quote:We are very sorry but due to an overload of traffic, the page you requested is temporarily unavailable, so please try again in a few moments.
Hoop het. Kan ik een beetje checken wanneer er toffe dingen komenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Nizno het volgende:
Hierna de oordopjes en dan de hele serie die ze in duitsland ook hadden?
helaas dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:05 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Hoop het. Kan ik een beetje checken wanneer er toffe dingen komen
Niets voor mij dusquote:Alles gaat tegenwoordig elektronisch. Natuurlijk doe jij daar aan mee. Jij bent iemand die alles digitaal doet. Pen, papier? Wat zijn dat? Waarom iets opschrijven als je supersnel kan typen? Jij bent de trendsetter op het gebied van elektronica en de rest volgt. Om weer de eerste te zijn met een nieuwe trend presenteren wij je deze stekkerdoos. Dit is een alleskunner die je ondersteunt bij je snelle leventje en zo blijf je voorop met de trends! Jij hebt het natuurlijk zo druk dat je zelfs geen tijd hebt om naar de andere kant van de kamer te lopen en je printer aan te zetten. Dat zijn weer 10 waardevolle seconden van je leven verspild. Dat hoeft ook niet meer. Met een muisklik zet je hem namelijk aan. En wil je het jezelf nog gemakkelijker maken dan kan je van tevoren instellen op welk tijdstip je hem wilt activeren. Dat scheelt je namelijk nog een aantal seconden.Op de stekkerdoos zijn 6 aansluitingen mogelijk waarvan je er 4 van kan voorprogrammeren. Met de bijgeleverde usb-kabel en software kan je meteen aan de slag. Sluit de gewenste apparaten aan op de stekkerdoos, verbind de stekkerdoos en je pc met de usb-kabel. Tot slot installeer je de bijgeleverde software en je hebt meteen de touwtjes letterlijk in handen! Van het licht aan en uit doen tot de verwarming hoger zetten. Wat deze stekkerdoos uniek maakt is de mogelijkheid om van te voren aan te geven wanneer je een apparaat wilt activeren/deactiveren. Bijvoorbeeld: Stel in dat de lichten aan gaan als er via de webcam beweging wordt gesignaleerd. Of start mijn scanner op het moment dat ik een document wilt aanpassen. Als ze op je stekkerdoos zijn aangesloten kan jij ze bedienen. Wie wil dat nou niet? Dus voor alle mensen die hun leven een stuk gemakkelijker willen maken is dit ideaal. Dus ga lekker achterover zitten en bestuur je hele huis met een simpele muisklik.Voel je je nu niet heerlijk?
kortom 16 euro dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef JuzzMuzz het volgende:
belachelijk, toetsenbord van 8,95... Verzendkosten 7,95
rechts boven klikken op log-inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef James.Bond het volgende:
Hoe kan ik ingelogd blijven op die site?
Je bent niet de enige, staat ook meerdere keren bij de 'bespreek dit product' paginaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Ja, maar om de zoveel tijd word ik zonder reden uitgelogd...
komt waarschijnlijk door de serverquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
ik zit nog steeds ingelogd....quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef James.Bond het volgende:
[..]
nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |