Da's nie tof. Wanneer ga je nou precies naar Vlieland dan?quote:
Paracetamol-time... Chemisch onderdrukken die snotterigheid!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:06 schreef Isegrim het volgende:
Morgen met de boot van 14:15. Maar we gaan vanaaf al naar Friesland toe.
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vindquote:Op donderdag 9 april 2009 03:59 schreef heiden6 het volgende:
TJDoornbos, speciaal voor jou, een klacht over de RET: OV-chipkaart, kastje, muur
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.quote:Op donderdag 9 april 2009 08:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom nou weer speciaal voor mij? Alsof ik de enige bent die het een kut bedrijf vind
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaja, maar wel de tram over je lul laten rijden.
Dat bedoel ik!quote:Op donderdag 9 april 2009 08:57 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Dat klinkt als wel de lusten maar niet de lasten!
Antikiteiten!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef Harmen1984 het volgende:
Goedemorgen vanuit Moerdijk!
Uit den ouden doosch:
[ afbeelding ]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!quote:Op donderdag 9 april 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van alle regio vervoerders is de RET imho veruit de beste![]()
In Utrecht moet je nog wel eens anderhalf uur op je GVU-bus wachten. Terwijl deze volgens het schema iedere 15 minuten komt.
1. Die is niet van de ret maar van Translinkquote:Op donderdag 9 april 2009 10:06 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ik ben sowieso fan van de Rotterdamse Metro. Is gewoon een mooi ding. Alleen die wachttijd voor een persoonlijke OV-Chipkaart, dat slaat natuurlijk nergens op!
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)quote:Op donderdag 9 april 2009 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Die is niet van de ret maar van Translink![]()
2. Die ene week vond ik nog wel te overzien.
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:34 schreef Betamacx het volgende:
[..]
1. Klopt, probleem ligt ook bij Translink... Maar wel in strategisch partnerschap met RET en GVD (of was het nog GVB...)
2. De wachttijd bedraagt op dit moment 4 weken. Probeert u het later nog eens
In dat geval maar eens de proef op de som gaan nemenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
4 tot 6 weken is wat ze standaard zeggen ja. Ik had die van mij in 4 werkdagen.
Had je je leuter weer uitgerold naar Rotterdam-Noord?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
1 tram naast de rails, en eentje op zn buik.
Zuidquote:Op donderdag 9 april 2009 15:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Had je je leuter weer uitgerold naar Rotterdam-Noord?
LOL half Fok komt in Heliport wonen.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh ise en Heiden, per half juni woont Obscurus (Mouse) in Heliport
LOL we kunnen wel een gemeenschappelijke lollercopter aanschaffen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
LOL half Fok komt in Heliport wonen.
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef BabySis het volgende:
[..]
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?
Gaan we vanavond nog naar het dorpshuis of een andere kekke uitgaansgelegenheid in de omgeving?
denk je er wel aan datquote:
- Er ook grote strippenkaarten zijn die praktisch lijken maar ...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
denk je er wel aan dat
- men daar geen OVChip heeft
- men dus geacht wordt fysiek te stempelen op een zgn "strippenkaart"
- men dus geacht wordt zelf uit te zoeken hoeveel "strippen" men dient te stempelen en dat ook weer zelf goed te stempelen
- er niets automatisch opgeladen wordt, en dat strippenkaarten vrijwel nergens te koop zijn
- je altijd blanco strippen overhoudt die je niet in kunt wisselen of zo
kortom: een best wel flinke fail...
Zijn die er dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef BabySis het volgende:
[..]
Zitten jullie al in de trein en zo ja, hoe laat komen jullie aan? En zo nee, hoe laat gaan jullie?
Gaan we vanavond nog naar het dorpshuis of een andere kekke uitgaansgelegenheid in de omgeving?
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
Sowieso; heel Friesland en alles wat er vandaan komt is een dikke fail
Mijn god...je bent nog eerder in Parijs...quote:Op donderdag 9 april 2009 19:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zijn die er dan?
Wij hebben de trein van 19u33 en komen rond 22u15 aan.
Als je gaat vliegen zelfs nog eerder in Istanbul.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn god...je bent nog eerder in Parijs...
Hm.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah nou vanwege goede bips val jij er buiten, goed?
Verkapt "ben aan het batsen in de trein" berichtquote:Op donderdag 9 april 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel spannend, hoor, zo'n lange reis.
We hoeven morgen niet eens bij de kassa te wachten. De boot van Vlieland heeft tegenwoordig E-Tickets.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel spannend, hoor, zo'n lange reis.
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:06 schreef BabySis het volgende:
[..]
We hoeven morgen niet eens bij de kassa te wachten. De boot van Vlieland heeft tegenwoordig E-Tickets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |