Goed moment om hem te vergetenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee.
Gebruikersnaam heb je zelf verzonnen voor Ibood
Calvin Klein Eternity Homme 100 ml edt
17.95 + 4.95
nieuwe aanmaken dan maarquote:
Ik wilde net mn huisgenoot gaan imen om te vragen of dat n btje goed spul was..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef Seam het volgende:
damn ranzig parfum verkoopt zelfs belachelijk snel
Je bent wel een enorm iel ventje als je zo'n schootje hebt.quote:
t is wel lekker mobielquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent wel een enorm iel ventje als je zo'n schootje hebt.
Neem van mij aan dat dit geen lekker geurtje isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Ik wilde net mn huisgenoot gaan imen om te vragen of dat n btje goed spul was..
zelfs mn kat ligt te snurken van de saaiheidquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef Ericr het volgende:
De Hunts beginnen al minder te worden, er is amper wat en het aanbod is tot nu toe niet echt denderend.
dan heb ik gelukkig niks gemistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:19 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat dit geen lekker geurtje is
Ja zeg dat wel. Hoop dat ze er een les uit trekkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:21 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moet zeggen dat Fok! verbazingwekkend snel is, vergeleken met iBood.
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone/pod hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:20 schreef Ericr het volgende:
De Hunts beginnen al minder te worden, er is amper wat en het aanbod is tot nu toe niet echt denderend.
Mwah, wel beter hoor.. Kan je tenminste heel even nadenkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Next please!
Rare laptop, goeie naam vind ik dat voor zo'n ding!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef bosb het volgende:
Rare laptop is op de helft, hoop dat er gewoon maar 2 zijn en dat er 1 verkocht is.....
ze hebben de halve voorraad reeds verkocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Ericr het volgende:
Niemand wil die EEE PC omdat die gewoon te duur is.
ik wil niet nadenken over een Eeequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Mwah, wel beter hoor.. Kan je tenminste heel even nadenken
Heb net (vorige week) een full-hd gekocht, en dus eigenlijk wel benieuwd naar de (jaja ik weet het, standaard) mediaspelers die ze in deze hunt gaan aanbiedenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.
Soms komt er nog wel wat oud spul naar boven, was bij de vorige hunt ook. Daar kan nog wel eens wat leuks tussen zitten. Als ze maar niet met die kinderrugzak komen van Nomad, hunt is dan gelijk voor een paar uur naar de klote.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:23 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Als het goed is, zijn het de restjes van de periode na de vorige hunt... En dat was gewoon weinig spectaculair. Vorig jaar waren de aanbiedingen op iBood veel interessanter. Als je geen iPhone hebt, al voorzien bent van een monitor/tv en het je eigenlijk geen reet kan schelen wat je bloeddruk is, zal deze hunt weinig soeps zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |