Het is diep triest dat een Ajax-speler (Aisatti) de gevoelens van het gros van de fans beter kan verwoorden dan nota bene onze eigen aanvoerder, Davy De Fauw. Maar goed, als ze onze 'topkeeper in spéquote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Professional het volgende:
De reactie van De Fauw was ook dramatisch te noemen. Als hij nu eens beter gespeeld had, dan zaten we niet in deze sportieve neergaande spiraal. Maar meneer moest weer ff zeiken op de supporters. En ove Van Veldhoven begin ik niet eens. Laat hem aub trainer blijven volgend jaar, dan komt het zeer zeker goed!
Heeft die vent een plank voor de kop?quote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef planethugo het volgende:
Net als olaf een tijdje terug bij de aftrap zei: de supporters moeten zich realiseren door dit team te steunen, de fusieclub een vliegende start kan maken in de eredivisie....
quote:Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
De gemiddelde Eredivisieclub staat er niet beroerd voor. Wil jij dus zeggen dat de financien, het beleid en de visie van Roda JC bovengemiddeld gezond waren. Bovendien gaat het hier om 2 clubs. Ik zie het ook meer als een overname dan als een fusie, dat is meestal zo met fusies. Het echte zwakke aan het plan vind ik dat MVV niet meteen meegenomen wordt en dat de clubs er niet in geslaagd zijn de supporters mee te krijgen, dat moet met een goed plan niet zo moeilijk zijn. In ieder geval meer dan nu. Er zal altijd weerstand zijn, dat is ook een beetje onderdeel van het ritueel maar diep in hun hart zullen de meesten dan wel weten dat dit het beste is.
En jij wordt toch ook gewoon straks fan van FC Limburg? Of stap je naar ons over?
Je windows staat nog in de homo stand denk ikquote:
Oh is dat het, Wat staat er bij jou dan?quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je windows staat nog in de homo stand denk ik
Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?quote:
Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat initiatief is leuk en goed en zal vooral de eerste periode heel therapeutisch kunnen werken. Maar wat DS zegt geloof ik niet, dat mensen voor de club komen en niet voor topvoetbal. Het gaat uiteindelijk om die combi.
Waarom zou Sporting Limburg niet in de harten van mensen gaan zitten? Dat heeft tijd nodig, dat gaat niet zomaar maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren. Dat is met Roda JC zelf ook gebeurd na de vorige fusie.
Dank! Ik hoop dat jullie het wel overleven, maar ik vrees dat jullie nu bovenaan de 'dodenlijst' van de KNVB staan.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.
Het is een persoonlijke boodschap,wat mooiquote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..
Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaanquote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke boodschap,wat mooi
Onlangs getest, maak je geen zorgen. Kan jij al lopenquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaan
Thx! Hopelijk houd jullie voorzitter wel zijn rug recht in tegenstelling tot die kontenkruiper bij onsquote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Een conclusie als je de feiten kent, hij kent de feiten dus duidelijk NIET.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
Derksen zet zichzelf ook weer voor lul, 'je kunt maar tot 1 conclusie komen'. Inderdaad, maar wel een andere dan de jouwe Johan.
Daarom is het ook een hypothese, ik stel ook duidelijk dat we in dit geval de financiën buiten beschouwing laten omdat die bij jullie uitstekend zijn en bij ons aan de beterende hand.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.
Maar ik zie Cambuur niet als rivaal, nooit gedaan ook.
Zolang het buiten de randstad ligt, is de KNVB sowieso voorstander van fusies.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.
Maar ik zie Cambuur niet als rivaal, nooit gedaan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |