quote:
Ah da's kut.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
johquote:
Bij RyanAir ook nietquote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?quote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
Nee, ik zie het.quote:
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschredenquote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
Rotterdam hebben ze geen vluchten van.quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorfquote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
www.lowcostairlines.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zie het.
Ik denk dat ik dan London maar moet voorleggen. En anders moeten we maar met de Thalys. Wat nog duurder is dan een retourtje London.
maximaal 3 wekenquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschreden
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorf
goedkoop overal naartoe vliegen
Bazin.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef gers het volgende:
[..]
joh
is je huisbaas nog steeds een nsb'er ;@
je vondt der toch een naziquote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bazin.Ze is wel heel aardig hoor, het is de leeftijd.
London heb ik op easyjet gevonden vanaf Amsterdam voor 79 95 euro voor twee personen.quote:
Ja vanaf hier ook, maar om nou 4 uur in de auto te zitten + tol + je kan nergens parkeren in Parijs...quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzo
Jij begon haar meteen nazi te noemen.quote:
je mag wel bij mij wonenquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
Zoalsquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
boh wat ga je daar doen?quote:Op zondag 5 april 2009 14:46 schreef Hetiszover het volgende:
Dames en heren, ik ga morgen naar Rusland
quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef gers het volgende:
[..]
boh wat ga je daar doen?
russische sletjes playen
ga je ook naar een voetbalmatchquote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar Sint Petersburg en Moskou.
Nee, dat helaas nietquote:
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vetquote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Picca's.quote:
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.quote:
als ik die upload verneuk ik me datalimietquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vet
CSKA Moskov ofzo
moet je danny propah dyer kijken gaat ie ook noar ruslandquote:
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
als ik die upload verneuk ik me datalimiet
en wat een zeikregels
Behoorlijk irritant jaquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internettenquote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?
Ik wil wel mee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Tja.quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant jawat nou als je echt vroeg naar school moet ofzo?
Of als je na het uitgaan wil douchen
quote:
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4enquote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internetten
alleen heeft dat ding een datalimiet van 500 mb
en aangezien we hier met zijn 4'en zijn
nee je moet hem steeds afwisselenquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4en
Zoiets moet ik ook hebben straks!quote:Op zondag 5 april 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een vodafone stickje, is twee tientjes per maand onbeperkt downloadenen best redelijke snelheid
kan ik in de trein ook slotjes zetten
Doeggies.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
Waar wil jij naar toe dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin was hier net om een stedentrip te boeken voor de meivakantie, maar we willen echt allebei ergens anders heen.
Beetje laat nuquote:
Ciaoooquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |