Daar heb je de eerstequote:
Het is toch: Waar het hartje vol van is, stroomt de mond van over.. ?quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geil, waar het hoofd vol van is loopt de mond van over.
Hoe waren de rellen in Nijmegen?quote:
Aldus het provinciaaltje...quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )quote:
Je vindt Ajax bijzonderquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Eg welquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Je kan zeggen wat je wil, maar die hebben wel een paar gasten rondlopen die altijd wel in zijn voor een relletje.quote:
en wat is je excuus voor de andere wedstrijden? Huiswerk?quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
Wellicht dat Sporting Limburg - Cambuur Leeuwarden interessanter is dan Sporting Limburg - FC Volendam, maar dan houdt het ook al op. Die mensen hebben behoefte aan voetbal op Eredivisie-niveau.quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |