Why not?quote:
Zo boeiend is het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef Twerk het volgende:
Vannacht de herhaling dan maar ff checken..
Dat had ik ook niet verwacht.. Het is meer verveling.. En op de achtergrond.quote:
Eigenlijk zijn ze alle 6 best aardig..quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:32 schreef sander89 het volgende:
Jeroen die deze vrouwen ook dik noemt.![]()
[ afbeelding ]
Is niks mis mee met vrouwen die ook nog beetje vet op hun botten hebben, 3 van de vrouwen op deze foto zijn echt niet lelijk.
Wel 7000 Dollar betalen qua huur in New Yorkquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Jan Tromp is echt nog van de ouwe Volkskrantgarde. Van toen links nog links was enzo.
Ik vind de lingerie walgelijkquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tvp en zapt weg.![]()
Als het leuk wordt lees ik het nog wel en dan pik in de hh misschien weer in.
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
En Manuela Kemp die in de play boy stond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
Dan zou ik voorlopig m'n mond maar even houden over andere vrouwen
Jawel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.
Eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Javier Guzman lijkt me een hele nare ongrappige vent.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Javier Guzman lijkt me een hele nare ongrappige vent.
Als jij jou nou voor de verandering eens een keer goed zou informeren, zou je dat geblaat ook achterwege kunnen laten. Ze hebben wel degelijk een relatie gehad.. En idd toen was ik nog erg jong, maar who cares?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.
Ik vind sporters helemaal hinderlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat Pauw en Witteman steeds populistischer (en rechtser) worden.
Het valt me ook steeds meer op dat culturele onderwerpen oververtegenwoordigd zijn en op een lekker simplistische toon wordt behandeld. Toen die lingerie-boer vertelde dat hij ook BH's verkoopt in het Midden-Oosten keken P&W hem vreemd aan en gong Witteman zelfs zover om te stellen dat daar nog de Middeleeuwen heersen.
Zo irritant. Ik snap wel waarom mensen Wilders stemmen, ook de zgn. elitaire, politiek correcte programma's gaan, zonder Wilders nadrukkelijk te steunen, mee in het denkstramien.
Volgens mij heeft hij half Hilversum geneukt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen heeft idd een relatie gehad met Loretta Schrijver..en ze waren ook collega's bij het RTL nieuws.
Jaaaa, en maar klagen bij de Volkskrantquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel 7000 Dollar betalen qua huur in New York
Had hij het maar gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zal ik jou eens effe aan je snor trekken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij half Hilversum geneukt.
En de ene vrouw is er nog ongelukkiger van geworden dan de ander.. Het is ook een vreselijk pretentieus kwalletje als je hem zo ziet op tv.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft ook een veel te hoog Boulevard gehalte.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind sporters helemaal hinderlijk.
P&W is niet geschikt voor kritische mensen die kennishonger hebben. Laatst met Maxime Verhagen was het ook beschamend.
P&W:
Oh? Heb je H. Clinton nog gezoend? Geen drie zoenen? Waarom niet? Doet u dat wel bij andere vrouwelijke leiders? Hahaha, H. Clinton herkende haar tulpen! Wow, wat een lofrede. Hihihi.
Serieus, echt walgelijk, ik schaam mij gewoon, want dit is wat het volk binnen krijgt. Schandelijk, hoe wil je nou je beschaving verder ontwikkelen als dit het niveau is wat de meerderheid te horen krijgt. Net als met de Wereld Draait Door.
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
En de ene vrouw is er nog ongelukkiger van geworden dan de ander.. Het is ook een vreselijk pretentieus kwalletje als je hem zo ziet op tv.
Ach als "vakman" gaat het idd nog wel. Het is allemaal niet groots, maar het kan ook veel slechter idd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.
Jeroen brengt juist op de momenten dat een gesprek spaak loopt wat leven in de brouwerij.
Dat hij woont op een woonboot, en half Hilversum neukt is zijn probleem. Ik vind het iig een prima presentator, en daar gaat het uiteindelijk om.
Sorry, maar het is vooral Pauw die de RTL Boulevard binnen het programma brengt met z'n jolijt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.
Jeroen brengt juist op de momenten dat een gesprek spaak loopt wat leven in de brouwerij.
Dat hij woont op een woonboot, en half Hilversum neukt is zijn probleem. Ik vind het iig een prima presentator, en daar gaat het uiteindelijk om.
Klopt, vragen gericht aan een man die een bepaald touwtje in handen heeft waar hij aan kan trekken. Christus, het gaat over het beleid van ons land. Voorlichting via de journalistiekquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft ook een veel te hoog Boulevard gehalte.
Terwijl je zoveel interessants aan Verhagen zou kunnen vragen. Bijv. zijn positie jegens Israel, zijn plan om de defensieuitgaven te verdubbelen, zijn pro-atlantische houding, zijn pleidooi om ontwikkelingshulp te koppellen aan geo-politiek beleid.
Zoveel interessante dingen kun je aan hem vragen en dan gaan ze vragen wat voor kleur bloemen hij heeft gekregen.
De onkunde spat er ook gewoon vanaf. Als die gasten bijv. eens in Jordanië zouden zijn geweest dan wisten ze dat het daar in de grote steden "niet zoals de Middeleeuwen" is.
Hij is er niet vies van, het is echt een sletjequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat vind jij wel geil ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van, het is echt een sletje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zal ik jou eens effe aan je snor trekken?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van, het is echt een sletje
Die ouwe die praatte wel heeeeel erg laaangzaaaam.quote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef Apotheose het volgende:
waarom laten P&W hun gasten nooit es uitpraten? Snap dat als t te langdradig wordt dat je dan ff ingrijpt, maar ze zijn soms amper aan t woord!!Ik word er zelfs zenuwachtig van
ja alleen valt het me wel vaker op. Die keren dat ik kijk...quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef henkway het volgende:
[..]
Die ouwe die praatte wel heeeeel erg laaangzaaaam.
logisch de gang moet er in blijven en anders zappen mensen om
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Hoofdcommissaris van Amsterdam Bernard Welten over agressie tegen hulpverleners
- Oud-commandant der strijdkrachten Dick Berlijn over de JSF.
- Gerard Cox over seizoen Toen was geluk heel gewoon.
- Barbara Summa over de aardbeving in Italië.
Toevallig ja.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Handig dat Berlijn er al zou zitten, kunnen ze meteen inspringen op die raketaanval
Ze zijn beide good guys.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Berlijn is tenminste een echte militair, niet zo'n uitstralingsloze flapdrol als Van Uhm.
Jawel, maar onze hoogste militair mag wel wat meer uitstraling hebben vind ik. Maar goed, het zal ontgetwijfeld een goed militair zijn.quote:
Van Uhm praat wat rustiger dan Berlijn, maar hij zegt minstens zo waardevolle dingen hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel, maar onze hoogste militair mag wel wat meer uitstraling hebben vind ik. Maar goed, het zal ontgetwijfeld een goed militair zijn.
Ik heb gezapt toen hij twee woorden had gezegd.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Welten is compleet wereldvreemd.
Het lijkt wel of die man op Pluto leeft.
Nederlanders zijn wel mietjes natuurlijk. 99% doet niks als er iemand in elkaar wordt gemept, ze bellen hoogstens de politie.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind die Welten gelijk hebben. Tijd voor een verandering van het perspectief op agenten en 'de politie'.
Inderdaad zeg. Ongelooflijk! En deze kerel heeft aardig wat in de melk te brokkelen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Een campagne voor burgerhulp bij rellenquote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Perfect duo met Cohenquote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Ik verbaas me hier echt over. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een campagne voor burgerhulp bij rellen
Deze man spoort niet. Cox heeft gelijk, er op rammen tegen tuig.
Daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het puur over de verschijning. Berlijn vult de hele ruimte, Van Uhm is een onopvallend figuur.quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Van Uhm praat wat rustiger dan Berlijn, maar hij zegt minstens zo waardevolle dingen hoor.
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn wel mietjes natuurlijk. 99% doet niks als er iemand in elkaar wordt gemept, ze bellen hoogstens de politie.
En de politie mag natuurlijk ook helemaal niks, dat is ook waar.
Beetje kort door de bocht, maar die kans bestaat wel. En de politie moet niet zo miepen met hun wapenstokje als ze belaagd worden, ze moeten gewoon op de knieschijven mikken.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.
En als beloning word je hardhandig in de boeien geslagen door de politie.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.
Klopt hoor. Ik zag ook die Schot die een vrouwelijke agent een zoen gaf, pontificaal op de voorpagina van het Parool. Moet ik dat nou normaal vinden? Kun je zeggen: als ze dan ineens, out of the blue, streng optreden daartegen is het misschien overdone, maar aan de andere kant: als je als politie zorgt dat je een beetje uitstraling hebt, dan gebeuren die dingen gewoon niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Vroeger waren agenten ook verplicht hun pet op te hebben als ze buiten de auto waren. Van de week zag ik een foto waarop een Schotse voetbalsupporter een politiepet op had, en de agent een Schots hoedje. Kleine dingen, maar toch.
Precies. Je hoeft maar iets verkeerds te doen als je wilt helpen en je bent zelf de sjaak. En met dat in je achterhoofd gaat Welten dit nu allemaal verkondigenquote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan zeggen wat je wil hoor, maar met deze kerels ga je echt niet gezellig lopen doen:quote:Op maandag 6 april 2009 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik zag ook die Schot die een vrouwelijke agent een zoen gaf, pontificaal op de voorpagina van het Parool. Moet ik dat nou normaal vinden? Kun je zeggen: als ze dan ineens, out of the blue, streng optreden daartegen is het misschien overdone, maar aan de andere kant: als je als politie zorgt dat je een beetje uitstraling hebt, dan gebeuren die dingen gewoon niet.
Als ik in Spanje de guardia civil zie lopen, of de Rijkswacht in Belgie, dan zie ik autoriteit lopen. Hier zie je een paar opgeschoten sukkeltjes van 19, vers van het MBO, met een dom waakvlammetje op hun kloffie. Wereld van verschil.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het puur over de verschijning. Berlijn vult de hele ruimte, Van Uhm is een onopvallend figuur.
Als er iets agressie op roept inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
Een zingende conducteur.
Ik zou hem de trein uitslaan
Jut en Jul.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse politie is ook niet altijd even angstaanjagend.
Mjah, dat is ook weer zo. Maar voor de echte politie geldt hetzelfde. Ik was eens bij Barcelona - Real Madrid toen er een groep Madrilenen midden over het plein liep, tussen de Catalanen. Een potentieel dreigende situatie. Die politie baande de weg met een lint om de groepen te scheiden, en dat was het. Er gebeurde niks. Niks! Niemand nam de 'moeite' om te dicht bij dat lint te komen. Da's het voordeel als je autoriteit hebt, dan is je aanwezigheid voldoende. Kom daar in Nederland eens om, bij Ajax - Feyenoord!quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef Sloggi het volgende:
De GC is wel de Spaanse Marechaussee, dat zijn in Nederland meestal ook geen watjes.
I'm Bruno.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hij had het wel over "Nieuwe" Rotterdammers he!quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
Gerard Cox kan niet met allochtonen overweg.
Als Rascist stopt ie met de serie.
Met een gram hash in je broekspijp krijg je vier jaar gevangenisstraf in de landen waar je geen alcohol mag drinken.quote:Op maandag 6 april 2009 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook weer zo. Maar voor de echte politie geldt hetzelfde. Ik was eens bij Barcelona - Real Madrid toen er een groep Madrilenen midden over het plein liep, tussen de Catalanen. Een potentieel dreigende situatie. Die politie baande de weg met een lint om de groepen te scheiden, en dat was het. Er gebeurde niks. Niks! Niemand nam de 'moeite' om te dicht bij dat lint te komen. Da's het voordeel als je autoriteit hebt, dan is je aanwezigheid voldoende. Kom daar in Nederland eens om, bij Ajax - Feyenoord!
Ja mooie verspreking van hem.quote:Op maandag 6 april 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou, hij had het wel over "Nieuwe" Rotterdammers he!
Dat kapsel van Berlijn doet me denken aan een bekende Oostenrijkertquote:
Ludwig Wittgenstein?quote:Op maandag 6 april 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kapsel van Berlijn doet me denken aan een bekende Oostenrijkert
Hij zegt goede dingen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:55 schreef tong80 het volgende:
Luistert er iemand naar die man.
Hij lult maar hij gaat zijn gang maar
Die Berlijn is trouwens echt een benadigd spreker. Heb dit jaar een nieuwjaarsspeech gehad van hem, erg boeiende man.quote:Op maandag 6 april 2009 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kapsel van Berlijn doet me denken aan een bekende Oostenrijkert
Hij heeft gelijk dat we niet moeten bezuinigen op zo'n vliegtuig. Of de JSF ook daadwerkelijk de beste optie is, daar ben ik niet van overtuigd.quote:
Inderdaad, verbaal zeer sterk: Kort, bondig, duidelijk.quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die Berlijn is trouwens echt een benadigd spreker. Heb dit jaar een nieuwjaarsspeech gehad van hem, erg boeiende man.
Ben zelf ook wel fan van hem. Het is een charismatische man, met een goed verhaal. Ik vond hem bij de dodenherdenking ook altijd erg sterkquote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die Berlijn is trouwens echt een benadigd spreker. Heb dit jaar een nieuwjaarsspeech gehad van hem, erg boeiende man.
En toch is de criminaliteit daar laag en sluiten ze heel weinig mensen op.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is een heel mooi topic voor in POL waar ik ook post.quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat we niet moeten bezuinigen op zo'n vliegtuig. Of de JSF ook daadwerkelijk de beste optie is, daar ben ik niet van overtuigd.
Doet me denken aanquote:Op maandag 6 april 2009 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Vroeger waren agenten ook verplicht hun pet op te hebben als ze buiten de auto waren. Van de week zag ik een foto waarop een Schotse voetbalsupporter een politiepet op had, en de agent een Schots hoedje. Kleine dingen, maar toch.
met Berlijn??quote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef tong80 het volgende:
Trusten en hopen dat Gerard Cox naar Berlijn emigreert.
Meneer Welten wil gewoon dat wij net zo reageren als in Israël waar de burgers gelijk ingrijpen wanneer een vrouwelijke soldaat wordt lastig gevallen door een Palestijn.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:09 schreef sander89 het volgende:
Die Welten faalde wel een beetje, hij kon echt niet goed overbrengen wat die precies nou bedoelde.
Als snap ik wel dat die bedoelt als iemand bedreigt/aangevallen word, je er niet beetje schaapachtig moet gaan staan kijken maar er iets van zeggen of ingrijpen.
Dat is niet het enige probleem. Die agenten van tegenwoordig, dat zijn toch geen kerels?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:14 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Meneer Welten wil gewoon dat wij net zo reageren als in Israël waar de burgers gelijk ingrijpen wanneer een vrouwelijke soldaat wordt lastig gevallen door Arabieren.
Appels met peren vergelijken, als je het mij vraagt.
Misschien zou de politie eerst eens van het ''5 prenten per dag uitschrijven'' moeten afstappen, en zich nuttig maken in het gewone leven.
Er is helemaal geen individualisering, dat is een mythe. Mensen organiseren zich anders dan eerst, maar zonderen zich niet af. Met dat gedeelte over de verzorgingsstaat ben ik het wel een beetje eens, al denk ik niet dat een uitgebreide WW-regeling ervoor zorgt dat agenten beschimpt worden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het geweld tegen de politie en andere hulpverleners is geen toeval. Het houdt verband met de toenemende individualisering van de mensen als gevolg van het sociaal-democratische model dat in Nederland wordt geëxploiteerd. Een grote verzorgingsstaat waarbij de overheid de burger op een zijspoor heeft gezet als het gaat om het nemen van eigen verantwoordelijkheid werkt die individualisering in de hand, voor ieder probleem wijst men immers naar de overheid en niet meer naar zichzelf en anderen. Pas als hier verandering in komt zal de burger weer meer eigen verantwoording nemen, en onderling mensen aanspreken op gewelddadig en asociaal gedrag.
Nee, daar heb je volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:15 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat is niet het enige probleem. Die agenten van tegenwoordig, dat zijn toch geen kerels?
En mij aan:quote:
Dat noem ik niet daadkrachtig. Dat is gewoon laf.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En mij aan:
http://www.videospider.tv/Videos/Detail/3796930577.aspx
De politie is dus soms best daadkrachtig
Soms staat het ook in reisgidsen. "Let op: een 'Nederlandse' omgang met autoriteit wordt niet op prijs gesteld"quote:Nee, daar heb je volkomen gelijk in.
Ik weet nog wel dat ik vroeger voor het eerst naar Spanje ging, en daar wist je echt wel wat wel en niet mocht. Op straat schreeuwen/gillen/zingen?? Dat deed je niet. Werd dat wel gedaan, dan had je de Gardia civil op je nek.
Wat mij vooral opviel was het reflex van die agent, hij was er echt snel bij hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:50 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet daadkrachtig. Dat is gewoon laf.
Als er 20 ''Nieuwe Nederlanders'' staan, draaien ze gewoon hun hoofd weg.
Maar goed, als het moet dan moet het. Dan mag ook dat studerende tuig een pak rammel krijgen.
Wat een ideologisch getinte nonsens (ben niet anders gewend van je).quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:21 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het geweld tegen de politie en andere hulpverleners is geen toeval. Het houdt verband met de toenemende individualisering van de mensen als gevolg van het sociaal-democratische model dat in Nederland wordt geëxploiteerd. Een grote verzorgingsstaat waarbij de overheid de burger op een zijspoor heeft gezet als het gaat om het nemen van eigen verantwoordelijkheid werkt die individualisering in de hand, voor ieder probleem wijst men immers naar de overheid en niet meer naar zichzelf en anderen. Pas als hier verandering in komt zal de burger weer meer eigen verantwoording nemen, en onderling mensen aanspreken op gewelddadig en asociaal gedrag.
Wehe, goeie actie (van de agent dan).quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En mij aan:
http://www.videospider.tv/Videos/Detail/3796930577.aspx
De politie is dus soms best daadkrachtig
Lijkt me ook.quote:
Hij zegt niets zinnigsquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:17 schreef Atlanticus het volgende:
Ahmed is goed bezig!!! Ahmed for president.
Ahmed past qua populisme prima bij de PVV.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:17 schreef Atlanticus het volgende:
inderdaad!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:17 schreef Atlanticus het volgende:
Ik ken een paar homo's die echt een @#%(&!~!hekel hebben aan de Gay Pride. Mooi thuisblijven dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Ja Marcoush, ga maar op een boot meevaren in de Gay Pride. Toon je 'tolerantie'.
Met daadwerkelijke homo-emancipatie heeft het natuurlijk niks van doen dus ik kan me dat wel voorstellen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Ik ken een paar homo's die echt een @#%(&!~!hekel hebben aan de Gay Pride. Mooi thuisblijven dus.
Ahmed wordt uitgekotst door de 'ware' Moslims.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:51 schreef Atlanticus het volgende:
Maar nog even over Ahmed, hij is wel een aaibare allochtoon. Ik denk dat de gemiddelde Marokkaan die actief de moskee bezoekt niet echt naar 'm luistert. Zeker niet als hij op zo'n boot gaat staan.
Verschrikkelijke vent. Uitgekotst door veel Iraniërs.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wat een theatraal figuur die Kader.
Inderdaad, vol van zichzelf ook en echt verstaanbaar Nederlands zal hij wel nooit leren. Dat er zoveel van ' zijn vertaling' van de Koran is verkocht is oud nieuws ook trouwens. Weg met die man.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:36 schreef Specularium het volgende:
Wat een theatraal figuur die Kader.
Dat zeg ik. Afschuwelijke arrogante vent trouwens met wansmakelijke ideeën.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ben Verwaayen komt wel vaker langs hoor.Hij is CEO geweest van BT.
quote:Op donderdag 9 april 2009 00:00 schreef evert het volgende:
ben verwaayen is een man met visie en een bewezen goed track record. mag erg graag naar hem luisteren.
perziërsquote:Op woensdag 8 april 2009 23:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent. Uitgekotst door veel Iraniërs.
dat was inhoudelijk een heel goed programma waar visie uit sprak. maar voor het klootjesvolk was het een stap te ver omdat er niet in stond hoe met bijv. illegalen en allochtonen omgegaan moest worden.quote:Op donderdag 9 april 2009 00:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Was in het VVD-verkiezingsprogramma dat hij geschreven had ook echt te zien.
quote:
De creativiteit viert hoogtij vanavond.quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Stefan Hulman, burgemeester van Den Helder.
- Robin van Galen over zijn boek Mijn Olympische missie.
- Bart Weetjens traint VVD'ers ratten om mijnen op te sporen.
Ja, eigenlijk in een maand of 7, hij is de helft van de dagen dus een beetje slap aan het lullen en vooral aan het cashen.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:52 schreef rubbereend het volgende:100 snabbels in minder dan een jaar........ doet hij netjes
ik denk dat hij daar meer aan over houdt dan dat andere halve baantje van hem.....coachenquote:Op donderdag 9 april 2009 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk in een maand of 7, hij is de helft van de dagen dus een beetje slap aan het lullen en vooral aan het cashen.
Niet dusquote:Op donderdag 9 april 2009 19:55 schreef Wopper1 het volgende:
Kijken of ze Stefan Hulman eens even lekker aanpakken!
Dat zo'n man eigenlijk nog op tv durft... Hij zou zich kapot moeten schamen.
Is me niet opgevallenquote:
Nog een topic over hem geopendquote:
Bij Hans staan de paaseitjes het hele jaar door op tafel zo te zien.quote:
Vogelaar heeft er meerdere keren gezeten en werd meerdere keren geconfronteerd met dat Rutger filmpje.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:49 schreef FJD het volgende:
Vogelaar werd helemaal niet aangepakt door P&W, ze werd aangepakt door Kelder&v Rooyen.
Het zoveelste 'rechtse' Tv-avondje bij P&W, met rechtse gasten en typische P&W onderwerpen (het gaat voor de miljoenste keer weer over cultuur, allochtonen, integratie en identiteitquote:Andries Knevel over het scheppingsverhaal
De EO-coryfee veroorzaakte behoorlijk wat commotie nadat hij begin februari openlijk afstand nam van het scheppingsverhaal.
Mark Rutte over 'stompzinnige subsidies'
Subsidies die gemeentes verlenen aan allerlei projecten, zoals gescheiden theaters voor mannen en vrouwen, belemmeren de integratie. Dat vindt VVD-leider Mark Rutte.
Burgemeester Wolfsen over hangjongeren Zuilen
Opnieuw is een bewoonster van de Utrechtse wijk Zuilen vanwege haar seksuele geaardheid de wijk uitgejaagd.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:17 schreef Specularium het volgende:
He tof, eindelijk weer wat leuke onderwerpen.
Dat niet, maar de financiele topmensen komen mij even mijn neus uit.quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Ga je al kwijlen bij het allochtonen bashen
Ik kan daar geen genoeg van krijgen maar dan moeten ze wel wat afwisselender en kritischer zijn naar hun gasten toequote:Op vrijdag 10 april 2009 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat niet, maar de financiele topmensen komen mij even mijn neus uit.
Tsja, als ze allebei voor de helft van de tijd zitten te niksen valt het gewoon in de categorie "over de balk".quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Ach, we hebben toch ook aparte mannen- en vrouwentoiletten.
ach, tis maar belastinggeldquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Tsja, als ze allebei voor de helft van de tijd zitten te niksen valt het gewoon in de categorie "over de balk".
Rutte sprak op het begin over de oude volkswijken in de tijd dat er alleen maar blanken woonden en je nog angst had voor de politie...quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:16 schreef DrDentz het volgende:
Rutte spreekt oorlogstaal."Weg met die onzin, meer geld naar politie." Ingestudeerde grapjes over gesubsidieerd in elkaar geslagen worden. Je hoort hem denken hier scoor ik mee.
Harde toon he. Daar scoor je mee.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef di0r1 het volgende:
Wat is er toch met Rutte aan de hand....
Hoofddoekenbrigade.
Bestaat echt hoor: http://www.ad.nl/binnenla(...)html?pageNavType=allquote:Op vrijdag 10 april 2009 23:27 schreef di0r1 het volgende:
Wat is er toch met Rutte aan de hand....
Hoofddoekenbrigade.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Die lichaamstaal van Knevel: bloednerveus.
Hij trilde helemaal, Patrick.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
In ieder geval een levendige inderdaad.quote:
De VVD is qua woordvoerderschap duidelijk steeds meer aan het verrechtsen. Vandaag hoorde ik op de radio ook al Fred Teeven nogal wat populistisch blaten.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Die Rutte had zich overduidelijk voorgenomen om vanavond een poging te doen wat Wildersstemmers terug te halen. Hij vertegenwoordigde toch zogenaamd de linkervleugel van de VVD ten tijde van de lijsttrekkersrace met Verdonk? Met de taal die hij nu steeds uitslaat lijkt hij Verdonk inmiddels al zo'n beetje rechts ingehaald te zijn
Ah, jij bent er zo een die weigert in te zien dat subsidie niet uit het niets ontstaat. Zelfs al is een project nuttig, dan nog moet je je afvragen of je daarvoor wel de belastingmiddelen aan mag wenden. Belastingheffing brengt een hoop kosten met zich mee en verder is er nog het verlies aan koopkracht door belastingheffing, terwijl mensen zelf voor dat geld gewerkt hebben. Dat maakt het zeer legitiem om de discussie over het aanwenden van belastinggeld in ieder discussie mee te nemen daar waar belastinggeld uitgegeven gaat worden.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
Rutte is steeds meer cliches aan het uitbraken en politici die 'belastinggeld' als argument gebruiken, die hebben mij direct afgedaan.
nee hoor, dat is democratie. we mogen meepraten wat de overheid uitgeeft van het geld dat wij binnen brengen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:46 schreef SCH het volgende:
Rutte is steeds meer cliches aan het uitbraken en politici die 'belastinggeld' als argument gebruiken, die hebben mij direct afgedaan.
Nee hoor, we betalen belasting en er hoeft echt niet over ieder dubbeltje verantwoording te worden afgelegd. Daar hebben we het bij de verkeizingen wel weer over. Ik weet dat het jouw stokpaardje is en dat jij het liefst hebt dat de overheid niks regelt, maar ik vind dat dogmatische en conversatieve lulkoek.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ah, jij bent er zo een die weigert in te zien dat subsidie niet uit het niets ontstaat. Zelfs al is een project nuttig, dan nog moet je je afvragen of je daarvoor wel de belastingmiddelen aan mag wenden. Belastingheffing brengt een hoop kosten met zich mee en verder is er nog het verlies aan koopkracht door belastingheffing, terwijl mensen zelf voor dat geld gewerkt hebben. Dat maakt het zeer legitiem om de discussie over het aanwenden van belastinggeld in ieder discussie mee te nemen daar waar belastinggeld uitgegeven gaat worden.
je wil toch niet met droge ogen beweren dat je zwemmen voor werkelozen een goede besteding van belastinggeld vindt...quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, we betalen belasting en er hoeft echt niet over ieder dubbeltje verantwoording te worden afgelegd. Daar hebben we het bij de verkeizingen wel weer over. Ik weet dat het jouw stokpaardje is en dat jij het liefst hebt dat de overheid niks regelt, maar ik vind dat dogmatische en conversatieve lulkoek.
SCH kan alles met droge ogen beweren. Alleen al de manier waarop hij weer kunstig de argumenten die ik in mijn stukje geef weet te omzeilen, en een compleet irrelevant antwoord geeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:13 schreef evert het volgende:
[..]
je wil toch niet met droge ogen beweren dat je zwemmen voor werkelozen een goede besteding van belastinggeld vindt...
Het ging hier om zwemles voor bijstandsmoeders.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:13 schreef evert het volgende:
[..]
je wil toch niet met droge ogen beweren dat je zwemmen voor werkelozen een goede besteding van belastinggeld vindt...
Tegenover Aleid Wolfsen (PvdA), dat vergeet je er even bij te vermelden... Voor het programma is het leuker als er iemand van de PvdA tegenover een VVD'er zit, dan wanneer er een SP'er tegenover de PvdA zit. Dat eerste geeft toch net iets meer vuurwerk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:35 schreef Klopkoek het volgende:
P&W is een rechts programma geworden. Agnes Kant riep al eerder hetzelfde en herhaalde gisteren datzelfde punt in de krant.
