dan ben je welkomquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:20 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan dan wel, en ik beloof overigens plechtig dat ik jullie drankvoorraad aan ga vullen met in elk geval Baileys.
Da.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij kon ik niet. Of heb je de datum veranderd?
heel lang geleden was het idee 11, maar da werd em niequote:Op dinsdag 7 april 2009 18:47 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij kon ik niet. Of heb je de datum veranderd?
Wiet, XTC en daarna gratis uitwoning in het zuiderpark?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim mag alleen komen als jullie beloven haar geen alcohol te geven.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:54 schreef heiden6 het volgende:
Isegrim mag alleen komen als jullie beloven haar geen alcohol te geven.
Uitwoning door wie?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wiet, XTC en daarna gratis uitwoning in het zuiderpark?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Optie 2 is het gehele 020 STA topic....
Mee eens, kappen met dat doelloze geouwehoer.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:08 schreef Loveless85 het volgende:
Mén volgende TT: Rotterdam #72; waar het al 5 topics verkapt over partnerruil gaat
Neuk gewoon met elkaar of nok met dat 'slappe' geouwehoer
dat ik die woorden nog eens uit jouw mond mag horen...quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mee eens, kappen met dat doelloze geouwehoer.
nah, ik ken dat mens amperquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
mensen ik ben een lijstje aan het maken, mijn geweldig gezellige verjaardagsfeest, wie van jullie komen er?
het is de 25e en s avonds uiteraard
en nou niet denken van nah, ik ken dat mens amperik vind het hartstikke gezellig als jullie komen!
Tsss hou jij je er eens buitenquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mee eens, kappen met dat doelloze geouwehoer.
Alsof Heiden het verschil tussen een longdrink glas water en een longdrinkglas Wodka zietquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
nah, ik ken dat mens amper
Ik kom alleen als Issie ook mag drinken
hmzzz. reminds me van dat lowlands verhaal van Emile.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof Heiden het verschil tussen een longdrink glas water en een longdrinkglas Wodka ziet
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hmzzz. reminds me van dat lowlands verhaal van Emile.
zit langs de weg op lowlands met fles me wodka. komt iemand langs en vraagt of ze een slokje van het water mag. zeggen ze: is geen water dat is wodka.. jaja, maar mag ik u een slokje van je water?, : het is geen water het is wodka; "ja maar mag ik nu een slokje?" geeft flesje.. en ze trekt het flesje ad fundum ... en gaat over d'r nek
Volgens mij ben ik dat weekend in Duitsland voor een bruiloftquote:Op dinsdag 7 april 2009 18:19 schreef littledrummergirl het volgende:
mensen ik ben een lijstje aan het maken, mijn geweldig gezellige verjaardagsfeest, wie van jullie komen er?
het is de 25e en s avonds uiteraard
en nou niet denken van nah, ik ken dat mens amperik vind het hartstikke gezellig als jullie komen!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef SingleCoil het volgende:
Ik kom alleen als Issie ook mag drinken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:08 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dat weekend in Duitsland voor een bruiloft
fiets ff naar hem toe dan................vrouwen doen altijd zo lastigquote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef Isegrim het volgende:
Nú kan niet eens, want wij bevinden ons niet in elkaars directe nabijheid.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:22 schreef Isegrim het volgende:
Nú kan niet eens, want wij bevinden ons niet in elkaars directe nabijheid.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dan kom ik sowieso een andere keer langs om die fles samen leeg te drinken
WE, verhuizen ik ga ook meequote:Op dinsdag 7 april 2009 22:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Waarom denk je dat ik naar Heliport verhuis?
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
WE, verhuizen ik ga ook mee
toch?
En met een minstens even goede reden, toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch?
puur voor het geld tochquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toch?
Ik helaas welquote:Op woensdag 8 april 2009 07:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh oversekste mede-Rottedammertjes...
Iedereen in zijn eigen bed geslapen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |