quote:Op zondag 5 april 2009 14:07 schreef Jojoortje het volgende:
OP volgt
Zelfs vermeoid speelt hij beter dan 3 sulejmani'squote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel wat vermoeid zijn na die interlands.
quote:
Belgen zijn halve Limbo'squote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef TheJanitor het volgende:
Wat een ongelofelijk slechte scheids, 2 zuivere penalties ontnomen.
Je nieuwe favoriete club?quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef jorienvdherik het volgende:
And we all love Sporting
Sporting Limburg
It's by far the greatest team
the world has ever seen
Van Basten's versie van de "Robben wissel".quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Vermaelen. Wat een ongelofelijk kneusje is het. Echt een flikker, 100 %.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Boos kijken doe je maar naar iemand anders
Net alsof Nederlandse scheidsrechters beter fluitenquote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 zuivere penalties zelfs. Bij die ene ging Suarez al niet eens meer liggen..
Ongelooflijk dat dit in Nederland mag fluiten.
Waren zeker geen 3 penalsquote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 zuivere penalties zelfs. Bij die ene ging Suarez al niet eens meer liggen..
Ongelooflijk dat dit in Nederland mag fluiten.
Is toch normaal hier op Fok!quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
Al die kneusjes die Van Basten gaan bashen omdat hij Suarez eruit haalt
quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef leolinedance het volgende:
Denken dat dat een penalty isNatuurlijk niet man.
Ajax krijgt de penalties meestal wel makkelijk maar niet zó makkelijk.
quote:“Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè. Op mijn 15de wilde ik altijd Van Persie zijn en in Tunesië zaten we ineens in hetzelfde team. Gaaf.”
Stoeltje ookquote:Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Echt kan iemand die scheidsrechter het veld uit werken.
Sniper is voldoende.
Nee, maar dat zijn tenminste Nederlanders.quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef sammeh het volgende:
[..]
Net alsof Nederlandse scheidsrechters beter fluiten
quote:
Van der Wiel is nu 21 en zes jaar geleden speelde Van Persie bij Feyenoord.quote:“Ik moest terugdenken aan de tijd dat ik in een shirtje met de naam van Robin van Persie op straat voetbalde. Midden in Osdorp hè. Op mijn 15de wilde ik altijd Van Persie zijn en in Tunesië zaten we ineens in hetzelfde team. Gaaf.”
Bovenstaand ene Van der Wiel over zijn debuut in het Nederlands elftal.
Jij die altijd in Van Basten's kont zit.quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Van der Wiel is nu 21 en zes jaar geleden speelde Van Persie bij Feyenoord.
Nee hoor, maar dit is gewoon een logische wissel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jij die altijd in Van Basten's kont zit.
Welk ander shirt dan?quote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef _Mike_ het volgende:
Wie zegt dat hij het over een Feyenoord shirt heeft dan?
Van der Wiel is nu 21 en zes jaar geleden speelde Van Persie bij Feyenoord.quote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef _Mike_ het volgende:
Dat doen echt alleen ajax supporters, wat een losersquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef DirkZz het volgende:
Typisch weer het ajax toeschouwer gedrag, gaan huilen om de scheidsrechter.
Hahahahahaha, ja.quote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is gewoon een logische wissel.
Preciesquote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef sammeh het volgende:
[..]
Dat doen echt alleen ajax supporters, wat een losers
Bashen is een te groot woord. Het zijn meer vraagtekens bij die wissel toch. Snap ook niet bv waarom Gabri niet speelt. Of waarom Sulejmani nog steeds de aanval van Ajax nog mag verprutsen. Geloof dat zelfs een Kennedy op dit moment nog een betere optie zou zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
Dat van die jetlag wist ik niet, was ook niet echt te merken in het veld. Cvita voor Urby vond ik wel een dramatische wissel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is gewoon een logische wissel.
Omdat hij 16,5 miljoen (quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Of waarom Sulejmani nog steeds de aanval van Ajax nog mag verprutsen.
Zegt tie zelf.quote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef _Mike_ het volgende:
Iddquote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef borisz het volgende:
tijd voor 1-3
Geen leuk seizoen he ?quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef Jojoortje het volgende:
JEZUS wat een slaapkoppen. Ga gewoon voetballen manNiet moeilijk doen, bal in ploeg houden en doe alsof je je best doet ja
Vorig jaar anders welquote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
al die Twente fans hier die denken dat ze kans maken op plek 2
quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
inderdaad belachelijkquote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Uh ja? Twente is de grootste kanshebber voor de 2e plek.quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Top 4 ben ik tevreden mee anders.quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax stond 2de en Twente 4de..quote:
Wat een irritante boer ben je tochquote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef leolinedance het volgende:
Ziet ernaar uit dat het weer lucky Ajax is vandaag.
Neenquote:Op zondag 5 april 2009 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Kan je mij gewoon antwoord geven?
quote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef leolinedance het volgende:
Ziet ernaar uit dat het weer lucky Ajax is vandaag.
kijk jij de wedstrijd maar gewoon, dan is het duidelijk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:19 schreef finsdefis het volgende:
Lucky AjaxRiiiight..
Bekijk de kansenverhouding dadelijk maar
Laatste wedstrijd wordt beslissend, wat ik je brom.quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben blijkbaar de enige die geen enkele twijfel heeft dat Ajax 2de wordt. heb totaal geen hoge pet op van dat Twente.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
ben blijkbaar de enige die geen enkele twijfel heeft dat Ajax 2de wordt. heb totaal geen hoge pet op van dat Twente.
Het regent zonnestralenquote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Het regent stoeltjes...
Op teletekst lijkt het heel wat he?quote:Op zondag 5 april 2009 14:19 schreef finsdefis het volgende:
Lucky AjaxRiiiight..
Bekijk de kansenverhouding dadelijk maar
quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ach, jij bent de jorien van de Ajacieden.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bijna alle voetbalvandalen zijn hardcore stampertjes/petjesvolk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zijn al die roda fans
van die hardcore stampertjes?
Is dat niet overal zo? Maar het is waar dat ze in die regio ergens zijn blijven hangen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zijn al die roda fans
van die hardcore stampertjes?
Heb je de wedstrijd gezien?quote:
pics?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meisje van 15 die stoeltjes schopt
Nou ja, als je alleen de scheids mee hebt en 18000 man publiek tegen je hebt.quote:Op zondag 5 april 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
Laat die limbo's dan maar degraderen ook, als je Ajax zo makkelijk de punten cadeau geeft.
Tafeltjes er bij?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht dan alleen wat stoeltjes op het veld.
Het kwam omdat er geen treinen reden zij humbertoquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, Tan en Jan weer zo onwetend.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
ons aller Feyenoord
Leg even uit dan?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, Tan en Jan weer zo onwetend.
Zijquote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het kwam omdat er geen treinen reden zij humberto
Tafeltjes, bommen, geweren, handgranaten, tanksquote:
Ze denken dat dit gezeik o.a. komt omdat ze gaan degraderen.quote:
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorienquote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
het is toch na dit seizoen niet meer 'hun' stadionquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
het is toch na dit seizoen niet meer 'hun' stadion
jij bent wel een rare hoorquote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorien
In welk vak zit je dan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorien
Nog niet. Echt te idioot. Net als supporters die centrum van hun stad gaan slopen als het even tegen zit qua resultaatquote:
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
al die slopers moeten ze korten op hun uitkering. Losers.
Jawel, Teletekstsupporter.quote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef Enchanter het volgende:
[..]
DUs als je niet in het stadion zit ben je geen supporter ?
Truequote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef venomsnake het volgende:
Platje in de basis..![]()
Dus is Feyenoord kansloos.
Inderdaad zie je daar nooit supporters.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelukkig zie je dat in Eindhoven niet
Dat is geen excuus.quote:
Al jaren op rij iedere wedstrijd uitverkochtquote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef sezten het volgende:
[..]
Inderdaad zie je daar nooit supporters.
Omdat jullie ook gewoon geen fanatieke supporters hebben zoals Feyenoord en Ajax.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nog niet. Echt te idioot. Net als supporters die centrum van hun stad gaan slopen als het even tegen zit qua resultaatGelukkig zie je dat in Eindhoven niet
Thuisploeg haalt er wel duidelijk voordeel uit hoor. Maar dan nog, hoor je gewoon van Volendam te winnen inderdaad. Is alleen wat lastiger dan het klinkt, weet jij o.a..quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk verliezen winnen Volendam en de Graafschap. Saaie clubs
Dat je er nog op ingaat.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want Eredivisie live / streams op internet = teletekst?
Clubs hebben meer historie dan Sporting Limburgquote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk verliezen Volendam en de Graafschap. Saaie clubs
Neen, maar als je jou club enkel via livestreams/eredivisielive volgt val je wel onder de noemer 'Teletekstsupporter'quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want Eredivisie live / streams op internet = teletekst?
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Omdat jullie ook gewoon geen fanatieke supporters hebben zoals Feyenoord en Ajax.
I know, loop ook maar te dollen. Ik begrijp sowieso niet waarom kunstgras word toegestaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Thuisploeg haalt er wel duidelijk voordeel uit hoor. Maar dan nog, hoor je gewoon van Volendam te winnen inderdaad. Is alleen wat lastiger dan het klinkt, weet jij o.a..
quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?
Dat is jouw definitie dan toch. Ik denk er anders over (al heb ik wel een seizoenskaart).quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Neen, maar als je jou club enkel via livestreams/eredivisielive volgt val je wel onder de noemer 'Teletekstsupporter'
Jantje Smit wellicht? Of die heerlijke haring?quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb iets met Volendam
Van Halst vind ik nog wel oké, Tan moet eigenlijk gewoon zijn bek houden.quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Humberto Tan en Jan van Halst echt een zéér vervelend duo worden.
Tja, zeg dat tegen de mensen die al die spandoeken maken en verantwoordelijk zijn voor de sfeer(acties).quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven.
Ouder/kind vak?quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie dan toch. Ik denk er anders over (al heb ik wel een seizoenskaart).
Er is echter al meer geschreven over Sporting Limburg dan over Volendam en de Graafschap bij elkaarquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Clubs hebben meer historie dan Sporting Limburg.
Je zeikt net als een vrouw nuquote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?
Is beter spelen dan op een knollenveld (zie ajax af en toequote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
I know, loop ook maar te dollen. Ik begrijp sowieso niet waarom kunstgras word toegestaan.
"een spelletje"quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongen, weet jij wel wat een knollenveld is?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is beter spelen dan op een knollenveld (zie ajax af en toe)
De garnalen van Klaas Puul.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jantje Smit wellicht? Of die heerlijke haring?²
En als ze degraderen, wat dan? Wat is daar mis mee voor de Roda supporters?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef TvhN het volgende:
Met 25 punten uit 29 wedstrijden moet Roda JC écht oppassen. Gezien het resterende programma is de kans op nacompetitie zeer groot te noemen...
quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jongen, weet jij wel wat een knollenveld is?
Jooh, Serieus?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef TvhN het volgende:
Met 25 punten uit 29 wedstrijden moet Roda JC écht oppassen. Gezien het resterende programma is de kans op nacompetitie zeer groot te noemen...
Nee, bier drinken, beetje dom lullen, voetbal kijken, schreeuwen en liedjes zingen enzo. Dat wat de meeste supporters zo ongeveer doen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ouder/kind vak?
88 minuten aandachtig kijken, je bek dicht houden en dan naar huis?
Dat is waar. Sporting Limburg heeft zelfs al meer topics dan Volendam op dit forum.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is echter al meer geschreven over Sporting Limburg dan over Volendam en de Graafschap bij elkaar
Ja en rellen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, bier drinken, beetje dom lullen, voetbal kijken, schreeuwen en liedjes zingen enzo. Dat wat de meeste supporters zo ongeveer doen.
Jij benrt natuurlijk de ultimate gangmaker. De persoon waar de hele harde kern (quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ouder/kind vak?
88 minuten aandachtig kijken, je bek dicht houden en dan naar huis?
Nee, maar Ajax is zeker wel een groot deel van mijn leven.quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het beheerst jouw hele leven dus? Dat is wel zielig
quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij benrt natuurlijk de ultimate gangmaker. De persoon waar de hele harde kern () van Twente keer op keer wekenlang over praat.
Iedereen beleeft zo een wedstrijd op z'n eigen manier.
Ik heb simpelweg gewoon geen tijd meer om naar wedstrijdjes te gaan. Ik ga geen seizoenkaart aanschaffen voor die 2 - 3 keer dat ik misschien kan.
En de Arena is een sfeerloos kutstadion. (de Meer)
Zegt hij veilig vanaf zijn pc'tjequote:
Truequote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geil, waar het hoofd vol van is loopt de mond van over.
ik verwacht dat er genoeg Roda-supporters zijn die volgend seizoen 'gewoon' naar Sporting Limburg gaan en die kijken liever naar Sporting Limburg - Feyenoord dan Sporting Limburg - BV Veendam.quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
En als ze degraderen, wat dan? Wat is daar mis mee voor de Roda supporters?
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?quote:Op zondag 5 april 2009 14:37 schreef TvhN het volgende:
[..]
ik verwacht dat er genoeg Roda-supporters zijn die volgend seizoen 'gewoon' naar Sporting Limburg gaan en die kijken liever naar Sporting Limburg - Feyenoord dan Sporting Limburg - BV Veendam.
Ok, kan de TV weer uitquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord gaat dit winnen met een nulletje of 3
Daar heb je de eerstequote:
Het is toch: Waar het hartje vol van is, stroomt de mond van over.. ?quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geil, waar het hoofd vol van is loopt de mond van over.
Hoe waren de rellen in Nijmegen?quote:
Aldus het provinciaaltje...quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )quote:
Je vindt Ajax bijzonderquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Eg welquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Je kan zeggen wat je wil, maar die hebben wel een paar gasten rondlopen die altijd wel in zijn voor een relletje.quote:
en wat is je excuus voor de andere wedstrijden? Huiswerk?quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
Wellicht dat Sporting Limburg - Cambuur Leeuwarden interessanter is dan Sporting Limburg - FC Volendam, maar dan houdt het ook al op. Die mensen hebben behoefte aan voetbal op Eredivisie-niveau.quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |