Da's nie tof. Wanneer ga je nou precies naar Vlieland dan?quote:
Paracetamol-time... Chemisch onderdrukken die snotterigheid!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:06 schreef Isegrim het volgende:
Morgen met de boot van 14:15. Maar we gaan vanaaf al naar Friesland toe.
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vindquote:Op donderdag 9 april 2009 03:59 schreef heiden6 het volgende:
TJDoornbos, speciaal voor jou, een klacht over de RET: OV-chipkaart, kastje, muur
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vind
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!
Antikiteiten!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Goedemorgen vanuit Moerdijk!
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van alle regio vervoerders is de RET imho veruit de beste![]()
In Utrecht moet je nog wel eens anderhalf uur op je GVU-bus wachten. Terwijl deze volgens het schema iedere 15 minuten komt.
1. Die is niet van de ret maar van Translinkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Die is niet van de ret maar van Translink![]()
2. Die ene week vond ik nog wel te overzien.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Betamacx het volgende:
[..]
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)
2. De wachttijd bedraagt op dit moment 4 weken. Probeert u het later nog eens
In dat geval maar eens de proef op de som gaan nemenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
4 tot 6 weken is wat ze standaard zeggen ja. Ik had die van mij in 4 werkdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |