ga je ook naar een voetbalmatchquote:Op zondag 5 april 2009 14:47 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
![]()
Ik ga naar Sint Petersburg en Moskou.
Nee, dat helaas nietquote:
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vetquote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Picca's.quote:
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.quote:
als ik die upload verneuk ik me datalimietquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef gers het volgende:
[..]
tsst ga gewoon 1 wedstrijdje kijken lijkt me machtig vet
CSKA Moskov ofzo
moet je danny propah dyer kijken gaat ie ook noar ruslandquote:
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?quote:Op zondag 5 april 2009 14:53 schreef gers het volgende:
[..]
als ik die upload verneuk ik me datalimiet
en wat een zeikregels
Behoorlijk irritant jaquote:Op zondag 5 april 2009 14:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Picca's.
[..]
Niet voor 7.30 of na 23.30 douchen. Ik heb balkondeuren, die ik niet open mag zetten als ik weg ben, moet dus altijd luchten als ik op m'n kamer zit, kankerkoud in de winter.And so on.
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internettenquote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Heb je nu internet via je telefoonlijn ofzo?
Ik wil wel mee.quote:Op zondag 5 april 2009 14:50 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, dat helaas niet![]()
Alleen maar de toerist uithangen.
Tja.quote:Op zondag 5 april 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Behoorlijk irritant jawat nou als je echt vroeg naar school moet ofzo?
Of als je na het uitgaan wil douchen
quote:
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4enquote:Op zondag 5 april 2009 14:57 schreef gers het volgende:
[..]
nee zo'n sjieke dongel van kpn waar ik overal in nederland kan internetten
alleen heeft dat ding een datalimiet van 500 mb
en aangezien we hier met zijn 4'en zijn
nee je moet hem steeds afwisselenquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je zo'n dongel aan n router hangen dan? of moet je afwisselen met zn 4en
Zoiets moet ik ook hebben straks!quote:Op zondag 5 april 2009 15:02 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een vodafone stickje, is twee tientjes per maand onbeperkt downloadenen best redelijke snelheid
kan ik in de trein ook slotjes zetten
Doeggies.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
Waar wil jij naar toe dan?quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Smart_ass het volgende:
Vriendin was hier net om een stedentrip te boeken voor de meivakantie, maar we willen echt allebei ergens anders heen.
Beetje laat nuquote:
Ciaoooquote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef gers het volgende:
maar heren en lieve fas
ik goa weer anders zit ik dadelijk al door me limiet heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |