Samen met de rest van de SC, jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aha, dus in de ogen van ons aller dagdag zijn wij de VIP's.
Ik zal straks wel een kaarsje neerzetten voor jequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien als je me wat licht geeft dan zie ik het bakje water ook!
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik zal straks wel een kaarsje neerzetten voor je!
Maar die link heb je me zelf gegeven.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat je de webcamstream ontdekt hebt viespeuk?
Ik bedoel te zeggen dat het niet van erg veel intelligentie getuigt om op een hogere opleiding af te geven. Het is vanzelfsprekender om dit op mensen te doen die lager staan.quote:
Neeeeeeeeee!!!quote:
Daarom zeg ik het, omdat hbo 'lager' is.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Zotheid het volgende:
Ik bedoel te zeggen dat het niet van erg veel intelligentie getuigt om op een hogere opleiding af te geven. Het is vanzelfsprekender om dit op mensen te doen die lager staan.
Daarnaast zal mijn intelligentie waarschijnlijk niet veel lager zijn dan de gemiddelde wo'er. Ik heb gewoon pech gehad maar uiteindelijk zal ik ook mijn universitair diploma behalen.
ja nouquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee!!!
Dagdag toch! Je draait ons toch geen loer?
De korstjes zeker weer.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En ik breng je een stukje van de zojuist zelfgebakken pizza, zodra ik uitgegeten ben![]()
!
Dat bedoel ik dus te zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het, omdat hbo 'lager' is.
Ik heb genoeg mensen gezien op de uni die het verschil niet weten tussen zout en suiker, en ken er ook van het hbo die super slim zijn. Ik vind de hele discussie sowieso waardeloos.
Heuy jeujeurrrrtje!quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:22 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja nou![]()
na nb wou ik ook een topic hebben over mensen die elkaar troosten
omdat dagdag niet meer hier post
Heuj zot!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus te zeggen.
[..]
Heuy jeujeurrrrtje!![]()
zat te rukken, kan niet 3 dingen tegelijkquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar je zei dat je onder je kloon zou inloggen.
Mooiquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Goed! Wel minder tijd voor de SC en veel posts te maken.
Hoe bevalt jou mijn mod zijn?![]()
Oh jee, toch niet een die ik meteen op slot moet doen hè?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ja goedZal binnenkort wel een topic in R&P plaatsen
Hoe is het ermee?quote:
Nouhouw, zo zei ik het al ja!quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het is ook lastig voor een hbo'er, ik kan het begrijpen.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 17:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof intelligentie alleen met je huidige opleidingsniveau te maken heeft. Er zijn zat domme kinderen op het vwo en er zullen ook best wel kinderen met potentie op het vmbo zitten. Het getuigt van een nogal bekrompen wereldbeeld om te denken dat iemand die niet op het wo zit maar een achterlijke randdebiel is.
Rukwinden?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:33 schreef Zotheid het volgende:
Shit, mensen in de tuin van de buren, net nu ik met m'n leuter uit het raam aan het hangen ben.
En nu hoorden ze me lachen!quote:
Hihi, een kusje van Kb.quote:
Nee, ik ga mijn gevoelens dan uiten enzoquote:Op zaterdag 4 april 2009 18:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh jee, toch niet een die ik meteen op slot moet doen hè?
Zeer soepel hier! Daar ook?quote:
Uitstekend! Een beetje jammer van het weer alleen.quote:
Zoals Paultjuhhh in zijn ode aan SCH?quote:Op zaterdag 4 april 2009 18:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn gevoelens dan uiten enzo
[..]
Zeer soepel hier! Daar ook?
GINGERKID!11!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om vervolgens de hele avond te stuiteren. Geniaal.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
helemaal kapot. Rij zo denk even naar supermarkt om halve liter energy drank te halen
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:05 schreef McFearless het volgende:
[..]
Om vervolgens de hele avond te stuiteren. Geniaal.
Lekker gaan zuipen dan kom je er wel weer bovenop.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]hoop het.. Misschien kan het bier voor een dipje zorgen.
Jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:16 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lekker gaan zuipen dan kom je er wel weer bovenop.
Aaaah, Zo'n lekker nummer is datquote:
Ajax?quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JaDat sowieso
Howel ik morgen wel vroeg eruit moet
Hij stopt 2 minuten te vroegquote:
Met nog meer gevoel... If you even can imaginequote:Op zaterdag 4 april 2009 18:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zoals Paultjuhhh in zijn ode aan SCH?
Ooh ja sorry, ik luister die liedjes zelf niet op youtube want dat kan ik nietquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja sorry, ik luister die liedjes zelf niet op youtube want dat kan ik nietdus ik zoek altijd maar iets uit voor jullie dat goed lijkt
Geniet van de laatste keer Roda uit.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:36 schreef kurk_droog het volgende:
MENSEN!!11!! Veel plezier vanavond. Ik ga bier drinken en dan zie ik wel waar ik eindig![]()
![]()
![]()
Ja bedankt. Hoop echt op mooie dingenquote:Op zaterdag 4 april 2009 19:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geniet van de laatste keer Roda uit.
quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:37 schreef dagdag het volgende:
Klaagbaak ontwikkeling
weer gedissttststststst door een tyfususer
Te laat.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:39 schreef liiszle het volgende:
ik ben opzoek naar Kurk_Droog. is die hier te vinden?
niet?quote:
IK OOKquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 21:10 schreef swarmahoer het volgende:
dagdag is viswijfje geen leuk vriendinnetje voor je?
Beetje mijn telefoonnummer proberen te regelen bij McFearless en nog falen.quote:
je moet mij niet hier serieus nemenquote:Op zaterdag 4 april 2009 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beetje mijn telefoonnummer proberen te regelen bij McFearless en nog falen.
quote:
hihiquote:
Jouw fobo windt me opquote:
Laatste keer dat ik in jouw fobo was geweest had je er nog foto`s van jezelf inquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent toch geen Ronaldoliefhebber he![]()
We doen ons best.quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie trouwens alle mannen weggejaagd ofzo?
jaquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Hebben jullie trouwens alle mannen weggejaagd ofzo?
Ja, ik werd opeens herkend op straat en ben daar van geschrokkenquote:Op zaterdag 4 april 2009 22:16 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in jouw fobo was geweest had je er nog foto`s van jezelf in
quote:
Bol zit gewoon alle posts te deleten van de kerelsquote:
Wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik werd opeens herkend op straat en ben daar van geschrokken
quote:Op zaterdag 4 april 2009 22:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, ik werd opeens herkend op straat en ben daar van geschrokken
quote:Bol zit gewoon alle posts te deleten van de kerels![]()
ik moet weer weg?quote:
nee, blijfquote:
Ohquote:
Ja was het ookquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Echt!? Dat lijkt me zó eng!
[..]![]()
Ik liep de post vandaag en een hond wilde in mijn vingers bijtenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:29 schreef dagdag het volgende:
iemand nog iets beleefd?
Hihi.quote:
Wie was het?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja was het ookDaarom ben ik vanaf nu min of meer anoniem
vertel emogaygifquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik liep de post vandaag en een hond wilde in mijn vingers bijtenHeb hem maar de post in zijn bek gedrukt. Schijtbeest
ON-GE-LOOFELIJKquote:
Sorry ben bang voor ADOsupportersquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Wanneer kom je nou een keer naar Den Haag?
Heb geen idee. Er fietsten 2 lui langs en de 1 riep: Heuj Jojoortje. Dus tuurlijk keek ik om. Ik zei lekker geen hoi terug. Meer zo van: Huh!quote:
Vooral die kleine kutkeffertjes zijn ergquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik nog krantenjongen was was er ook zo' n beest dat alles aanviel wat hij tegen kwam.
Als ajacied heb ik er zelf ook nooit last van.quote:
Het was zo'n hele grote. Als 11 jarig jochie was ik best geïntimideerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral die kleine kutkeffertjes zijn erg
Dat ze dan op zijn minst via FOK! laten weten wie ze waren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Heb geen idee. Er fietsten 2 lui langs en de 1 riep: Heuj Jojoortje. Dus tuurlijk keek ik om. Ik zei lekker geen hoi terug. Meer zo van: Huh!![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat ze dan op zijn minst via FOK! laten weten wie ze waren.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb maar besloten om zelf geen topic erover te openen, anders roept iedereen dat hij/zij het was...
Het was geen verliefde blik, meer een verbaasde blikquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:58 schreef Zotheid het volgende:
Ik was die jongen die zo verliefd naar je keek.
Je hebt me dus niet eens opgemerkt.quote:Op zondag 5 april 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het was geen verliefde blik, meer een verbaasde blik
Alweer een kusje van Kb.!quote:
16 april, 13:30uur, Lelieplein Almere.quote:Op zondag 5 april 2009 00:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alweer een kusje van Kb.!
Wanneer gaan we daten?
Oke.quote:Op zondag 5 april 2009 00:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
16 april, 13:30uur, Lelieplein Almere.
Lange baard, leren motorjack met 'Hell's Angel' achterop, grote motor en een fles bier in mijn handen.quote:
Spannend.quote:Op zondag 5 april 2009 00:27 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Lange baard, leren motorjack met 'Hell's Angel' achterop, grote motor en een fles bier in mijn handen.
Op jouw wat?quote:Op zondag 5 april 2009 00:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Spannend.
Wil je dan ook op die van mij rijden?
whehe, toch niet nu hoop ik ?! :quote:Op zondag 5 april 2009 03:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Pff, heb ik niks aan. Ik moet der maar weer bellen
Die moet ik ook nog steeds kijken.quote:Op zondag 5 april 2009 00:43 schreef wolvendagen het volgende:
Hotel Rwanda, godverdomme wat een film.
ik skeeler wel mee.quote:Op zondag 5 april 2009 09:55 schreef Zotheid het volgende:
Midden in ons zonnestelsel.
Ga je mee hardlopen?
ik denk het inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 10:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je zit met je hoofd nog in de wintertijd denk ik
Jawel! Volgens mij heb ik gedroomd over vogels. Dat ik een musje was ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik denk het inderdaad
Lekker geslapen?
aahwquote:Op zondag 5 april 2009 10:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel! Volgens mij heb ik gedroomd over vogels. Dat ik een musje was ofzo
Jij ook lekker geslapen/gedroomd?
Ook leuk.quote:Op zondag 5 april 2009 10:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
aahwdat zijn lieve dromen!
ik droomde over dat ik op de verkeerde plek met iemand had afgesproken
en kon diegene niet bereiken
we moeten ruilen!quote:Op zondag 5 april 2009 10:38 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben dus 2 uur te laat wakker.
Te lang in m'n nest gelegen.
ja sloeg nergens opquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 10:48 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja sloeg nergens op
toch maar even net na gevraagd waar ik had afgesproken vandaag
tegen polen trekken elkaar aan toch ?quote:Op zondag 5 april 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Jij bent gewoon de anti-pool van mij.
ik heb t gehoordquote:
quote:
ohja, succesquote:Op zondag 5 april 2009 11:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ik moet weer verder met mijn opdracht die morgen afmoet.
Hoop dat ik 't ga afkrijgen.
Dank jequote:
hmhm, das vaak iddquote:Op zondag 5 april 2009 11:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dank je.
Valt mij trouwens wel op dat als ik eenmaal goed erin zit (vaak 's avonds), dat het dan echt supersnel gaat. Maar het opstarten wil nooit zo.
OK, doe ik!quote:Op zondag 5 april 2009 11:08 schreef liiszle het volgende:
[..]
hmhm, das vaak idd
njha lekker beginnen nu, komt vanzelf
ik had te veel pijnquote:
Kusje over!quote:
Ja, beetje last van m'n knie alleen.quote:Op zondag 5 april 2009 11:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hey Zotheid! Lekker gerend?!
BTW, heb jij nog contact gehad met die gast of niet?!
Ja, waarom liep jij niet mee!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 11:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, waarom liep jij niet mee!
Je bent zeker niet in Den Haag?
OK, me too.quote:Op zondag 5 april 2009 11:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kusje over!
[..]
Ja, beetje last van m'n knie alleen.
Ja hij heeft mij een pm gestuurd dat ik het geld kan overmaken. Die boeken liggen bij z'n pa oid. Beetje vaag verhaal allemaal maar ik ga toch maar de gok nemen. De rest van dat topic was er ook over te spreken...
Straks even geld overmaken.
Het is hier ook wel bewolkt, maar toch een aangename temperatuur en af en toe zon.quote:
RIP! Wat moet je in Kijkduin doen? Ik ga straks gezellig naar m'n pa.quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik stekende kniepijn heb ineens.![]()
Tevens moet ik nog schoenen hebben, naar de dierenarts en even naar Kijkduin.
Ik ben wel in Den Haag nu.
Ik heb zojuist die 50 euro overgemaakt. Nog even gevraagd hoe lang het allemaal zal duren. Ik hou je verder op de hoogte.quote:
ehr.. moet je eerst niet wachten totdat die vent zijn boek heeft gestuurd?quote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
RIP! Wat moet je in Kijkduin doen? Ik ga straks gezellig naar m'n pa.
[..]
Ik heb zojuist die 50 euro overgemaakt. Nog even gevraagd hoe lang het allemaal zal duren. Ik hou je verder op de hoogte.
Ga je nou meeten met Zotheid?quote:Op zondag 5 april 2009 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik stekende kniepijn heb ineens.![]()
Tevens moet ik nog schoenen hebben, naar de dierenarts en even naar Kijkduin.
Ik ben wel in Den Haag nu.
OK.quote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zojuist die 50 euro overgemaakt. Nog even gevraagd hoe lang het allemaal zal duren. Ik hou je verder op de hoogte.
Tegoedbon van een restaurant kopenquote:Op zondag 5 april 2009 12:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Vanaf januari zijn we bezig met een datum te prikken.quote:
Je bent er nu!quote:Op zondag 5 april 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanaf januari zijn we bezig met een datum te prikken.
Dat wil hij niet.quote:Op zondag 5 april 2009 12:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ehr.. moet je eerst niet wachten totdat die vent zijn boek heeft gestuurd?
Noem het eerder daten.quote:
Ja!quote:
Mieters!quote:Op zondag 5 april 2009 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tegoedbon van een restaurant kopen
Gezelli meid !
Dat dus Kb.!quote:Op zondag 5 april 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze durft niet te komen als ik met vrienden ben.quote:
Ja wat nou vrienden? Weg met die vrienden en ga haar meeten!quote:Op zondag 5 april 2009 12:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze durft niet te komen als ik met vrienden ben.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:19 schreef Marurk het volgende:
WTFIk wil dus overschrijven, is zijn rekeningnummer één cijfer te lang.
quote:Op zondag 5 april 2009 12:20 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wat nou vrienden? Weg met die vrienden en ga haar meeten!Of kun je geen dag zonder ze?
Zou jij misschien zijn rekeningnummer (inclusief de ten name van) even willen PM'en, alleen om te controleren of jij hetzelfde rekeningnummer hebt gekregen?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
bwah dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 5 april 2009 12:18 schreef Zotheid het volgende:
Dat wil hij niet.
De rest van het topic heeft ook zijn spullen gekregen dus ik ga er een beetje vanuit dat het wel goed komt.
Al gedaan.quote:Op zondag 5 april 2009 12:23 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zou jij misschien zijn rekeningnummer (inclusief de ten name van) even willen PM'en, alleen om te controleren of jij hetzelfde rekeningnummer hebt gekregen?
Een KLB soap.quote:
Tesamen met cavia's, huurschaatsen en dat ze niks durft te zeggen als ze me ziet.quote:
quote:
Ze hoeft toch niks te zeggen?quote:Op zondag 5 april 2009 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tesamen met cavia's, huurschaatsen en dat ze niks durft te zeggen als ze me ziet.
Vaag, ik kreeg gisteren nog 2 keer een pm.quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef Marurk het volgende:
Hahahaha, Zotheid.
Ik weet het niet meer hoor.
Misschien kan ik beter van de koop afzien.
Heb ook geen reactie meer gehad op mijn mail aan hem (die ik 2 dagen geleden verstuurd heb).
Dat was niet mijn idee!quote:Op zondag 5 april 2009 12:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*facepalm*
Zotheid, wat is dat voor onzin jongeman
Het was toen ik in de stad aan het hosselen was en zij mij wel zag maar ik haar niet.quote:
hoezo? als je elkaar aardig vind dan lul je voordat je het weet elkaar de oren van het hoofd af.quote:Op zondag 5 april 2009 12:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tesamen met cavia's, huurschaatsen en dat ze niks durft te zeggen als ze me ziet.
Nou dan is het aan jou, stap op je step en ga naar Kijkduin!quote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het was toen ik in de stad aan het hosselen was en zij mij wel zag maar ik haar niet.
Ja maar ze zag me toen ik haar niet zag en toen durfde ze niks te zeggen.quote:Op zondag 5 april 2009 12:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo? als je elkaar aardig vind dan lul je voordat je het weet elkaar de oren van het hoofd af.
Hoe moet ik haar in godsnaam vinden in Kijkduin?quote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou dan is het aan jou, stap op je step en ga naar Kijkduin!
oplossing; elkaars nummer hebben, dan kan ze ipv van zwaaien en roepen je gewoon bellen als ze je zietquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
Het was toen ik in de stad aan het hosselen was en zij mij wel zag maar ik haar niet.
We hebben nu elkaars nummer.quote:Op zondag 5 april 2009 12:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oplossing; elkaars nummer hebben, dan kan ze ipv van zwaaien en roepen je gewoon bellen als ze je ziet
ohja, en ze moet voordat de meet plaatsvind een beetje vertellen wat ze aan heeft, dat maakt het zoeken makkelijker
excellent, en nu gaan jullie verplicht een nieuwe datum prikkenquote:
CORRECTIEquote:Op zondag 5 april 2009 12:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vaag, ik kreeg gisteren nog 2 keer een pm.
Maar goed, dat is misschien wel het verstandigst ja.
[..]
Dat was niet mijn idee!
Ze durft gewoon niet!
[..]
quote:Op zondag 5 april 2009 12:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoe moet ik haar in godsnaam vinden in Kijkduin?
Opgelost.quote:
beter je bips een keer branden dan het risico lopen om 4 maanden te klooien om elkaar eens te zienquote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CORRECTIE
De laatste paar keer was meneer-ik-wil-geen-schaatsen-huren-maar-kopen niet beschikbaar.
En die keer dat ik jou zag was ik met een vriend uit Groningen in Den Haag binnen een broodje eten. Staat toch wel raar als je die toko uitstormt naar iemand die je niet kent. En met als risico dt het de verkeerde is![]()
Maar goed, zo bijzonder is het toch ook weer niet, BT en de ananas hebben toch ook een keer gemeet. Daar hebben we vervolgens nooit meer iets van gehoord.
Jullie zijn gewoon op een nieuwe scsoap uit!quote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
excellent, en nu gaan jullie verplicht een nieuwe datum prikken
AHHHHHH, jij wilt ook geen huurschaatsen! Dat weet je zelf dondersgoed, een beetje mij de schuld in de schoenen schuiven terwijl jij zelf ook geen huurschaatsen wilt!quote:Op zondag 5 april 2009 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
CORRECTIE
De laatste paar keer was meneer-ik-wil-geen-schaatsen-huren-maar-kopen niet beschikbaar.
En die keer dat ik jou zag was ik met een vriend uit Groningen in Den Haag binnen een broodje eten. Staat toch wel raar als je die toko uitstormt naar iemand die je niet kent. En met als risico dt het de verkeerde is![]()
Maar goed, zo bijzonder is het toch ook weer niet, BT en de ananas hebben toch ook een keer gemeet. Daar hebben we vervolgens nooit meer iets van gehoord.
Ja maar ik ga zo naar paps!quote:
Dank je!quote:Op zondag 5 april 2009 12:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
beter je bips een keer branden dan het risico lopen om 4 maanden te klooien om elkaar eens te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb er helemaal niet om gevraagd dat jullie alles van de date hier gaan neerplempen hoorquote:Op zondag 5 april 2009 12:45 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zijn gewoon op een nieuwe scsoap uit!
Maar goed, ondertussen smullen jullie (de rest van de sc) hier natuurlijk ontzettend van, ik stel dan ook voor om de rest via pm/msn/telefonisch te regelen.
Ja maar.quote:Op zondag 5 april 2009 12:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik heb er helemaal niet om gevraagd dat jullie alles van de date hier gaan neerplempen hoor
veel succes
Paps zorgt voor de centjes!quote:
Om 4EBE mee uit eten te nemen!quote:Op zondag 5 april 2009 13:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar.
[..]
Paps zorgt voor de centjes!
Eigenlijk ga ik vanavond met papa uit eten.quote:
4e, hij heeft al iemand andersquote:Op zondag 5 april 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik vanavond met papa uit eten.
Nou met zo'n instelling, dan laat maar zitten. Tijdverspilling.quote:Op zondag 5 april 2009 13:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Eigenlijk ga ik vanavond met papa uit eten.
quote:
Joah maar ik moet papa toch vragen te investeren in een nieuwe relatie? De vorige keer is zijn geld ook alleen maar verdampt.quote:Op zondag 5 april 2009 13:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou met zo'n instelling, dan laat maar zitten. Tijdverspilling.
Ik heb hem verkracht. Geen filmpjes.quote:Op zondag 5 april 2009 13:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oeh en wat heb je toen met hem gedaan?En waar staat het filmpje?
Ohhh wat ben jij misdadig!quote:Op zondag 5 april 2009 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb hem verkracht. Geen filmpjes.
Haai Gers!quote:Op zondag 5 april 2009 13:37 schreef gers het volgende:
KUT KPN
KUT DIRECT ONLINE
KUT DIGITENNE
KRENTENBOL
hihiquote:
www.nshispeed.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek goedkope tickets naar Parijs. Help.
Ze is mooiquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kate Winslet tijd.
Hoe is 't met je kamer?quote:
quote:
Ah da's kut.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
johquote:
Bij RyanAir ook nietquote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?quote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
Nee, ik zie het.quote:
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschredenquote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
Rotterdam hebben ze geen vluchten van.quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorfquote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
www.lowcostairlines.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zie het.
Ik denk dat ik dan London maar moet voorleggen. En anders moeten we maar met de Thalys. Wat nog duurder is dan een retourtje London.
maximaal 3 wekenquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschreden
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorf
goedkoop overal naartoe vliegen
Bazin.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef gers het volgende:
[..]
joh
is je huisbaas nog steeds een nsb'er ;@
je vondt der toch een naziquote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bazin.Ze is wel heel aardig hoor, het is de leeftijd.
London heb ik op easyjet gevonden vanaf Amsterdam voor 79 95 euro voor twee personen.quote:
Ja vanaf hier ook, maar om nou 4 uur in de auto te zitten + tol + je kan nergens parkeren in Parijs...quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzo
Jij begon haar meteen nazi te noemen.quote:
je mag wel bij mij wonenquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
Zoalsquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
boh wat ga je daar doen?quote:Op zondag 5 april 2009 14:46 schreef Hetiszover het volgende:
Dames en heren, ik ga morgen naar Rusland
quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef gers het volgende:
[..]
boh wat ga je daar doen?
russische sletjes playen
ga je ook naar een voetbalmatchquote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar Sint Petersburg en Moskou.
Nee, dat helaas nietquote:
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vetquote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Picca's.quote:
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.quote:
als ik die upload verneuk ik me datalimietquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vet
CSKA Moskov ofzo
moet je danny propah dyer kijken gaat ie ook noar ruslandquote:
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
als ik die upload verneuk ik me datalimiet
en wat een zeikregels
Behoorlijk irritant jaquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internettenquote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?
Ik wil wel mee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Tja.quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant jawat nou als je echt vroeg naar school moet ofzo?
Of als je na het uitgaan wil douchen
quote:
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4enquote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internetten
alleen heeft dat ding een datalimiet van 500 mb
en aangezien we hier met zijn 4'en zijn
nee je moet hem steeds afwisselenquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4en
Zoiets moet ik ook hebben straks!quote:Op zondag 5 april 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een vodafone stickje, is twee tientjes per maand onbeperkt downloadenen best redelijke snelheid
kan ik in de trein ook slotjes zetten
Doeggies.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
Waar wil jij naar toe dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin was hier net om een stedentrip te boeken voor de meivakantie, maar we willen echt allebei ergens anders heen.
Beetje laat nuquote:
Ciaoooquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
Doe jij maar nieuwe, als dit de lapo igg.quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef Breathtaking het volgende:
En ik wil de laatste post hebben hoor jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |