Het is diep triest dat een Ajax-speler (Aisatti) de gevoelens van het gros van de fans beter kan verwoorden dan nota bene onze eigen aanvoerder, Davy De Fauw. Maar goed, als ze onze 'topkeeper in spéquote:Op maandag 6 april 2009 16:05 schreef Professional het volgende:
De reactie van De Fauw was ook dramatisch te noemen. Als hij nu eens beter gespeeld had, dan zaten we niet in deze sportieve neergaande spiraal. Maar meneer moest weer ff zeiken op de supporters. En ove Van Veldhoven begin ik niet eens. Laat hem aub trainer blijven volgend jaar, dan komt het zeer zeker goed!
Heeft die vent een plank voor de kop?quote:Op maandag 6 april 2009 16:22 schreef planethugo het volgende:
Net als olaf een tijdje terug bij de aftrap zei: de supporters moeten zich realiseren door dit team te steunen, de fusieclub een vliegende start kan maken in de eredivisie....
quote:Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
De gemiddelde Eredivisieclub staat er niet beroerd voor. Wil jij dus zeggen dat de financien, het beleid en de visie van Roda JC bovengemiddeld gezond waren. Bovendien gaat het hier om 2 clubs. Ik zie het ook meer als een overname dan als een fusie, dat is meestal zo met fusies. Het echte zwakke aan het plan vind ik dat MVV niet meteen meegenomen wordt en dat de clubs er niet in geslaagd zijn de supporters mee te krijgen, dat moet met een goed plan niet zo moeilijk zijn. In ieder geval meer dan nu. Er zal altijd weerstand zijn, dat is ook een beetje onderdeel van het ritueel maar diep in hun hart zullen de meesten dan wel weten dat dit het beste is.
En jij wordt toch ook gewoon straks fan van FC Limburg? Of stap je naar ons over?
Je windows staat nog in de homo stand denk ikquote:
Oh is dat het, Wat staat er bij jou dan?quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je windows staat nog in de homo stand denk ik
Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?quote:
Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.quote:Op maandag 6 april 2009 10:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat initiatief is leuk en goed en zal vooral de eerste periode heel therapeutisch kunnen werken. Maar wat DS zegt geloof ik niet, dat mensen voor de club komen en niet voor topvoetbal. Het gaat uiteindelijk om die combi.
Waarom zou Sporting Limburg niet in de harten van mensen gaan zitten? Dat heeft tijd nodig, dat gaat niet zomaar maar uiteindelijk gaat dat wel gebeuren. Dat is met Roda JC zelf ook gebeurd na de vorige fusie.
Dank! Ik hoop dat jullie het wel overleven, maar ik vrees dat jullie nu bovenaan de 'dodenlijst' van de KNVB staan.quote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..quote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Jij ligt graag overal dwars provocateurtje. Laat die Limburgers die er terecht van moeten overgeven in hun waarde. Het is hun manier, hun verwerkingsproces in hun rouwperiode.
Het is een persoonlijke boodschap,wat mooiquote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Van rolstoelhoven, of zou dat ook niet kloppen?
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe hij zal reageren als zijn club met Cambuur zal (moeten) fuseren. Qua rivaliteit zeker vergelijkbaar. We laten de financiële zaken dan even buiten beschouwing..
Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaanquote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is een persoonlijke boodschap,wat mooi
Onlangs getest, maak je geen zorgen. Kan jij al lopenquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik jou was toch eens langs de dokter gaan
Thx! Hopelijk houd jullie voorzitter wel zijn rug recht in tegenstelling tot die kontenkruiper bij onsquote:Op maandag 6 april 2009 17:49 schreef bramos-elvis het volgende:
Sterkte toegewenst!
Een conclusie als je de feiten kent, hij kent de feiten dus duidelijk NIET.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Plato1980 het volgende:
Derksen zet zichzelf ook weer voor lul, 'je kunt maar tot 1 conclusie komen'. Inderdaad, maar wel een andere dan de jouwe Johan.
Daarom is het ook een hypothese, ik stel ook duidelijk dat we in dit geval de financiën buiten beschouwing laten omdat die bij jullie uitstekend zijn en bij ons aan de beterende hand.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.
Maar ik zie Cambuur niet als rivaal, nooit gedaan ook.
Zolang het buiten de randstad ligt, is de KNVB sowieso voorstander van fusies.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is op dit moment geen vergelijk. Het gaat goed met Heerenveen. Maar als het zo slecht met Heerenveen zou gaan als met Roda en met Cambuur zo slecht als met Fortuna, dan zou dat misschien onvermijdelijk zijn. Maar eerder zie ik het dan met Veendam gebeuren.
Maar ik zie Cambuur niet als rivaal, nooit gedaan ook.
Het zou me niks verbazen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:48 schreef Timmie1983 het volgende:
Voetbal International...het niveau zakt met de week. Het is echt wachten op het volgende:
Genée: Johan, we hebben hier een mail van Claar Koomen uit Sexbierum, Friesland. Ze schrijft het volgende 'Beste Joh...'
VDGijp: Wilfred, Wilfred, Wilfred, hebt ik dat nou goed gehoord? Heet die vrouw echt Klaar Komen? Whahaha...Hey Hansie, Hansie, zo'n combinatie verzint je toch niet?
KraayJr: Denk dat haar man goed aan zijn trekken komt met zo'n naam
VDGijp: Aan zijn trekken komen, whahahaha![]()
Genée: Johan, je zit er een beetje beteuterd bij eh...
Derksen: Hoe zou dat nou komen, Wilfred? Dit soort onzin is geen goede reclame voor mijn blad. Goed, met deze mail ben ik snel klaar. De volgende graag.
VDGijp: Bent je daar snel KLAAR mee, Johan? Haar man ook, whahaha
Ik geef het een jaar en dan is het hopelijk weer de klote op....quote:Provincie: geen geld aan de fusieclub
De Provincie Limburg geeft geen geld aan de nieuwe fusieclub. De provincie vindt dat de nieuwe club niet aan de voorwaarden heeft voldaan voor provinciale steun.De provincie was verzocht de komende vier jaar 6,5 miljoen euro bij te dragen aan de nieuwe voetbalclub.
Zo is de schuld van Fortuna Sittard niet volledig gesaneerd. Bovendien gaan beide clubs niet volledig op in de nieuwe fusieclub. Van Fortuna verhuist alleen het personeel, maar blijven crediteuren achter in een vennootschap. Vorige week werd al duidelijk dat er weinig politiek draagvlak was voor provinciale steun aan Sporting Limburg onder de huidige voorwaarden. Die politieke realiteit heeft het college nu erkend. Met het uitblijven van provinciale subsidie valt voor de nieuwe fusieclub een belangrijke pijler weg onder het fusieplan. Hoewel beide clubs het besluit nog niet hebben getekend, liet de Stuurgroep vorige week weten dat Sporting Limburg toch doorgaat. De nieuwe club gaat nu met een aanzienlijk lager budget werken.
Onze clubs voor een paar leugens vermoord.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:04 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik geef het een jaar en dan is het hopelijk weer de klote op....
Als het überhaupt nog wel allemaal door gaat...
Officieel moet ze nog allemaal tekenen. Of de stichting en STAK daartoe behoren weet ik niet precies maar het lijkt me van wel. Denk niet dat die nu nog akkoord gaan. Vooral ook omdat ze vies hard zijn voorgelogen zo'n jaartje ongeveer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef Evertje het volgende:
[..]
Onze clubs voor een paar leugens vermoord.
Kan de stichting haar besluit nu niet terugdraaien? Aangezien ze zijn voorgelogen door Terpstra en de steun er nu daadwerkelijk niet komt?
die zijn zelf ook overgenomen een tijdje geleden dus die snappen precies wat we doormakenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel ok maar aan de andere kant snap ik er niks van dat ze dat doen
Ik snap ook niet dat er bij ajax indertijd bij Salzburg een anti red-bull doek in de Arena hing.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wel ok maar aan de andere kant snap ik er niks van dat ze dat doen
Jawel, daar ben ik van overtuigd, mits de schuldigen aan dit drama spreekwoordelijk uit het PLS gegooid worden en echte Rodamensen de leiding overnemen. Er zijn meer clubs gedegradeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet als je degradeert.
Als het afketst kan Roda op 200% support rekenen. Zolang het niet afketst keren wij ons tegen de ploeg!quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niet als je degradeert.
Ik pleit voor een ouderwets Stalinistische purificatie van de top. Met Nolchen in de rol als Stalin.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
Zouden we het dan toch nog overleven? Vrees wel dat Roda dan uiteindelijk het grote slachtoffer wordt, maar mits de club gezuiverd wordt van de collaborateurs komen we daar wel weer bovenop.
Uitvak in Enschede volquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het afketst kan Roda op 200% support rekenen. Zolang het niet afketst keren wij ons tegen de ploeg!
Dat gaat zoden aan de dijk zetten. Deze week slopen jullie het stadion en kan alles kapot. Een week erna is alles hosanna, worden de stoeltjes in elkaar geplakt en juicht iedereen. Week erna is het toch weer een fusie, hoppa weer alles naar de kloten. Dat heeft toch geen nut? Uberhaupt, mocht Roda Roda blijven, dan heeft de helft, naar wat ik begrijp zijn seizoenkaart al opgezegd of doorgeknipt of weggegooid of inmiddels een stadionverbod. Denk je dat er van die laatste groep ook nog maar eentje zal zijn die in de komende 10 jaar bij welke club dan ook in Limburg welkom zal zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als het afketst kan Roda op 200% support rekenen. Zolang het niet afketst keren wij ons tegen de ploeg!
De schuld is nu 4 miljoen oid? Bij een degradatie lever je minimaal 40% van je begroting in, de kredietcrisis gaat niet heel erg helpen met het vinden van een sponsor, zeker niet als dit gedoe er nog een beetje omheen zwerft. Spelers hebben allemaal stuk voor stuk te dure contracten voor de Jupiler League... De enige mogelijkheid is alles op alles zetten om in een keer terug te komen, maar anders wordt het denk ik echt een heel lastig verhaal om er structureel snel weer bovenop te komen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, daar ben ik van overtuigd, mits de schuldigen aan dit drama spreekwoordelijk uit het PLS gegooid worden en echte Rodamensen de leiding overnemen. Er zijn meer clubs gedegradeerd.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er bij ajax indertijd bij Salzburg een anti red-bull doek in de Arena hing.
het zal dan idd een heel erg moeilijk verhaal worden. Maar het kan nooit moeilijker zijn dan bij een fusie want daar was de eerste jaren al helemaal geen perspectief.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat gaat zoden aan de dijk zetten. Deze week slopen jullie het stadion en kan alles kapot. Een week erna is alles hosanna, worden de stoeltjes in elkaar geplakt en juicht iedereen. Week erna is het toch weer een fusie, hoppa weer alles naar de kloten. Dat heeft toch geen nut? Uberhaupt, mocht Roda Roda blijven, dan heeft de helft, naar wat ik begrijp zijn seizoenkaart al opgezegd of doorgeknipt of weggegooid of inmiddels een stadionverbod. Denk je dat er van die laatste groep ook nog maar eentje zal zijn die in de komende 10 jaar bij welke club dan ook in Limburg welkom zal zijn?
[..]
De schuld is nu 4 miljoen oid? Bij een degradatie lever je minimaal 40% van je begroting in, de kredietcrisis gaat niet heel erg helpen met het vinden van een sponsor, zeker niet als dit gedoe er nog een beetje omheen zwerft. Spelers hebben allemaal stuk voor stuk te dure contracten voor de Jupiler League... De enige mogelijkheid is alles op alles zetten om in een keer terug te komen, maar anders wordt het denk ik echt een heel lastig verhaal om er structureel snel weer bovenop te komen.
Of Nol Hendriks zou er weer in moeten springen, of was/is hij ook voor de fusie?
Minder, maar er ligt een keiharde garantstelling van de gemeente Kerkrade waar ze niet onderuit kunnen. Dat is geen fraaie manier om het te overleven, maar dat mogen de mensen achter deze fusiesoap zich aantrekken.quote:
Achtervolg je me nou overal?quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:49 schreef Susi het volgende:
Roda JC roept 'fans' op zich te melden
KERKRADE - Roda JC roept supporters op die zich afgelopen zondag tijdens de wedstrijd tegen Ajax schuldig hebben gemaakt aan vernielingen zich te melden. De Limburgse club is momenteel bezig om alle personen die hebben gesloopt in kaart te brengen. Als de verdachten zich niet melden, ziet de club zich genoodzaakt om foto's van deze personen op internet te plaatsen.
De supporters uitten tijdens de wedstrijd tegen Ajax hun ongenoegen over de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard.
bron
In ieder geval niet zomaar, ik ben geen jurist, maar ik denk dat het OM dan toestemming zal moeten geven.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Achtervolg je me nou overal?![]()
![]()
Mogen ze dit eigenlijk wel doen, i.v.m. privacy wet?
En maar keihard blijven beweren dat ze sponsoren zouden binnenhalenquote:Bedrijven zullen pas een rol willen spelen als er echt sprake is van een nieuwe entiteit met elan en zonder ballast uit het verleden. Harde toezeggingen zijn tot dusverre helaas uitgebleven
Zou het ermee te maken dat PvdA-wethouder Krewinkel vroeger op Midden-Noord stond en i.t.t. Terpstra een Rodaman pur sang isquote:Op woensdag 8 april 2009 00:25 schreef planethugo het volgende:
wat hoor ik in L1LT dat de pvda in kerkrade wil dat de fusiebesprekingen afgebroken worden en roda verder gaat als Roda Kerkrade. De pvda zit in het college zo te zien dus dat is alweer positief nieuws!
quote:Sporting Limburg wankelt
SUBSIDIE Geen geld provincie voor fusieclub
Nu de provincie alsnog afziet van miljoenensteun aan Sporting Limburg, staat de fusie tussen Roda JC en Fortuna Sittard weer op losse schroeven.
Commissaris Jo Abelshausen van Fortuna Sittard denkt dat zonder provinciale steun de oprichting van Sporting Limburg verder weg is dan ooit. „Met de middelen die ons nu nog ter beschikking staan, krijg je een club die bestaat uit de lamme en de blinde. Er moet echt nog iets gebeuren, want zoals het er nu voorstaat, kan het niet.” Fortuna-directeur Hans Erkens noemt de kans dat de fusie wordt afgeblazen „redelijk groot”. Ook de provincie houdt er rekening mee dat de stekker definitief uit Sporting Limburg wordt getrokken.
Net als de Fortuna-leiding heeft ook de top van Roda JC ontstemd gereageerd op het ‘nee’ van Gedeputeerde Staten. Een bron binnen de clubleiding constateert zuur dat met het besluit van de provincie een belangrijke voorwaarde om te fuseren is komen te vervallen. Hij vreest bovendien dat bedrijven terug zullen komen op eerdere toezeggingen.
Gedeputeerde Staten (GS) willen Sporting Limburg nu niet meer steunen met een zogenoemde loopplankfinanciering van in totaal 6,5 miljoen euro, omdat niet aan de belangrijkste voorwaarden die aan die steun waren verbonden is voldaan.
Van een volledige sanering van de schuldenlast van Fortuna Sittard is geen sprake, menen GS.
Bovendien gaat het niet om een ‘echte’ fusie, maar van een zogeheten bedrijfsfusie. „Dit is niet ideaal en verdient vanuit maatschappelijk oogpunt niet onze voorkeur. ” GS blijven overigens onverminderd voorstander van een fusie. „De beweging die is gecreëerd en de werkzaamheden die zijn verricht door de stuurgroep verdienen alle lof en zijn hopelijk niet voor niets geweest", schrijven ze aan de Staten.
De miljoenensteun van de provincie werd onhaalbaar nadat de CDA-Statenfractie afgelopen weekend een duidelijk 'nee' af had gegeven.
Daarmee werd het volstrekt onmogelijk om een politieke meerderheid voor een bijdrage te krijgen.
Fractieleider Geert Frische: ,,We steken het geld liever in de economie. Er hangt een dreigende korting van 56 miljoen van het Rijk boven het hoofd van de provincie en we kampen met een kredietcrisis.
Nu miljoenen in een betaald voetbalclub stoppen, zou een volstrekt verkeerd signaal zijn.”
Oppositiepartijen SP en VVD vinden dat er een onderzoek moet komen naar de rol van GS bij de Sporting Limburg-soap.
Bron: Limburgs Dagblad & Dagblad de Limburger
quote:Reconstructie van bewogen dag
DRUK? Stichting Roda JC: wel of geen harde toezegging van wethouder Wil Terpstra
SPORTING LIMBURG
De Stichting Roda JC verraste vorige week vriend en vijand door op dat moment in te stemmen met de fusie tussen Roda en Fortuna Sittard.
Is het orgaan dat een veto kon uitspreken onder druk gezet en zo ja door wie? Een reconstructie van een bewogen dag.
Op maandagavond 30 maart zitten de Stichtingsleden bij elkaar in het Parkstad Limburg Stadion. OokWil Terpstra is van de partij. De Kerkraadse wethouder heeft op zaterdag en zondag met de verschillende leden gesproken en geeft, nu de groep compleet is, nogmaals zijn visie op het fusieproces. Als Terpstra is vertrokken, besluiten de zes leden nog geen beslissing te nemen.
Aangezien de Australische investeerder David Thorne zich heeft gemeld met de belofte 20 miljoen in een zelfstandig Roda te willen pompen, willen ze wachten tot zondag.
Dan namelijk zal Thorne aanwezig zijn tijdens Roda JC-Ajax. Later op de avond komt het bericht naar buiten dat na een belronde alsnog de knoop is doorgehakt: de Stichting stemt voor de fusie.Wat is tijdens de vergadering gezegd en waarom is die avond alsnog telefonisch gestemd?
Volgens Stichtingsvoorzitter Jos Muller heeft Terpstra tijdens de bijeenkomst geen toezeggingen gedaan over een miljoenensteun van de provincie. Hij reageert daarmee op uitlatingen van Daan Prevoo, Statenlid namens de SP. Prevoo verklaart dat de Stichtingsleden Hubert Vankan en Larry Gulpen hem op de hoogte hebben gebracht dat Terpstra die toezegging tijdens de bijeenkomst wel degelijk heeft gedaan.
En daarmee de druk heeft opgevoerd om meteen ja te zeggen.
,,Dat klopt niet”, aldus Muller. ,,Er is gesproken over de loopplankfinanciering en daarbij zijn ook bedragen genoemd. Terpstra heeft enkele scenario's geschetst om die loopplankfinanciering rond te krijgen.
Bij eentje daarvan speelde de provincie een rol. Voor de gemeente Kerkrade was dat een fantastische optie, maar hij heeft nooit een harde toezegging gedaan.”
Vankan verklaart niet via de pers te willen terugkomen op hetgeen Terpstra al dan niet gezegd heeft. ,,Dat doe ik wel als de provincie mij daar om vraagt.”
Volgens burgemeester Jos Som had Terpstra ‘in informatieve sfeer overleg met de Stichting’. „Maar hij heeft geen harde toezeggingen gedaan over steun van de provincie in de vorm van een injectie van 6 á 8 miljoen euro voor de fusieclub”, aldus Som.
Wat Terpstra ook gezegd heeft, duidelijk is wel dat de Stichting zonder een besluit te nemen uit elkaar gaat. ,,Ik heb Terpstra vervolgens telefonisch op de hoogte gebracht van ons standpunt”, verduidelijkt Muller. ,,’Ik ben er niet blij mee, maar het zij zo’, was zijn antwoord.
Later op de avond ben ik gebeld door Olaf van Eijndhoven (voorzitter van Roda, red.). Hij kon niet leven met het uitstel. Als we geen beslissing namen, zou Roda wegens een gebrek aan draagvlak binnen de club de stekker uit de fusie trekken, kreeg ik te horen. Dan was het voor de provincie een makkelijke aftocht geworden en dat wilde ik voorkomen. Daarom heb ik contact opgenomen met de andere leden en is alsnog gestemd.”
Van Eijndhoven geeft aan dat er snel duidelijkheid moest komen.
,,Ik heb niet specifiek gezegd dat we de stekker uit de fusie zouden trekken.Wel dat het bijna 1 april was en we niet langer konden wachten.”
Vankan reageert verrast. ,,Het telefoontje van Van Eijndhoven is geheel nieuw voor mij. Voor het overige is het boek gesloten en reageer ik nergens meer op.”
Twee partijen, twee visies. Duidelijk is wel dat de vorige week maandag al dan niet toezegde steun gisteren is ingetrokken. Daarover is iedereen het eens.
Bron: Limburgs Dagblad & Dagblad de Limburger
Denk dat die gasten zich nu voor de kop slaanquote:Op woensdag 8 april 2009 11:50 schreef planethugo het volgende:
nu maar hopen op clementie voor de stoeltjesgooiers van zondag....
idd, maar als er een nieuw bestuur komt hebben ze iedereen nodig voor een seizoenskaart. Die (minstens) 100 man eigenlijk ook wel. Uitgaande van de uitzonderlijke situatie mogen ze van mij wel clementie krijgen. Al zal dat denk ik toch niet gebeuren. Heb er zelf tussenin gestaan maar bewust nergens mee gegooid, stadionverbod kon me zondag niet zo boeien maar een boete van 1000 ofwat euro kan ik niet bepaald gebruiken dus vandaarquote:Op woensdag 8 april 2009 11:59 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk dat die gasten zich nu voor de kop slaan
die wel jaquote:Op woensdag 8 april 2009 11:53 schreef Professional het volgende:
Niks clementie, die moeten afgestraft worden, vooral die met rood haar.
Whehe 1000 euro boete...quote:Op woensdag 8 april 2009 12:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, maar als er een nieuw bestuur komt hebben ze iedereen nodig voor een seizoenskaart. Die (minstens) 100 man eigenlijk ook wel. Uitgaande van de uitzonderlijke situatie mogen ze van mij wel clementie krijgen. Al zal dat denk ik toch niet gebeuren. Heb er zelf tussenin gestaan maar bewust nergens mee gegooid, stadionverbod kon me zondag niet zo boeien maar een boete van 1000 ofwat euro kan ik niet bepaald gebruiken dus vandaar
[..]
die wel ja![]()
enne is dat boetebedrag al vastgesteld dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Whehe 1000 euro boete...
Dan zullen er wel veel scootertjes te koop komen binnenkort op marktplaats uit Kerkrade en omstreken
Nope maar planethugo gaf een schatting/voorbeeldquote:Op woensdag 8 april 2009 12:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
enne is dat boetebedrag al vastgesteld dan?
en wat heeft dat voor zin? roda is toch schuldenvrij op dit moment dankzij de gemeente?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
Er gaat nu een gerucht dat Olaf en co Roda failliet willen laten verklaren o zo alsnog de fusie er doorheen te drukken.
Het heeft geen enkele zin, ik hoop dat het niet waar is, maar niks verbaast me meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:25 schreef planethugo het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor zin? roda is toch schuldenvrij op dit moment dankzij de gemeente?
sjezus wat een soap. Eerst gecancelled maar nu toch vernieuwd voor een nieuw seizoen met volop twists, onlogische plots en slechte acteurs
Een stadionverbod kost je 450 euro. Als je daarna toch naar het stadion gaat en wordt gepakt wordt dat steeds hoger (900 - 1500 - 2000).quote:Op woensdag 8 april 2009 12:22 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
enne is dat boetebedrag al vastgesteld dan?
nee idd in dit geval verbaast niets me meer. Maar de weerstand wordt steeds heviger naarmate het ook voor de massa(lees: de zuidtribune) onlogischer wordt. Maarja we kunnen speculeren wat we willen, vanavond weten we hopelijk meerquote:Op woensdag 8 april 2009 18:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele zin, ik hoop dat het niet waar is, maar niks verbaast me meer.
Ik zet hem wel op de trein naar Roermond!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef Plato1980 het volgende:
Volgens Fortunahome dreigen Van Eijndhoven en de RvC op te stappen als de fusie niet doorgaat. Dat lijkt mij eerlijk gezegd geen dreigement maar een zegen.
En ik betaal gaarne zijn treinkaartje, mag hij zelfs eerste klas reizen!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zet hem wel op de trein naar Roermond!
Zolang het maar een enkeltje is!quote:Op woensdag 8 april 2009 19:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En ik betaal gaarne zijn treinkaartje, mag hij zelfs eerste klas reizen!
Waarom? Het lijkt me enig om nog een keer een biertje met hem te drinkenquote:
Ik gooi hem wel voor de trein naar Roermond...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik zet hem wel op de trein naar Roermond!
Wel een beetje tussen het midden van Sittard en Roermond, wanneer de trein op snelheid is.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:05 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik gooi hem wel voor de trein naar Roermond...
Word hij er Echt voor gegooid?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:19 schreef LeonH het volgende:
[..]
Wel een beetje tussen het midden van Sittard en Roermond, wanneer de trein op snelheid is.
En zijn Suster erbij.quote:
Nee, Maurice de Heus verwacht dat, maar het is nog niet formeel bevestigd. Overigens kan de stuurgroep dat besluit helemaal niet nemen vanavond. Ze kunnen hooguit aangeven door te gaan, maar dan zullen de stichting en de gemeente nog akkoord moeten gaan. De stichting o.l.v. windvaan Muller zal wel omgaan, maar over de gemeente heb ik twijfels.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:53 schreef iehlaak het volgende:
L1 bericht dat de fusie toch doorgaat.
Dan loopt de trein naar Eijndhoven wel Weert vertraging op.quote:
Gelukkig stopt hij niet in Mierlo of Veldhoven.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dan loopt de trein naar Eijndhoven wel Weert vertraging op.
Ik begin werkelijk te denken dat Olaf echt niet snapt hoe gevoelig dit ligt. Hij ziet het volgens mij echt als een 'koele' fusie tussen twee bedrijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:23 schreef iehlaak het volgende:
Maar laten we nu heel eerlijk zijn: Als die kwal nu Roda laat fuseren of failliet gaan, dan kan hij toch nooit meer veilig over straat? De enige reden om de fusie nu niet te cancellen is wrok of ego. Dat is heel iets anders dan de eerdere business-insteek.
Mocht ik al overwogen hebben CDA te stemmen, wat uiteraard niet het geval is, dan ben ik daar weer voor minstens twintig jaar van genezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef iehlaak het volgende:
Wat leren we nu van dit geheel: vertrouw nooit juristen, CDA'ers en PvdA'ers.
Zolang ik een ruggengraat heb, zal ik niet op die inteelt-weekdieren stemmen. Nog minder dan een deurmat.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mocht ik al overwogen hebben CDA te stemmen, wat uiteraard niet het geval is, dan ben ik daar weer voor minstens twintig jaar van genezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |