Op teletekst lijkt het heel wat he?quote:Op zondag 5 april 2009 14:19 schreef finsdefis het volgende:
Lucky AjaxRiiiight..
Bekijk de kansenverhouding dadelijk maar
quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ach, jij bent de jorien van de Ajacieden.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Bijna alle voetbalvandalen zijn hardcore stampertjes/petjesvolk.quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zijn al die roda fans
van die hardcore stampertjes?
Is dat niet overal zo? Maar het is waar dat ze in die regio ergens zijn blijven hangen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom zijn al die roda fans
van die hardcore stampertjes?
Heb je de wedstrijd gezien?quote:
pics?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meisje van 15 die stoeltjes schopt
Nou ja, als je alleen de scheids mee hebt en 18000 man publiek tegen je hebt.quote:Op zondag 5 april 2009 14:22 schreef Ritmo het volgende:
Laat die limbo's dan maar degraderen ook, als je Ajax zo makkelijk de punten cadeau geeft.
Tafeltjes er bij?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik had wel wat meer verwacht dan alleen wat stoeltjes op het veld.
Het kwam omdat er geen treinen reden zij humbertoquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, Tan en Jan weer zo onwetend.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
ons aller Feyenoord
Leg even uit dan?quote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, Tan en Jan weer zo onwetend.
Zijquote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Het kwam omdat er geen treinen reden zij humberto
Tafeltjes, bommen, geweren, handgranaten, tanksquote:
Ze denken dat dit gezeik o.a. komt omdat ze gaan degraderen.quote:
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorienquote:Op zondag 5 april 2009 14:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
het is toch na dit seizoen niet meer 'hun' stadionquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
het is toch na dit seizoen niet meer 'hun' stadion
jij bent wel een rare hoorquote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorien
In welk vak zit je dan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij support jij minimaal 2 clubs en ik maar 1. dus wie is er eerder jorien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |