De garnalen van Klaas Puul.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jantje Smit wellicht? Of die heerlijke haring?²
En als ze degraderen, wat dan? Wat is daar mis mee voor de Roda supporters?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef TvhN het volgende:
Met 25 punten uit 29 wedstrijden moet Roda JC écht oppassen. Gezien het resterende programma is de kans op nacompetitie zeer groot te noemen...
quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jongen, weet jij wel wat een knollenveld is?
Jooh, Serieus?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef TvhN het volgende:
Met 25 punten uit 29 wedstrijden moet Roda JC écht oppassen. Gezien het resterende programma is de kans op nacompetitie zeer groot te noemen...
Nee, bier drinken, beetje dom lullen, voetbal kijken, schreeuwen en liedjes zingen enzo. Dat wat de meeste supporters zo ongeveer doen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ouder/kind vak?
88 minuten aandachtig kijken, je bek dicht houden en dan naar huis?
Dat is waar. Sporting Limburg heeft zelfs al meer topics dan Volendam op dit forum.quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Er is echter al meer geschreven over Sporting Limburg dan over Volendam en de Graafschap bij elkaar
Ja en rellen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, bier drinken, beetje dom lullen, voetbal kijken, schreeuwen en liedjes zingen enzo. Dat wat de meeste supporters zo ongeveer doen.
Jij benrt natuurlijk de ultimate gangmaker. De persoon waar de hele harde kern (quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ouder/kind vak?
88 minuten aandachtig kijken, je bek dicht houden en dan naar huis?
Nee, maar Ajax is zeker wel een groot deel van mijn leven.quote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het beheerst jouw hele leven dus? Dat is wel zielig
quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij benrt natuurlijk de ultimate gangmaker. De persoon waar de hele harde kern () van Twente keer op keer wekenlang over praat.
Iedereen beleeft zo een wedstrijd op z'n eigen manier.
Ik heb simpelweg gewoon geen tijd meer om naar wedstrijdjes te gaan. Ik ga geen seizoenkaart aanschaffen voor die 2 - 3 keer dat ik misschien kan.
En de Arena is een sfeerloos kutstadion. (de Meer)
Zegt hij veilig vanaf zijn pc'tjequote:
Truequote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geil, waar het hoofd vol van is loopt de mond van over.
ik verwacht dat er genoeg Roda-supporters zijn die volgend seizoen 'gewoon' naar Sporting Limburg gaan en die kijken liever naar Sporting Limburg - Feyenoord dan Sporting Limburg - BV Veendam.quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
En als ze degraderen, wat dan? Wat is daar mis mee voor de Roda supporters?
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?quote:Op zondag 5 april 2009 14:37 schreef TvhN het volgende:
[..]
ik verwacht dat er genoeg Roda-supporters zijn die volgend seizoen 'gewoon' naar Sporting Limburg gaan en die kijken liever naar Sporting Limburg - Feyenoord dan Sporting Limburg - BV Veendam.
Ok, kan de TV weer uitquote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef _Mike_ het volgende:
Feyenoord gaat dit winnen met een nulletje of 3
Daar heb je de eerstequote:
Het is toch: Waar het hartje vol van is, stroomt de mond van over.. ?quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Geil, waar het hoofd vol van is loopt de mond van over.
Hoe waren de rellen in Nijmegen?quote:
Aldus het provinciaaltje...quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )quote:
Je vindt Ajax bijzonderquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Eg welquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef TC03 het volgende:
Typisch zo'n Makaay moment, je ziet hem 10 wedstrijden niet en dan schiet ie hem er ineens hè.Wat een klasbak.
Je kan zeggen wat je wil, maar die hebben wel een paar gasten rondlopen die altijd wel in zijn voor een relletje.quote:
en wat is je excuus voor de andere wedstrijden? Huiswerk?quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Buscombi's ga ik per definitie al niet, of het moet iets bij zonders zijn. ( Feyenoord, Ajax, Groningen )
Wellicht dat Sporting Limburg - Cambuur Leeuwarden interessanter is dan Sporting Limburg - FC Volendam, maar dan houdt het ook al op. Die mensen hebben behoefte aan voetbal op Eredivisie-niveau.quote:Op zondag 5 april 2009 14:39 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Hmmm Feyenoord of Veendam. Had je geen betere voorbeelden kunnen gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |