De 25e lijkt nog vrij te zijn, maar er ligt me wel bij dat SC gisteren iets zei.. Ik heb het iig in mijn agenda gezet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
mensen ik ben een lijstje aan het maken, mijn geweldig gezellige verjaardagsfeest, wie van jullie komen er?
het is de 25e en s avonds uiteraard
en nou niet denken van nah, ik ken dat mens amperik vind het hartstikke gezellig als jullie komen!
SC had het gisteren over de verjaardag van LDGquote:Op woensdag 8 april 2009 08:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
De 25e lijkt nog vrij te zijn, maar er ligt me wel bij dat SC gisteren iets zei.. Ik heb het iig in mijn agenda gezet.
Dat is de 24e. Ik had helemaal niet door dat het over LDG ging.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
SC had het gisteren over de verjaardag van LDG
Je had nog wel iets afgesproken met Bart, over eten bij ons, of was dat de 24ste?
Uitslover..quote:Op woensdag 8 april 2009 14:26 schreef SingleCoil het volgende:
baas boven baas:
[ afbeelding ]
Feli, ldg
Ik zal uitkijken dat ik er niet op stap danquote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ver daarbuiten. Als ik hem uitrol vanuit mn nieuwe huis, kan ik nog pissen in mn oude huis
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En ver daarbuiten. Als ik hem uitrol vanuit mn nieuwe huis, kan ik nog pissen in mn oude huis
Ik rol hem alleen wel rechts over de stoep uit, dan heb ik alleen lijn 2 die ik kruis, anders heb ik nog twee keer een kruising met drukke tramlijnenquote:
Heull niet smeerkeesquote:
wat doet ie?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef Loveless85 het volgende:
http://images.icanhaschee(...)aea-6d166df792ec.jpg
Deze foto, wel grappig opzicht, ik had er iets van 'invisible ladder' bijgezet ofzo...
Maar vond 'm nou niet dusdanig grappig om in een verzamelboek te komen, maar hun dus wel
Ribbeltjescondooms zijn voor mietjes.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
wie weet kom je wel lekkerder klaar als er een tram over je lul rijdt
Stel je voor dat je blijft hangen en tot aan Schiedam mee moet...quote:Op woensdag 8 april 2009 19:20 schreef TJDoornbos het volgende:
wie weet kom je wel lekkerder klaar als er een tram over je lul rijdt
quote:Op woensdag 8 april 2009 19:37 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Stel je voor dat je blijft hangen en tot aan Schiedam mee moet...
Dat kan heul niet, want de Schiedamseweg is afgesloten.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:37 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Stel je voor dat je blijft hangen en tot aan Schiedam mee moet...
Hoe deden ze dat vroeger ook alweer, gewoon hek eromheen enzo tochquote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh, gelukkig, blijven die paupers misschien gewoon allemaal in Schiedam.
Nah, paupers hebben toch geen geld voor de tram.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Isegrim het volgende:
Oh, gelukkig, blijven die paupers misschien gewoon allemaal in Schiedam.
Dat wilden ze hier ook wel, maar de gemeente kon het niet betalen..quote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe deden ze dat vroeger ook alweer, gewoon hek eromheen enzo toch
Roffa west enzo denk ik.. Of Schiedammers die zich er weinig van aantrekken dat ze geen tram kunnen betalen.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zit de tram dan altijd helemaal vol met paupers?
hf!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Al mijn spulletjes zijn ingepakt voor de verre reis naar Vlieland.
Wij hier ook heel extreem sinds gisteren.quote:
Vergeet je niet te zwaaien als je langs Zwolle komt, daar zit ik nog een paar wekenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Ons huisje op Vlieland: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=vlieland+vosseburch&sll=53.296286,5.070448&sspn=0.007156,0.020363&ie=UTF8&ll=53.297132,5.076223&spn=0.001789,0.005091&t=h&z=18
Vlak langs zee dus?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:57 schreef Isegrim het volgende:
Ons huisje op Vlieland: http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=vlieland+vosseburch&sll=53.296286,5.070448&sspn=0.007156,0.020363&ie=UTF8&ll=53.297132,5.076223&spn=0.001789,0.005091&t=h&z=18
Ik heb de tandpastagast nog gesmst ... geen response gehad ...quote:Op woensdag 8 april 2009 21:51 schreef Isegrim het volgende:
Al mijn spulletjes zijn ingepakt voor de verre reis naar Vlieland.
Wij vertrekken morgen aan het eind van de middag.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb de tandpastagast nog gesmst ... geen response gehad ...
Hoe laat gaan jullie morgen? Anders sms ik Heiden zn nummer naar hem?
Even kijken of hij op msn wakker te porren is, anders laat ik jou nmmer daar sowieso wel achterquote:Op donderdag 9 april 2009 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wij vertrekken morgen aan het eind van de middag.
Je mag het gerust sms'en maar als het hem niet uitkomt dan hoeft hij zich echt niet in bochten te wringen.
Da's nie tof. Wanneer ga je nou precies naar Vlieland dan?quote:
Paracetamol-time... Chemisch onderdrukken die snotterigheid!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:06 schreef Isegrim het volgende:
Morgen met de boot van 14:15. Maar we gaan vanaaf al naar Friesland toe.
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vindquote:Op donderdag 9 april 2009 03:59 schreef heiden6 het volgende:
TJDoornbos, speciaal voor jou, een klacht over de RET: OV-chipkaart, kastje, muur
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vind
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!
Antikiteiten!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Goedemorgen vanuit Moerdijk!
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van alle regio vervoerders is de RET imho veruit de beste![]()
In Utrecht moet je nog wel eens anderhalf uur op je GVU-bus wachten. Terwijl deze volgens het schema iedere 15 minuten komt.
1. Die is niet van de ret maar van Translinkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Die is niet van de ret maar van Translink![]()
2. Die ene week vond ik nog wel te overzien.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Betamacx het volgende:
[..]
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)
2. De wachttijd bedraagt op dit moment 4 weken. Probeert u het later nog eens
In dat geval maar eens de proef op de som gaan nemenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
4 tot 6 weken is wat ze standaard zeggen ja. Ik had die van mij in 4 werkdagen.
Had je je leuter weer uitgerold naar Rotterdam-Noord?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
1 tram naast de rails, en eentje op zn buik.
Zuidquote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had je je leuter weer uitgerold naar Rotterdam-Noord?
LOL half Fok komt in Heliport wonen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ise en Heiden, per half juni woont Obscurus (Mouse) in Heliport
LOL we kunnen wel een gemeenschappelijke lollercopter aanschaffen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL half Fok komt in Heliport wonen.
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef BabySis het volgende:
[..]
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?
Gaan we vanavond nog naar het dorpshuis of een andere kekke uitgaansgelegenheid in de omgeving?
denk je er wel aan datquote:
- Er ook grote strippenkaarten zijn die praktisch lijken maar ...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
denk je er wel aan dat
- men daar geen OVChip heeft
- men dus geacht wordt fysiek te stempelen op een zgn "strippenkaart"
- men dus geacht wordt zelf uit te zoeken hoeveel "strippen" men dient te stempelen en dat ook weer zelf goed te stempelen
- er niets automatisch opgeladen wordt, en dat strippenkaarten vrijwel nergens te koop zijn
- je altijd blanco strippen overhoudt die je niet in kunt wisselen of zo
kortom: een best wel flinke fail...
Zijn die er dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef BabySis het volgende:
[..]
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?
Gaan we vanavond nog naar het dorpshuis of een andere kekke uitgaansgelegenheid in de omgeving?
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso; heel Friesland en alles wat er vandaan komt is een dikke fail
Mijn god...je bent nog eerder in Parijs...quote:Op donderdag 9 april 2009 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn die er dan?
Wij hebben de trein van 19u33 en komen rond 22u15 aan.
Als je gaat vliegen zelfs nog eerder in Istanbul.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn god...je bent nog eerder in Parijs...
Hm.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah nou vanwege goede bips val jij er buiten, goed?
Verkapt "ben aan het batsen in de trein" berichtquote:Op donderdag 9 april 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel spannend, hoor, zo'n lange reis.
We hoeven morgen niet eens bij de kassa te wachten. De boot van Vlieland heeft tegenwoordig E-Tickets.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel spannend, hoor, zo'n lange reis.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
We hoeven morgen niet eens bij de kassa te wachten. De boot van Vlieland heeft tegenwoordig E-Tickets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |