Ik liep de post vandaag en een hond wilde in mijn vingers bijtenquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:29 schreef dagdag het volgende:
iemand nog iets beleefd?
Hihi.quote:
Wie was het?quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja was het ookDaarom ben ik vanaf nu min of meer anoniem
vertel emogaygifquote:
quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik liep de post vandaag en een hond wilde in mijn vingers bijtenHeb hem maar de post in zijn bek gedrukt. Schijtbeest
ON-GE-LOOFELIJKquote:
Sorry ben bang voor ADOsupportersquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi.
Wanneer kom je nou een keer naar Den Haag?
Heb geen idee. Er fietsten 2 lui langs en de 1 riep: Heuj Jojoortje. Dus tuurlijk keek ik om. Ik zei lekker geen hoi terug. Meer zo van: Huh!quote:
Vooral die kleine kutkeffertjes zijn ergquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen ik nog krantenjongen was was er ook zo' n beest dat alles aanviel wat hij tegen kwam.
Als ajacied heb ik er zelf ook nooit last van.quote:
Het was zo'n hele grote. Als 11 jarig jochie was ik best geïntimideerd.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vooral die kleine kutkeffertjes zijn erg
Dat ze dan op zijn minst via FOK! laten weten wie ze waren.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:38 schreef Jojoortje het volgende:
Heb geen idee. Er fietsten 2 lui langs en de 1 riep: Heuj Jojoortje. Dus tuurlijk keek ik om. Ik zei lekker geen hoi terug. Meer zo van: Huh!![]()
![]()
Dat dusquote:Op zaterdag 4 april 2009 23:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dat ze dan op zijn minst via FOK! laten weten wie ze waren.
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 4 april 2009 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ik heb maar besloten om zelf geen topic erover te openen, anders roept iedereen dat hij/zij het was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |