Ik ook, maar dat is dan ook de essentie van mijn klacht.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 03:36 schreef heiden6 het volgende:
Je raadt het al, TS komt op het station (Beurs, Rotterdam) en wat schertst mijn verbazing: geen gele automaat.
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:22 schreef TJDoornbos het volgende:
Diegene die die OVchip bedacht heeft moeten ze folteren en die wethouder en minister die hem door onze strot geduwd hebben moeten ze ook het land uit mikken!
Staat gewoon nog in het systeem, kun je zelfs nú nog terugkrijgen als je een bon laat uitdraaien (met de foute transacties die periode) en ondertekenen moet je hem even opsturen richting dat info-punt op Beurs en dan krijg je het weer terug gestoord op je pas.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:35 schreef Harmen1984 het volgende:
De RET en klantgerichtheid![]()
Ik was een "early adopter" van die kaart, een jaar of 2 geleden, maar toen ik per ongeluk 16 euro kwijt was voor een ritje Willemsplein-Eendrachtsplein-Blaak v.v., kon ik mooi naar m'n geld fluiten
Heb ik ook gedaan, en ingestuurd, nooit meer wat van gehoord. Ik heb nu geen zin meer om me er druk over te meken, ik hoop dat ze er een biertje van hebben gedronkenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Staat gewoon nog in het systeem, kun je zelfs nú nog terugkrijgen als je een bon laat uitdraaien (met de foute transacties die periode) en ondertekenen moet je hem even opsturen richting dat info-punt op Beurs en dan krijg je het weer terug gestoord op je pas.![]()
Dat soort problemen had ik ook in het begin, op éen dag een keer bijna 50 euro kwijt door een foutje bij het uitchecken.
Dan ben je dus 4 euro kwijt ipv het lagere reisbedrag.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:38 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ook geweldig hoe de RET zelf al aangeeft hoe je kunt frauderen.
"Als je incheckt gaat er 4 euro van je saldo af, check je niet uit, dan wordt dit bedrag niet verrekend met de ritprijs"
En als dat systeem er landelijk komt vermoed ik toch dat er wel duurdere ritjes (bus enz.) bijkomen dan de incheck-bedragen.
Niet verkeerd als je van Groningen naar Vlissingen reistquote:Op donderdag 9 april 2009 09:53 schreef ach het volgende:
[..]
Dan ben je dus 4 euro kwijt ipv het lagere reisbedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop