ja hoorrrrrrrrr ze hadden er nog minstens 8 staan op de site en dan in een minuut al een nieuwequote:
balkje onder aan de hunt.quote:
Tijdens het bestellen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:40 schreef W00fer het volgende:
We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Niet nadenken maar kopen, zo werkt het nu inderdaad. Volgens mij hebben ze van alles maar enkele stuks. Vorige keer ging het een stuk langzamer.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:41 schreef bosb het volgende:
je moet dus bijna kopen zonder nadenken, want als je bent uigedacht zitten anderen al met ideal in het betaalsysteem en is het weg.
Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef JuzzMuzz het volgende:
mediatanks worden heeeeeeeeeel vaak aangeboden op ibood.
Ik begrijp niet dat er nog nooit een blu-ray speler is aangeboden...
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet opquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:43 schreef Seam het volgende:
ik betaal wel gewoon via paypal dat gaat een stuk sneller dan ideal volgens mij
Ik word er ook af en toe uitgeflikkerd...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:45 schreef bosb het volgende:
[..]
Ga ik ook maar doen, maar zolang ik elke keer opnieuw moet inloggen schiet het niet op
Daar gebruik ik mn full HD media streamer voorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:44 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
FullHDtoestel gebruiken waarvoor ie bedoeld is
hoop voor m dat ie m heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef rene90 het volgende:
De pannenset, iemand hier wilde die..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |