quote:
Ah da's kut.quote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
johquote:
Bij RyanAir ook nietquote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?quote:Op zondag 5 april 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
Mama wil vliegen. Op easyjet zijn er geen reizen van Amsterdam naar Parijs.
Nee, ik zie het.quote:
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschredenquote:Op zondag 5 april 2009 14:26 schreef gers het volgende:
[..]wel goed
alleen nog geen internet
heb nu direct online met een limit van 125 mb
Rotterdam hebben ze geen vluchten van.quote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorfquote:Op zondag 5 april 2009 14:29 schreef gers het volgende:
[..]
via Maastricht/aken , rotterdam , eindhoven en dat moffenvliegveld vlak over de grens?
www.lowcostairlines.nlquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik zie het.
Ik denk dat ik dan London maar moet voorleggen. En anders moeten we maar met de Thalys. Wat nog duurder is dan een retourtje London.
maximaal 3 wekenquote:Op zondag 5 april 2009 14:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tijdelik hoop ik? voor een dag ofzo, anders heb je die 125 mb ook al weer overschreden
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat dat betreft wonen wij wel relaxed, 20 min rijden en je bent er al, in dusseldorf
goedkoop overal naartoe vliegen
Bazin.quote:Op zondag 5 april 2009 14:28 schreef gers het volgende:
[..]
joh
is je huisbaas nog steeds een nsb'er ;@
je vondt der toch een naziquote:Op zondag 5 april 2009 14:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bazin.Ze is wel heel aardig hoor, het is de leeftijd.
London heb ik op easyjet gevonden vanaf Amsterdam voor 79 95 euro voor twee personen.quote:
Ja vanaf hier ook, maar om nou 4 uur in de auto te zitten + tol + je kan nergens parkeren in Parijs...quote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef gers het volgende:
[..]
en je zit ook zo in parijs 4 uurtjes rijden ofzo
Jij begon haar meteen nazi te noemen.quote:
je mag wel bij mij wonenquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
Zoalsquote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij begon haar meteen nazi te noemen.
Ze heeft wel een beetje kutregels ja.
boh wat ga je daar doen?quote:Op zondag 5 april 2009 14:46 schreef Hetiszover het volgende:
Dames en heren, ik ga morgen naar Rusland
quote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef gers het volgende:
[..]
boh wat ga je daar doen?
russische sletjes playen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |