quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
iBood is zo sloom
http://www.ibood.com/nl/n(...)ts.php?product=10778
Deze mensen wachten al 2 weken op hun mp3 speler
iBood heeft echt baggerservice. zoals iemand op fok al zei : Het is daar een sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:59 schreef Jump het volgende:
[..]
ik ken iemand die al drie maand op materiaal wacht, elke week bellen en standaard antwoord krijgen. Nu staat er advocaat op de zaak, aangezien levering niet meer binnen redelijke termijn valt
Tja, vind het ook wel bizar dat als je dat forum leest, mensen blijkbaar een uitstekende service verwachten. Ibood concurreert nu eenmaal op prijs en dan moet je concessies doen aan levertijden en service. Wil je dat niet dan betaal je daar ook voor.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:54 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
iBood is zo sloom
http://www.ibood.com/nl/n(...)ts.php?product=10778
Deze mensen wachten al 2 weken op hun mp3 speler
Maar ze zetten wel op de site binnen 5 tot 7 dagen thuis. Dan moeten ze dat er ook niet bij zetten.quote:Op zaterdag 4 april 2009 20:09 schreef xman het volgende:
Ik denk dat ze restpartijen inkopen en zelf vaak ook moeten wachten op levering vanuit de leverancier.
Ik heb nu 3 keer iets besteld en het duurde langer dan een week voordat ik het binnen had.
of: http://www.jouwaanbieding.nlquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Kijk eens per dag op www.dagaanbieding.net , best een relaxte site...
Haha dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 4 april 2009 20:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
iBood heeft echt baggerservice. zoals iemand op fok al zei : Het is daar een sociale werkplaats.
Erg relaxed jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Kijk eens per dag op www.dagaanbieding.net , best een relaxte site...
Ja en? Heb jij daar als klant wat mee te maken? Nooit dat ik weer iets op die arrogante baggersite bestel. In december het bravia debacle meegemaakt.quote:Op zondag 5 april 2009 00:07 schreef FlyHighFly het volgende:
[..]
Haha dat valt wel mee hoorJe moet alleen wel begrijpen dat iBOOD geen geisoleerd bedrijf is. Het is een schakel in een veel groter netwerk, en kan dus ook maar een deel ervan besturen. Zowat alle problemen met levering komen NIET direct door iBOOD. Dat de communicatie daarvan af en toe beter kan, tsja, dat is wat anders
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
Beste iBOOD’ers,
Pak al je slaap die je nog pakken kunt, vannacht om 12 uur barst er namelijk weer een Hunt los!
Allerlei oude en nieuwe iBOOD’s zullen elkaar tijdens de Hunt in een razend tempo afwisselen. Traditie getrouw worden tijdens de Hunt alle iBOOD’s tegen bodemprijzen aangeboden!
Dus zorg dat je erbij bent en geen enkele aanbieding mist!
Namens de hele crew wensen we jullie enorm veel plezier.
Team iBOOD
vorige keer was het erg gezellig met alle fokkers, wie gaan het weer volgen vanavond?
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
vanaf 12 uur vanavond dus
Waterdicht... tot 2 meter. Tja, duiken met die dingen werkt dus nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef Negentien het volgende:
http://www.priceattack.nl/winkel/waterdichte-mp3speler-p-622.html
zal dit echt werken? Want er lijkt mij niets lekkerder dan een mp3-speler op je kop tijdens het douchen
quote:4.6 Eventueel verschuldigde bedragen voor de geretourneerde goederen zullen binnen dertig (30) dagen na ontvangst van de goederen worden betaald mits incompleet,onbeschadigd en ongeopend.
Nou, als ze een keertje fantasie gaan verkopen moet jij de eerste zijn die bestelt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef Negentien het volgende:
http://www.priceattack.nl/winkel/waterdichte-mp3speler-p-622.html
zal dit echt werken? Want er lijkt mij niets lekkerder dan een mp3-speler op je kop tijdens het douchen
Ik blijf ook nog wel even na 12 hangen om het te bekijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 17:36 schreef swarmahoer het volgende:
Beste iBOOD’ers,
Pak al je slaap die je nog pakken kunt, vannacht om 12 uur barst er namelijk weer een Hunt los!
Allerlei oude en nieuwe iBOOD’s zullen elkaar tijdens de Hunt in een razend tempo afwisselen. Traditie getrouw worden tijdens de Hunt alle iBOOD’s tegen bodemprijzen aangeboden!
Dus zorg dat je erbij bent en geen enkele aanbieding mist!
Namens de hele crew wensen we jullie enorm veel plezier.
Team iBOOD
vorige keer was het erg gezellig met alle fokkers, wie gaan het weer volgen vanavond?
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
vanaf 12 uur vanavond dus
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef drummerdude het volgende:
Ik denk dat ik me vanavond nog wel even kom melden
niks voor v&aquote:
Nee, daar willen we het graag alleen houden bij de verkoop topics. Krijgen we al die iboodmeuk straks gelijk daarquote:
quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Hoop het. Kan ik een beetje checken wanneer er toffe dingen komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Nizno het volgende:
Hierna de oordopjes en dan de hele serie die ze in duitsland ook hadden?
helaas dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Hoop het. Kan ik een beetje checken wanneer er toffe dingen komen
Niets voor mij dusquote:Alles gaat tegenwoordig elektronisch. Natuurlijk doe jij daar aan mee. Jij bent iemand die alles digitaal doet. Pen, papier? Wat zijn dat? Waarom iets opschrijven als je supersnel kan typen? Jij bent de trendsetter op het gebied van elektronica en de rest volgt. Om weer de eerste te zijn met een nieuwe trend presenteren wij je deze stekkerdoos. Dit is een alleskunner die je ondersteunt bij je snelle leventje en zo blijf je voorop met de trends! Jij hebt het natuurlijk zo druk dat je zelfs geen tijd hebt om naar de andere kant van de kamer te lopen en je printer aan te zetten. Dat zijn weer 10 waardevolle seconden van je leven verspild. Dat hoeft ook niet meer. Met een muisklik zet je hem namelijk aan. En wil je het jezelf nog gemakkelijker maken dan kan je van tevoren instellen op welk tijdstip je hem wilt activeren. Dat scheelt je namelijk nog een aantal seconden.Op de stekkerdoos zijn 6 aansluitingen mogelijk waarvan je er 4 van kan voorprogrammeren. Met de bijgeleverde usb-kabel en software kan je meteen aan de slag. Sluit de gewenste apparaten aan op de stekkerdoos, verbind de stekkerdoos en je pc met de usb-kabel. Tot slot installeer je de bijgeleverde software en je hebt meteen de touwtjes letterlijk in handen! Van het licht aan en uit doen tot de verwarming hoger zetten. Wat deze stekkerdoos uniek maakt is de mogelijkheid om van te voren aan te geven wanneer je een apparaat wilt activeren/deactiveren. Bijvoorbeeld: Stel in dat de lichten aan gaan als er via de webcam beweging wordt gesignaleerd. Of start mijn scanner op het moment dat ik een document wilt aanpassen. Als ze op je stekkerdoos zijn aangesloten kan jij ze bedienen. Wie wil dat nou niet? Dus voor alle mensen die hun leven een stuk gemakkelijker willen maken is dit ideaal. Dus ga lekker achterover zitten en bestuur je hele huis met een simpele muisklik.Voel je je nu niet heerlijk?
kortom 16 euro dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef JuzzMuzz het volgende:
belachelijk, toetsenbord van 8,95... Verzendkosten 7,95
rechts boven klikken op log-inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef James.Bond het volgende:
Hoe kan ik ingelogd blijven op die site?
Je bent niet de enige, staat ook meerdere keren bij de 'bespreek dit product' paginaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Ja, maar om de zoveel tijd word ik zonder reden uitgelogd...
komt waarschijnlijk door de serverquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
ik zit nog steeds ingelogd....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
nee.quote:
Goed moment om hem te vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
Gebruikersnaam heb je zelf verzonnen voor Ibood
Calvin Klein Eternity Homme 100 ml edt
17.95 + 4.95
nieuwe aanmaken dan maarquote:
Ik wilde net mn huisgenoot gaan imen om te vragen of dat n btje goed spul was..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef Seam het volgende:
damn ranzig parfum verkoopt zelfs belachelijk snel
Je bent wel een enorm iel ventje als je zo'n schootje hebt.quote:
t is wel lekker mobielquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent wel een enorm iel ventje als je zo'n schootje hebt.
Neem van mij aan dat dit geen lekker geurtje isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik wilde net mn huisgenoot gaan imen om te vragen of dat n btje goed spul was..
zelfs mn kat ligt te snurken van de saaiheidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef Ericr het volgende:
De Hunts beginnen al minder te worden, er is amper wat en het aanbod is tot nu toe niet echt denderend.
dan heb ik gelukkig niks gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat dit geen lekker geurtje is
Ja zeg dat wel. Hoop dat ze er een les uit trekkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moet zeggen dat Fok! verbazingwekkend snel is, vergeleken met iBood.
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone/pod hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef Ericr het volgende:
De Hunts beginnen al minder te worden, er is amper wat en het aanbod is tot nu toe niet echt denderend.
Mwah, wel beter hoor.. Kan je tenminste heel even nadenkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Next please!
Rare laptop, goeie naam vind ik dat voor zo'n ding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef bosb het volgende:
Rare laptop is op de helft, hoop dat er gewoon maar 2 zijn en dat er 1 verkocht is.....
ze hebben de halve voorraad reeds verkocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Ericr het volgende:
Niemand wil die EEE PC omdat die gewoon te duur is.
ik wil niet nadenken over een Eeequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mwah, wel beter hoor.. Kan je tenminste heel even nadenken
Heb net (vorige week) een full-hd gekocht, en dus eigenlijk wel benieuwd naar de (jaja ik weet het, standaard) mediaspelers die ze in deze hunt gaan aanbiedenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.
Soms komt er nog wel wat oud spul naar boven, was bij de vorige hunt ook. Daar kan nog wel eens wat leuks tussen zitten. Als ze maar niet met die kinderrugzak komen van Nomad, hunt is dan gelijk voor een paar uur naar de klote.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.
Die hebben ze vandaag in Duitsland aangeboden, ik hoop dat dat de NL van de vorige keer was, dus dat wij 'm niet meer krijgen..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Soms komt er nog wel wat oud spul naar boven, was bij de vorige hunt ook. Daar kan nog wel eens wat leuks tussen zitten. Als ze maar niet met die kinderrugzak komen van Nomad, hunt is dan gelijk voor een paar uur naar de klote.
Ik had hem niet eens gezienquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:27 schreef Ericr het volgende:
Dat keyboard was uitverkocht voor ik kon knipperen met mijn ogen.
idem, tot 3 keer toe achter elkaarquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef LoggedIn het volgende:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
te laatquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:28 schreef bosb het volgende:
hmmz wel het overwegen waard als logeerbed voor deze prijs, als ie er over 5 min nog ligt neem ik er een.
Vrees het wel, het zal een loterij zijn of je het redt of niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:29 schreef JuzzMuzz het volgende:
Moet je de betaling ook in 'no-time' doen? IDEALen als een idioot...
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:31 schreef bosb het volgende:
Het iets grotere broertje van degene die ik net (voor meer geld) heb gekocht, hoop dat ie snel weg is en dat ik hier niet mee geconfronteerd hoef te blijven
Tot alle zooi is verkocht en dan komt er nog een laatste Ibood van de dag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef drummerdude het volgende:
Tot hoe laat gaat dit eigenlijk door? (Ongeveer)
morgenavond (ongeveerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef drummerdude het volgende:
Tot hoe laat gaat dit eigenlijk door? (Ongeveer)
Thanksquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Tot alle zooi is verkocht en dan komt er nog een laatste Ibood van de dag.
quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
er zijn er minstens 9quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:37 schreef aardappel het volgende:
weg met die grabster.. hebben we niks aan
ja hoorrrrrrrrr ze hadden er nog minstens 8 staan op de site en dan in een minuut al een nieuwequote:
balkje onder aan de hunt.quote:
Tijdens het bestellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef W00fer het volgende:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Niet nadenken maar kopen, zo werkt het nu inderdaad. Volgens mij hebben ze van alles maar enkele stuks. Vorige keer ging het een stuk langzamer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef bosb het volgende:
je moet dus bijna kopen zonder nadenken, want als je bent uigedacht zitten anderen al met ideal in het betaalsysteem en is het weg.
Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef JuzzMuzz het volgende:
mediatanks worden heeeeeeeeeel vaak aangeboden op ibood.
Ik begrijp niet dat er nog nooit een blu-ray speler is aangeboden...
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:43 schreef Seam het volgende:
ik betaal wel gewoon via paypal dat gaat een stuk sneller dan ideal volgens mij
Ik word er ook af en toe uitgeflikkerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet op
Daar gebruik ik mn full HD media streamer voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
FullHDtoestel gebruiken waarvoor ie bedoeld is
hoop voor m dat ie m heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef rene90 het volgende:
De pannenset, iemand hier wilde die..
Sigh.quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Moet je dus wel een account hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef Seam het volgende:
ik zou zeggen paypal, heb je minder doorschakelingen voor nodig en je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren van je account.
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?quote:
Het zijn er 2quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef W00fer het volgende:
Nog duur voor die HDMI, ik heb een HDMI kabel van Philips eens voor 7,50 gekocht.
Het zijn er 2...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef W00fer het volgende:
Nog duur voor die HDMI, ik heb een HDMI kabel van Philips eens voor 7,50 gekocht.
nou het houdt volquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Morodeepdelver het volgende:
HDMI Kabel Duo Pack „Gold-Plated
Ik geef het 30 seconden...
neuhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?
als je hem nog aan moet maken wel....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?
Slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Saninl het volgende:
Fuck dit,, ik kan er morgen echt niet ui
t.. Het eerste uurtje bijna vol gehouden, ik moet nu toch wel echt gaan slapen
![]()
Beter voor me portemonnee![]()
Slecht voor me geweten als ik morgen alle aanbiedingen terugkijk
vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Tijd genoeg om drinken te halen?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef bosb het volgende:
Is er eigenlijk wel iemand die al iets besteld heeft, ik heb het nu al bij 3 producten geprobeerd, en ben toch best wel snel maar kom er echt gewoon niet doorheen
een real doll kun je beter met handen hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Ericr het volgende:
Beter een handsfree real doll er tussen gegooid.
yes sirquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Gibeon het volgende:
Wel spannend, hoelang duurt t meestal? Hele dag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |