Thuisploeg haalt er wel duidelijk voordeel uit hoor. Maar dan nog, hoor je gewoon van Volendam te winnen inderdaad. Is alleen wat lastiger dan het klinkt, weet jij o.a..quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk verliezen winnen Volendam en de Graafschap. Saaie clubs
Dat je er nog op ingaat.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want Eredivisie live / streams op internet = teletekst?
Clubs hebben meer historie dan Sporting Limburgquote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hopelijk verliezen Volendam en de Graafschap. Saaie clubs
Neen, maar als je jou club enkel via livestreams/eredivisielive volgt val je wel onder de noemer 'Teletekstsupporter'quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want Eredivisie live / streams op internet = teletekst?
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Omdat jullie ook gewoon geen fanatieke supporters hebben zoals Feyenoord en Ajax.
I know, loop ook maar te dollen. Ik begrijp sowieso niet waarom kunstgras word toegestaan.quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Thuisploeg haalt er wel duidelijk voordeel uit hoor. Maar dan nog, hoor je gewoon van Volendam te winnen inderdaad. Is alleen wat lastiger dan het klinkt, weet jij o.a..
quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?
Dat is jouw definitie dan toch. Ik denk er anders over (al heb ik wel een seizoenskaart).quote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Neen, maar als je jou club enkel via livestreams/eredivisielive volgt val je wel onder de noemer 'Teletekstsupporter'
Jantje Smit wellicht? Of die heerlijke haring?quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb iets met Volendam
Van Halst vind ik nog wel oké, Tan moet eigenlijk gewoon zijn bek houden.quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Humberto Tan en Jan van Halst echt een zéér vervelend duo worden.
Tja, zeg dat tegen de mensen die al die spandoeken maken en verantwoordelijk zijn voor de sfeer(acties).quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven.
Ouder/kind vak?quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is jouw definitie dan toch. Ik denk er anders over (al heb ik wel een seizoenskaart).
Er is echter al meer geschreven over Sporting Limburg dan over Volendam en de Graafschap bij elkaarquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Clubs hebben meer historie dan Sporting Limburg.
Je zeikt net als een vrouw nuquote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja maar hey, voetbal is een spelletje en moet leuk blijven. Het moet je leven niet gaan beheersen toch?
Is beter spelen dan op een knollenveld (zie ajax af en toequote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
I know, loop ook maar te dollen. Ik begrijp sowieso niet waarom kunstgras word toegestaan.
"een spelletje"quote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jongen, weet jij wel wat een knollenveld is?quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Is beter spelen dan op een knollenveld (zie ajax af en toe)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |