ja hoorrrrrrrrr ze hadden er nog minstens 8 staan op de site en dan in een minuut al een nieuwequote:
balkje onder aan de hunt.quote:
Tijdens het bestellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef W00fer het volgende:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Niet nadenken maar kopen, zo werkt het nu inderdaad. Volgens mij hebben ze van alles maar enkele stuks. Vorige keer ging het een stuk langzamer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef bosb het volgende:
je moet dus bijna kopen zonder nadenken, want als je bent uigedacht zitten anderen al met ideal in het betaalsysteem en is het weg.
Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef JuzzMuzz het volgende:
mediatanks worden heeeeeeeeeel vaak aangeboden op ibood.
Ik begrijp niet dat er nog nooit een blu-ray speler is aangeboden...
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:43 schreef Seam het volgende:
ik betaal wel gewoon via paypal dat gaat een stuk sneller dan ideal volgens mij
Ik word er ook af en toe uitgeflikkerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet op
Daar gebruik ik mn full HD media streamer voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
FullHDtoestel gebruiken waarvoor ie bedoeld is
hoop voor m dat ie m heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef rene90 het volgende:
De pannenset, iemand hier wilde die..
Sigh.quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Moet je dus wel een account hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef Seam het volgende:
ik zou zeggen paypal, heb je minder doorschakelingen voor nodig en je hoeft alleen je wachtwoord in te voeren van je account.
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?quote:
Het zijn er 2quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef W00fer het volgende:
Nog duur voor die HDMI, ik heb een HDMI kabel van Philips eens voor 7,50 gekocht.
Het zijn er 2...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef W00fer het volgende:
Nog duur voor die HDMI, ik heb een HDMI kabel van Philips eens voor 7,50 gekocht.
nou het houdt volquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Morodeepdelver het volgende:
HDMI Kabel Duo Pack „Gold-Plated
Ik geef het 30 seconden...
neuhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?
als je hem nog aan moet maken wel....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Seam het volgende:
[..]
en een creditcard volgens mij om te registreren. Of is dat tegenwoordig niet meer zo ?
Slapenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef Saninl het volgende:
Fuck dit,, ik kan er morgen echt niet ui
t.. Het eerste uurtje bijna vol gehouden, ik moet nu toch wel echt gaan slapen
![]()
Beter voor me portemonnee![]()
Slecht voor me geweten als ik morgen alle aanbiedingen terugkijk
vast nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:52 schreef Morodeepdelver het volgende:
[..]
Tijd genoeg om drinken te halen?
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef bosb het volgende:
Is er eigenlijk wel iemand die al iets besteld heeft, ik heb het nu al bij 3 producten geprobeerd, en ben toch best wel snel maar kom er echt gewoon niet doorheen
een real doll kun je beter met handen hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Ericr het volgende:
Beter een handsfree real doll er tussen gegooid.
yes sirquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:54 schreef Gibeon het volgende:
Wel spannend, hoelang duurt t meestal? Hele dag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |