Die jongen heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten, niet zo heel vreemd dus...quote:
Urby is er al een halfuur uitquote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Prosac het volgende:
Sulejmani, Suarez, Anita, Urby, allemaal rijp voor een wissel
Het is meer zo dat een stadionverbod ze niet meer interesseert omdat ze toch niet naar Sporting Vriendenrepubliek gaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef DirkZz het volgende:
Ik had trouwens ook mee gekregen dat alle stadionverboden die supporters van Roda en Fortuna hadden worden opgeheven bij Sporting Limburg.
Die gasten hebben nu gewoon een vrijkaartje om te gaan rellen
Prosac is ook rijp voor een wisselquote:
Volgend jaar voor Roda JC zijn!quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef Cheiron het volgende:
Die supporters zijn wel heel erg in de war... het ene moment uitfluiten, dan weer klappen, dan weer stoeltjes gooien, wat willen ze nu eigenlijk?
Zo hee, 24 uur op zijn luie reet gezeten en dan nog eerder gewiseld worden ook. wat ene luie flikker.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die jongen heeft 24 uur in het vliegtuig gezeten, niet zo heel vreemd dus...
Dat dus; niet zo vreemd.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Suarez heeft een jetlag dus op zich begrijpelijk...quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef Chadi het volgende:
Suarez eruiit en niet Sulejmani.. wat klopt e rniet
Dat was ik inderdaad vergeten.quote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zal wel wat vermoeid zijn na die interlands.quote:
We love you Sporting, we doquote:Op zondag 5 april 2009 14:05 schreef TC03 het volgende:
Zijn er al Sporting Limburg liedjes?
Had ik ff niet aan gedacht idd.quote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal wel wat vermoeid zijn na die interlands.
Shit, jij snapt heel weinig van het menselijk lichaamquote:Op zondag 5 april 2009 14:06 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Zo hee, 24 uur op zijn luie reet gezeten en dan nog eerder gewiseld worden ook. wat ene luie flikker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |