zomaar afgenomen wordt.

Een heel moeilijk en zwaar verlies. En voor de fortuna fans die hebben helemaal niks meer...

En de man die eerst zijn shawl en daarna zijn shirt op de grond gooide. Echt indrukwekkend.

Roda is echt na heracles. Een club die ik volg. Helaas van afstand.

Sterkte jongens!
pi_67748902
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan heb je het wel over betaald voetbal.
Semi betaald voetbal. Indertijd waren het allemaal semiprofs...
  maandag 6 april 2009 @ 08:52:15 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67749912
SCH heeft natuurlijk wel een punt. Ik juich zo'n initiatief zeer toe ('k ben erg gecharmeerd van zulke supportersinitiatieven), maar de vraag is hoelang Roda JC 2 levensvatbaar blijft als Sporting Eredivsie voetbalt en langzaam gemeengoed wordt. Wel een leuke reden om de 6e klasse J een tijdje te volgen natuurlijk.
  maandag 6 april 2009 @ 08:58:10 #78
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67750003
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef pfaf het volgende:
SCH heeft natuurlijk wel een punt. Ik juich zo'n initiatief zeer toe ('k ben erg gecharmeerd van zulke supportersinitiatieven), maar de vraag is hoelang Roda JC 2 levensvatbaar blijft als Sporting Eredivsie voetbalt en langzaam gemeengoed wordt. Wel een leuke reden om de 6e klasse J een tijdje te volgen natuurlijk.
Daar komt het Eredivisieverhaal weer. Wij komen voor Roda, niet voor topvoetbal (met corrupting's begroting eerder tobvoetbal!).

Een dergelijke club zal, mits hij van de grond komt, ook nieuwe fans aantrekken.
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 09:01:22 #79
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67750069
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:58 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Daar komt het Eredivisieverhaal weer. Wij komen voor Roda, niet voor topvoetbal (met corrupting's begroting eerder tobvoetbal!).

Een dergelijke club zal, mits hij van de grond komt, ook nieuwe fans aantrekken.
Dat begrijp ik wel, maar denk je niet dat de groep die net als jij is, erg klein is? Denk je niet dat iedereen < 18 jaar over 3 jaar zonder moeite op de tribune staat?

En denk je dat de nieuwe club in de 6e klasse, op moddervelden tegen nog dronken bierelftallen, nieuwe fans gaat trekken? Zeker als de nieuwigheid eraf is? Ik help je hopen, maar 't lijkt me een moeilijke zaak.
  maandag 6 april 2009 @ 09:05:10 #80
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67750147
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar denk je niet dat de groep die net als jij is, erg klein is? Denk je niet dat iedereen < 18 jaar over 3 jaar zonder moeite op de tribune staat?

En denk je dat de nieuwe club in de 6e klasse, op moddervelden tegen nog dronken bierelftallen, nieuwe fans gaat trekken? Zeker als de nieuwigheid eraf is? Ik help je hopen, maar 't lijkt me een moeilijke zaak.
Als de nieuwigheid ervan af is hoop je, net als Austria Salzburg, al weg te zijn daar
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 09:33:40 #81
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67750811
Niks mis met voetballen tegen dronken bierelftallen op zondagmorgen!
  maandag 6 april 2009 @ 09:46:29 #82
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67751079
quote:
Op maandag 6 april 2009 09:33 schreef Professional het volgende:
Niks mis met voetballen tegen dronken bierelftallen op zondagmorgen!
Nou, als zaterdagvoetballer zie ik (heel erg) dat anders, maar ik had het ook over kijken, als supporter.
  maandag 6 april 2009 @ 09:58:05 #83
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67751352
Op zondagmorgen zal er niemand langs de kant staan, zondagmiddag misschien wel.
pi_67751482
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:32 schreef DarkShine het volgende:

Als er trouwens één provincie bulkt van de clubs is het Brabant wel.
Jazeker, daar mogen er ook nog wel een paar fuseren of weg idd.
pi_67751624
quote:
Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef pfaf het volgende:
Dat initiatief is leuk en goed en zal vooral de eerste periode heel therapeutisch kunnen werken. Maar wat DS zegt geloof ik niet, dat mensen voor de club komen en niet voor topvoetbal. Het gaat uiteindelijk om die combi.

Waarom zou Sporting Limburg niet in de harten van mensen gaan zitten? Dat heeft tijd nodig, dat gaat niet zomaar maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren. Dat is met Roda JC zelf ook gebeurd na de vorige fusie.
  maandag 6 april 2009 @ 10:14:15 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67751682
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat initiatief is leuk en goed en zal vooral de eerste periode heel therapeutisch kunnen werken. Maar wat DS zegt geloof ik niet, dat mensen voor de club komen en niet voor topvoetbal. Het gaat uiteindelijk om die combi.

Waarom zou Sporting Limburg niet in de harten van mensen gaan zitten? Dat heeft tijd nodig, dat gaat niet zomaar maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren. Dat is met Roda JC zelf ook gebeurd na de vorige fusie.
Uiteraard, over enkele jaren is SL compleet ingeburgerd, met nieuwe harde kern en al. 't Is verschrikkelijk zuur voor de huidige supporters, maar helaas niet anders.
pi_67752999
quote:
Op zondag 5 april 2009 23:34 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Shrek opgepakt? Like WTF ?!
was blijkbaar doorgereden na een aanrijding wat ze hem hadden verteld, volgens hem was dat helemaal niet het geval, na kort bezoekje aan heerlen, daarna weer terug richting kerkrade, dus zal wel weer met een sisser aflopen
pi_67753036
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:40 schreef LeonH het volgende:

[..]

die komen er sowieso al niet meer in

die kans is idd vrij groot ja
  maandag 6 april 2009 @ 11:09:34 #89
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67753260
Die Shrek was zowiezo helemaal van de kaart. Heeft nog huilend een discussie gehad met de ME.
Iemand van de ME gaf aan dat hij door mocht lopen, maar toen hij ergens anders wou doorlopen werd hem ff verteld dat hij zich moest omdraaien.
pi_67758535
ik wil hier ook wel even meekotsen op de fusie!
  maandag 6 april 2009 @ 14:10:40 #91
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67758875
Wat had Aisatti nu gemeld na de wedstrijd? Volgens mij waren het best lovende woorden?
  maandag 6 april 2009 @ 14:14:36 #92
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67758969
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:10 schreef Professional het volgende:
Wat had Aisatti nu gemeld na de wedstrijd? Volgens mij waren het best lovende woorden?
De reacties:

http://voetbal.nos.nl/nieuws/artikel/ID/tcm:45-500759/
Planning:
-
pi_67759039
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:10 schreef Professional het volgende:
Ik denk dat iedereen die van een voetbalclub fanatiek houdt het wel begrijpt, maar sommige snappen dat dus kennelijk niet

Gelukkig zijn er ook nog spelers die het begrijpen.

Ik zou ook echt helemaal lijp worden als Ajax ooit fuseert.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jasza op 06-04-2009 14:21:59 ]
  maandag 6 april 2009 @ 14:35:16 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_67759675
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik zou ook echt helemaal lijp worden als Ajax ooit fuseert.
Inderdaad. Als ik dan alleen een stoeltje sloop zou me dat alleszins meevallen van mezelf, maar ik vrees dat bij een fusie de Arena direct wordt afgebroken. Er is al een warzone als we drie keer op rij verliezen of 0-0 spelen tegen NEC, laat staan als we gaan fuseren en onze identiteit verliezen.

Op 10 mei 1940 vielen de Duitsers Nederland binnen. 'Wanhoop niet, mede-Ariërs!', zeiden de Duitsers. 'We behoren allemaal tot hetzelfde volk! We kunnen veel beter één groot rijk zijn! Jullie zijn beter af met ons! We beschermen jullie tegen de vervloekte Engelsen en tegen de ondergang!'
De meeste Nederlanders reageerden gelaten. Tsja, het is balen, maar het is niet anders. We kunnen nu wel dwars gaan liggen maar daar hebben we alleen maar onszelf mee. Laten we er maar het beste van maken, gewoon meewerken, ja en amen. Zo is het voor iedereen het best. En ach, zolang ze ons niet kapotschieten is het allemaal zo erg nog niet.
Maarrrr, gelukkig voor ons vaderland waren er OOK landgenoten die zeiden 'ZEG GODVERDOMME! Ons Nederland is weg! Flikker op met dat tyfusDuitsland, daar heb ik niks mee te maken! Ik laat me niet in m'n reet neuken door Goebbels met z'n propagandapraatjes, wij behoren niet tot hetzelfde volk. Ik ben een Nederlander en zal dat altijd blijven.'
Díe mensen waren de mensen die zich niet lieten voorliegen door wat zoete praatjes van De Telegraaf en de Duitse media maar bleven trouw aan hun land. Liever dood dan toegeven aan de vijand en kiezen voor de gemakkelijkste weg.

Zoek maar wat parallellen en bedenk wat ik hiermee wil zeggen. (En ja, ik snap ook wel dat de vergelijking niet helemaal op gaat..) Of het is Roda JC, of niks.

Ik kijk liever naar Ajax op plek 20 in de Jupiler League dan dat ik naar één of ander kunstmatig verzonnen bijeengeraapt propagandaclubje moet kijken. Als Ajax ooit zou besluiten om samen te gaan met nota bene de aartsvijand, dan zou ik er geen traan om laten dat de hele boel naar de tyfus gaat. Als Ajax dood is is voor mij het voetbal dood. Dan mag alles kapot gaan, mij zien ze er niet meer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_67759944
Kan het niet beter verwoorden dan Silenus en ik denk dat veel mensen zich daar wel in kunnen vinden, behalve de SCH poppetjes op dit forum.
  maandag 6 april 2009 @ 15:08:38 #96
206623 Timmie1983
The name is Smith, Agent Smith
pi_67760815
quote:
Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Silenus het volgende:

[..]

Inderdaad. Als ik dan alleen een stoeltje sloop zou me dat alleszins meevallen van mezelf, maar ik vrees dat bij een fusie de Arena direct wordt afgebroken. Er is al een warzone als we drie keer op rij verliezen of 0-0 spelen tegen NEC, laat staan als we gaan fuseren en onze identiteit verliezen.

Op 10 mei 1940 vielen de Duitsers Nederland binnen. 'Wanhoop niet, mede-Ariërs!', zeiden de Duitsers. 'We behoren allemaal tot hetzelfde volk! We kunnen veel beter één groot rijk zijn! Jullie zijn beter af met ons! We beschermen jullie tegen de vervloekte Engelsen en tegen de ondergang!'
De meeste Nederlanders reageerden gelaten. Tsja, het is balen, maar het is niet anders. We kunnen nu wel dwars gaan liggen maar daar hebben we alleen maar onszelf mee. Laten we er maar het beste van maken, gewoon meewerken, ja en amen. Zo is het voor iedereen het best. En ach, zolang ze ons niet kapotschieten is het allemaal zo erg nog niet.
Maarrrr, gelukkig voor ons vaderland waren er OOK landgenoten die zeiden 'ZEG GODVERDOMME! Ons Nederland is weg! Flikker op met dat tyfusDuitsland, daar heb ik niks mee te maken! Ik laat me niet in m'n reet neuken door Goebbels met z'n propagandapraatjes, wij behoren niet tot hetzelfde volk. Ik ben een Nederlander en zal dat altijd blijven.'
Díe mensen waren de mensen die zich niet lieten voorliegen door wat zoete praatjes van De Telegraaf en de Duitse media maar bleven trouw aan hun land. Liever dood dan toegeven aan de vijand en kiezen voor de gemakkelijkste weg.

Zoek maar wat parallellen en bedenk wat ik hiermee wil zeggen. (En ja, ik snap ook wel dat de vergelijking niet helemaal op gaat..) Of het is Roda JC, of niks.

Ik kijk liever naar Ajax op plek 20 in de Jupiler League dan dat ik naar één of ander kunstmatig verzonnen bijeengeraapt propagandaclubje moet kijken. Als Ajax ooit zou besluiten om samen te gaan met nota bene de aartsvijand, dan zou ik er geen traan om laten dat de hele boel naar de tyfus gaat. Als Ajax dood is is voor mij het voetbal dood. Dan mag alles kapot gaan, mij zien ze er niet meer.
Amen
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  maandag 6 april 2009 @ 15:16:02 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_67761075
Maar er is toch ook niemand die geen onbegrip en woede voor kan stellen bij de Roda-supporters? Dat SCH als pacifist het geweld afkeurt, verandert daar en sich niet veel aan.
pi_67761085
idd erg goed verwoord

ook op de prikborden zijn er weer van die dwazen die blijven zeggen dat we roda moeten steunen en blabla. Wtf boeit mij dat gedrocht nog. Ik ben Roda-fan vanaf mijn 6de, ben ermee opgegroeid. Its a way of life en als iemand je zoiets afpakt dan mag wat bij betreft de hele tent in de fik. Die paar stoeltjes zijn kapot, ach gut wat een schande! Nee wat de maffioso in maatpak gepresteerd hebben, daar dekt het woord schande de lading nieteens.

En theyoung1 wat ik in deze topics weer lees wat je allemaal post. Wat een ongeloofelijke onzin, daar ga ik dan vanaf nu ook geen woord meer aan viel maken

[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 06-04-2009 15:49:21 ]
  maandag 6 april 2009 @ 15:34:08 #99
60704 LeonH
pi_67761678
Oef... hier was vanochtend even het huis te klein toen ik riep dat Van Eijndhoven een nekschot verdiende na die reactie alweer op de wedstrijd
  maandag 6 april 2009 @ 15:55:50 #100
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67762465
De wouten zijn ook weer overuren aan het draaien schijnbaar...
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 16:05:35 #101
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67762853
De reactie van De Fauw was ook dramatisch te noemen. Als hij nu eens beter gespeeld had, dan zaten we niet in deze sportieve neergaande spiraal. Maar meneer moest weer ff zeiken op de supporters. En ove Van Veldhoven begin ik niet eens. Laat hem aub trainer blijven volgend jaar, dan komt het zeer zeker goed!
  maandag 6 april 2009 @ 16:22:04 #102
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67763446
Ja de fauw is idd behoorlijk hypocriet, een blijk van onvermogen. Net als olaf een tijdje terug bij de aftrap zei: de supporters moeten zich realiseren door dit team te steunen, de fusieclub een vliegende start kan maken in de eredivisie.... ik vraag me af wie ze bedoelen want corrupting limburg heeft maar heel weinig supporters

Owja, de OP voor de volgende topics:

maandag 6 april 2009 @ 16:32:42 #103
206623 Timmie1983
pi_67763805
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Professional het volgende:
De reactie van De Fauw was ook dramatisch te noemen. Als hij nu eens beter gespeeld had, dan zaten we niet in deze sportieve neergaande spiraal. Maar meneer moest weer ff zeiken op de supporters. En ove Van Veldhoven begin ik niet eens. Laat hem aub trainer blijven volgend jaar, dan komt het zeer zeker goed!
Het is diep triest dat een Ajax-speler (Aisatti) de gevoelens van het gros van de fans beter kan verwoorden dan nota bene onze eigen aanvoerder, Davy De Fauw. Maar goed, als ze onze 'topkeeper in spé ' Bram Castro voor de camera zouden halen, waren de spelers helemaal ongeloofwaardig geworden. Die blunders van hem bestempel ik vooralsnog als onkunde, maar ruiken steeds meer naar opzet, ook die 0-1 van Suarez.
Wat betreft het trainersschap (*kuch kuch*) van Harm de Clown zal ik je helaas moeten teleurstellen: wanneer Roda JC degradeert, wordt de 'samenwerking' tussen hem en Roda JC per direct beëindigd. Dat zei hij op de dag van zijn presentatie.
Supporter van Roda JC Kerkrade - Manchester United - Celtic Glasgow - FC Barcelona - Dinamo Zagreb - Gamba Osaka
  maandag 6 april 2009 @ 17:17:43 #104
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67765338
Harmpie denkt dat 'ze' nog 3 wedstrijden kunnen winnen.
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef planethugo het volgende:
Net als olaf een tijdje terug bij de aftrap zei: de supporters moeten zich realiseren door dit team te steunen, de fusieclub een vliegende start kan maken in de eredivisie....
Heeft die vent een plank voor de kop?
pi_67766032
quote:
Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef SCH het volgende:

[..]

De gemiddelde Eredivisieclub staat er niet beroerd voor. Wil jij dus zeggen dat de financien, het beleid en de visie van Roda JC bovengemiddeld gezond waren. Bovendien gaat het hier om 2 clubs. Ik zie het ook meer als een overname dan als een fusie, dat is meestal zo met fusies. Het echte zwakke aan het plan vind ik dat MVV niet meteen meegenomen wordt en dat de clubs er niet in geslaagd zijn de supporters mee te krijgen, dat moet met een goed plan niet zo moeilijk zijn. In ieder geval meer dan nu. Er zal altijd weerstand zijn, dat is ook een beetje onderdeel van het ritueel maar diep in hun hart zullen de meesten dan wel weten dat dit het beste is.

En jij wordt toch ook gewoon straks fan van FC Limburg? Of stap je naar ons over?
  maandag 6 april 2009 @ 17:49:25 #106
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_67766425
Sterkte toegewenst!
Accept you're dead and start living
pi_67772363
Kan ik als ramptoerist niet van iemand z'n seizoenskaart overnemen ?
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_67772623
Van Aidshoven? Of lees ik dat niet goed?
pi_67772692
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef SCH het volgende:
Van Aidshoven? Of lees ik dat niet goed?
Je windows staat nog in de homo stand denk ik
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67772844
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:

[..]

Je windows staat nog in de homo stand denk ik
Oh is dat het, Wat staat er bij jou dan?
pi_67773071
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh is dat het, Wat staat er bij jou dan?
Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67773092
quote:
Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  maandag 6 april 2009 @ 21:05:48 #113
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67773309
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Dank! Ik hoop dat jullie het wel overleven, maar ik vrees dat jullie nu bovenaan de 'dodenlijst' van de KNVB staan.
pi_67773455
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef DikVoormekaar het volgende:

[..]

Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.
Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..
pi_67773590
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:

[..]

Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?
Het is een persoonlijke boodschap,wat mooi
pi_67773661
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.

Maar ik zie Cambuur niet als rivaal, nooit gedaan ook.
pi_67774076
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is een persoonlijke boodschap,wat mooi
Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaan
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_67774138
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaan
Onlangs getest, maak je geen zorgen. Kan jij al lopen
  maandag 6 april 2009 @ 21:26:46 #119
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67774298
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Thx! Hopelijk houd jullie voorzitter wel zijn rug recht in tegenstelling tot die kontenkruiper bij ons
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 21:48:41 #120
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67775295
Derksen zet zichzelf ook weer voor lul, 'je kunt maar tot 1 conclusie komen'. Inderdaad, maar wel een andere dan de jouwe Johan.
  maandag 6 april 2009 @ 21:52:41 #121
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67775498
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
Derksen zet zichzelf ook weer voor lul, 'je kunt maar tot 1 conclusie komen'. Inderdaad, maar wel een andere dan de jouwe Johan.
Een conclusie als je de feiten kent, hij kent de feiten dus duidelijk NIET.

Alsof je mensen straft door ze niet toe te laten bij Sporting Limburg
Planning:
-
  maandag 6 april 2009 @ 22:41:37 #122
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_67777737
Ach Voetbal Insite, ik hoor dat dat ene "Niko Bellic" uit New York een mailtje had gestuurd.
De gamers onder ons weten wie dit is.
  maandag 6 april 2009 @ 22:42:16 #123
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67777770
SV Austria Salzburg:

Bron
Planning:
-
pi_67782251
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.

Daarom is het ook een hypothese, ik stel ook duidelijk dat we in dit geval de financiën buiten beschouwing laten omdat die bij jullie uitstekend zijn en bij ons aan de beterende hand.
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:24:22 #125
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67786156
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Zolang het buiten de randstad ligt, is de KNVB sowieso voorstander van fusies.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 7 april 2009 @ 10:48:52 #126
206623 Timmie1983
pi_67786915
Voetbal International...het niveau zakt met de week. Het is echt wachten op het volgende:

Genée: Johan, we hebben hier een mail van Claar Koomen uit Sexbierum, Friesland. Ze schrijft het volgende 'Beste Joh...'
VDGijp: Wilfred, Wilfred, Wilfred, hebt ik dat nou goed gehoord? Heet die vrouw echt Klaar Komen? Whahaha ...Hey Hansie, Hansie, zo'n combinatie verzint je toch niet?
KraayJr: Denk dat haar man goed aan zijn trekken komt met zo'n naam
VDGijp: Aan zijn trekken komen, whahahaha
Genée: Johan, je zit er een beetje beteuterd bij eh...
Derksen: Hoe zou dat nou komen, Wilfred? Dit soort onzin is geen goede reclame voor mijn blad. Goed, met deze mail ben ik snel klaar. De volgende graag.
VDGijp: Bent je daar snel KLAAR mee, Johan? Haar man ook, whahaha
pi_67787172
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef DarkShine het volgende:
SV Austria Salzburg:

[ afbeelding ]

Bron
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:08:19 #128
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_67787507
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef Timmie1983 het volgende:
Voetbal International...het niveau zakt met de week. Het is echt wachten op het volgende:

Genée: Johan, we hebben hier een mail van Claar Koomen uit Sexbierum, Friesland. Ze schrijft het volgende 'Beste Joh...'
VDGijp: Wilfred, Wilfred, Wilfred, hebt ik dat nou goed gehoord? Heet die vrouw echt Klaar Komen? Whahaha ...Hey Hansie, Hansie, zo'n combinatie verzint je toch niet?
KraayJr: Denk dat haar man goed aan zijn trekken komt met zo'n naam
VDGijp: Aan zijn trekken komen, whahahaha
Genée: Johan, je zit er een beetje beteuterd bij eh...
Derksen: Hoe zou dat nou komen, Wilfred? Dit soort onzin is geen goede reclame voor mijn blad. Goed, met deze mail ben ik snel klaar. De volgende graag.
VDGijp: Bent je daar snel KLAAR mee, Johan? Haar man ook, whahaha
Het zou me niks verbazen.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  dinsdag 7 april 2009 @ 11:50:07 #129
60704 LeonH
pi_67788900
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)nSportingLimburg.htm

zegt ook alweer genoeg...
Maar hey, 5 weten het beter dan 36000 toch?

Wel hulde voor de Salzburg supporters!
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:04:04 #130
60704 LeonH
pi_67803626
quote:
Provincie: geen geld aan de fusieclub

De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie was verzocht de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bij te dragen aan de nieuwe voetbalclub.

Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
Ik geef het een jaar en dan is het hopelijk weer de klote op....
Als het überhaupt nog wel allemaal door gaat...
pi_67803791
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:04 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik geef het een jaar en dan is het hopelijk weer de klote op....
Als het überhaupt nog wel allemaal door gaat...
Onze clubs voor een paar leugens vermoord.
Kan de stichting haar besluit nu niet terugdraaien? Aangezien ze zijn voorgelogen door Terpstra en de steun er nu daadwerkelijk niet komt?
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:10:49 #132
60704 LeonH
pi_67803848
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef Evertje het volgende:

[..]

Onze clubs voor een paar leugens vermoord.
Kan de stichting haar besluit nu niet terugdraaien? Aangezien ze zijn voorgelogen door Terpstra en de steun er nu daadwerkelijk niet komt?
Officieel moet ze nog allemaal tekenen. Of de stichting en STAK daartoe behoren weet ik niet precies maar het lijkt me van wel. Denk niet dat die nu nog akkoord gaan. Vooral ook omdat ze vies hard zijn voorgelogen zo'n jaartje ongeveer.
pi_67804117
quote:
Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef DarkShine het volgende:
SV Austria Salzburg:

[ afbeelding ]

Bron
Wel ok maar aan de andere kant snap ik er niks van dat ze dat doen
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:25:35 #134
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67804340
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

die zijn zelf ook overgenomen een tijdje geleden dus die snappen precies wat we doormaken
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:26:35 #135
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67804372
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er bij ajax indertijd bij Salzburg een anti red-bull doek in de Arena hing.
Planning:
-
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:56:03 #136
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67805315
Zouden we het dan toch nog overleven? Vrees wel dat Roda dan uiteindelijk het grote slachtoffer wordt, maar mits de club gezuiverd wordt van de collaborateurs komen we daar wel weer bovenop.
pi_67805357
Niet als je degradeert.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:59:29 #138
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67805418
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet als je degradeert.
Jawel, daar ben ik van overtuigd, mits de schuldigen aan dit drama spreekwoordelijk uit het PLS gegooid worden en echte Rodamensen de leiding overnemen. Er zijn meer clubs gedegradeerd.
  dinsdag 7 april 2009 @ 19:59:32 #139
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_67805420
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet als je degradeert.
Als het afketst kan Roda op 200% support rekenen. Zolang het niet afketst keren wij ons tegen de ploeg!
Planning:
-
pi_67805553
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden we het dan toch nog overleven? Vrees wel dat Roda dan uiteindelijk het grote slachtoffer wordt, maar mits de club gezuiverd wordt van de collaborateurs komen we daar wel weer bovenop.
Ik pleit voor een ouderwets Stalinistische purificatie van de top. Met Nolchen in de rol als Stalin.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:03:58 #141
154173 Schimpie
RJC RJC RJC
pi_67805561
Als het afketst kan je er iig van uitgaan dat dit de laatste poging was.
Moeten we alleen hopen dat we de rotzooi die zij hebben geschopt zullen overleven.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:06:13 #142
60704 LeonH
pi_67805641
Ik verwacht dat het nu ook niet meer doorgaat. Vooral als de STAK en Stichting ook moeten tekenen. Hoop ook dat die rotkoppen dit zelf ook gaan inzien.
Maar je weet maar nooit wat ze nu weer voor een smoesjes en verzinselen uit de hoge hoed toveren.
pi_67805645
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Als het afketst kan Roda op 200% support rekenen. Zolang het niet afketst keren wij ons tegen de ploeg!
Uitvak in Enschede vol
pi_67806078
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Dat gaat zoden aan de dijk zetten. Deze week slopen jullie het stadion en kan alles kapot. Een week erna is alles hosanna, worden de stoeltjes in elkaar geplakt en juicht iedereen. Week erna is het toch weer een fusie, hoppa weer alles naar de kloten. Dat heeft toch geen nut? Uberhaupt, mocht Roda Roda blijven, dan heeft de helft, naar wat ik begrijp zijn seizoenkaart al opgezegd of doorgeknipt of weggegooid of inmiddels een stadionverbod. Denk je dat er van die laatste groep ook nog maar eentje zal zijn die in de komende 10 jaar bij welke club dan ook in Limburg welkom zal zijn?
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Jawel, daar ben ik van overtuigd, mits de schuldigen aan dit drama spreekwoordelijk uit het PLS gegooid worden en echte Rodamensen de leiding overnemen. Er zijn meer clubs gedegradeerd.
De schuld is nu 4 miljoen oid? Bij een degradatie lever je minimaal 40% van je begroting in, de kredietcrisis gaat niet heel erg helpen met het vinden van een sponsor, zeker niet als dit gedoe er nog een beetje omheen zwerft. Spelers hebben allemaal stuk voor stuk te dure contracten voor de Jupiler League... De enige mogelijkheid is alles op alles zetten om in een keer terug te komen, maar anders wordt het denk ik echt een heel lastig verhaal om er structureel snel weer bovenop te komen.

Of Nol Hendriks zou er weer in moeten springen, of was/is hij ook voor de fusie?
pi_67806122
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Ik snap ook niet dat er bij ajax indertijd bij Salzburg een anti red-bull doek in de Arena hing.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:22:47 #146
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_67806170
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat gaat zoden aan de dijk zetten. Deze week slopen jullie het stadion en kan alles kapot. Een week erna is alles hosanna, worden de stoeltjes in elkaar geplakt en juicht iedereen. Week erna is het toch weer een fusie, hoppa weer alles naar de kloten. Dat heeft toch geen nut? Uberhaupt, mocht Roda Roda blijven, dan heeft de helft, naar wat ik begrijp zijn seizoenkaart al opgezegd of doorgeknipt of weggegooid of inmiddels een stadionverbod. Denk je dat er van die laatste groep ook nog maar eentje zal zijn die in de komende 10 jaar bij welke club dan ook in Limburg welkom zal zijn?
[..]

De schuld is nu 4 miljoen oid? Bij een degradatie lever je minimaal 40% van je begroting in, de kredietcrisis gaat niet heel erg helpen met het vinden van een sponsor, zeker niet als dit gedoe er nog een beetje omheen zwerft. Spelers hebben allemaal stuk voor stuk te dure contracten voor de Jupiler League... De enige mogelijkheid is alles op alles zetten om in een keer terug te komen, maar anders wordt het denk ik echt een heel lastig verhaal om er structureel snel weer bovenop te komen.

Of Nol Hendriks zou er weer in moeten springen, of was/is hij ook voor de fusie?
het zal dan idd een heel erg moeilijk verhaal worden. Maar het kan nooit moeilijker zijn dan bij een fusie want daar was de eerste jaren al helemaal geen perspectief.

we zullen zien. wat een amateurs in die stuurgroep en in ons bestuur. Ongeloofelijk
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:45:39 #147
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67806886
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:

De schuld is nu 4 miljoen oid?
Minder, maar er ligt een keiharde garantstelling van de gemeente Kerkrade waar ze niet onderuit kunnen. Dat is geen fraaie manier om het te overleven, maar dat mogen de mensen achter deze fusiesoap zich aantrekken.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:49:49 #148
202348 Susi
Temple of Love
pi_67807045
Roda JC roept 'fans' op zich te melden
KERKRADE - Roda JC roept supporters op die zich afgelopen zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax schuldig hebben gemaakt aan vernielingen zich te melden. De Limburgse club is momenteel bezig om alle personen die hebben gesloopt in kaart te brengen. Als de verdachten zich niet melden, ziet de club zich genoodzaakt om foto's van deze personen op internet te plaatsen.
De supporters uitten tijdens de wedstrijd tegen Ajax hun ongenoegen over de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard.

bron
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:53:18 #149
60704 LeonH
pi_67807180
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Susi het volgende:
Roda JC roept 'fans' op zich te melden
KERKRADE - Roda JC roept supporters op die zich afgelopen zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax schuldig hebben gemaakt aan vernielingen zich te melden. De Limburgse club is momenteel bezig om alle personen die hebben gesloopt in kaart te brengen. Als de verdachten zich niet melden, ziet de club zich genoodzaakt om foto's van deze personen op internet te plaatsen.
De supporters uitten tijdens de wedstrijd tegen Ajax hun ongenoegen over de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard.

bron
Achtervolg je me nou overal?

Mogen ze dit eigenlijk wel doen, i.v.m. privacy wet?
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:57:12 #150
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67807324
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef LeonH het volgende:

[..]

Achtervolg je me nou overal?

Mogen ze dit eigenlijk wel doen, i.v.m. privacy wet?
In ieder geval niet zomaar, ik ben geen jurist, maar ik denk dat het OM dan toestemming zal moeten geven.
  dinsdag 7 april 2009 @ 21:33:02 #151
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_67808661
Die mongolen zijn er weer in geslaagd om me aan het internet en de tv te kluisteren op zoek naar nieuws .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')