Wel met een iets andere insteek: zij vond het niet perse geldverspilling, alhoewel ze vraagtekens had bij bepaalde projecten, maar maakte zich vooral zorgen voor de scheiding tussen kerk en staat. Ze vindt bovendien dat als de overheid besluit dat iets aangepakt moet worden de overheid dat zelf moet regelen in plaats van private instanties en organisaties in te huren die dat doen.
P&W had dus meerdere mensen kunnen uitnodigen maar wat zie je weer? Een rechts persoon als Mark Rutte
Zolang ik niet zelf zwem zijn mijn ogen droog.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:13 schreef evert het volgende:
[..]
Jammer voor je. Ik ben het niet met je eens. Jij weet vrijwel ieder onderwerp zo te draaien dat het er op neer komt dat de overheid kut is en dat we geen belasting zouden moeten betalen. Daarin staan we zover uit elkaar, dat er twee totaal verschillende werelden met elkaar in gesprek zijn. Jij hebt zeer extreme en radicale opvattingen op dat gebied, je kujtn niet van anderen verlangen dat ze daar in mee gaan. Voor jou is het vanzlefsprekend, voor 99 procent van de mensen niet. Jij hebt vanuit je uitzonderingspositie een achterstand en heel wat uit te leggen. Probleem met radicalen is vaak dat ze zo overtuigd zijn van hun eigen gelijk en hun wereldbeeld helemaal naar die opvattingen is gaan staan en iedere andere opvatting als vreemd beschouwen. Terwijl jouw opvattingen over overheid en belastingen vreemd en radicaal zijn, dat vergeet je voor het gemak nogal eens.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
SCH kan alles met droge ogen beweren. Alleen al de manier waarop hij weer kunstig de argumenten die ik in mijn stukje geef weet te omzeilen, en een compleet irrelevant antwoord geeft.
Wat niet eerlijk is omdat Wolfsen het beleid van zijn hele coalitie en stad moet verdedigen. Sowieso is het een ongeschreven regel dat een burgemeester niet aan partijpolitiek doet. Vandaar zijn nietszeggende verweer dat Utrecht kijkt naar wat werkt en het hem niet uitmaakt of de organisatie een christelijke, agnostische of christelijke signatuur heeft.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:44 schreef Horloge het volgende:
[..]
Tegenover Aleid Wolfsen (PvdA), dat vergeet je er even bij te vermelden... Voor het programma is het leuker als er iemand van de PvdA tegenover een VVD'er zit, dan wanneer er een SP'er tegenover de PvdA zit. Dat eerste geeft toch net iets meer vuurwerk.
quote:Gasten: John van de Heuvel en hoofdofficier Bart Nieuwenhuizen discussiëren over het getuigenbeschermingsprogramma, Joost van der Valk over de documentaire die hij maakte over een Haagse bende en Karsu Dönmez zingt voor de tweede keer in Carnegie Hall.
Je ziet hem voor het eerst op TV? Zo is hij altijd namelijk, hij zal echt niet zenuwachtig zijn geweest hiervoor. Die man is al zijn hele leven op TV.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ik geloof best dat je het geregeld met hem eens bent.. Maar de man? Die gozer is 1 van de arrogantste en irritantste kwallen van de PO. Nog los van allerlei onzin die hij jarenlang heeft verkondigt (en nog steeds).quote:Op maandag 13 april 2009 21:10 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je ziet hem voor het eerst op TV? Zo is hij altijd namelijk, hij zal echt niet zenuwachtig zijn geweest hiervoor. Die man is al zijn hele leven op TV.
Knevel is de man, ik ben het in bijna alles met hem eens. Ook wat hij zei over de opstanding. Hij is alleen een beetje laat met zijn artikel aangezien ik dit vorig jaar al schreef: [paastopic] Is Jezus echt opgestaan?
Ga je nou elke dag zeggen of je wel of niet kijkt?quote:Op maandag 13 april 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
Straks maar weer eens een keertje proberen.
Dat doe ik al jaren.quote:Op maandag 13 april 2009 22:57 schreef AryaMehr het volgende:
Ga je nou elke dag zeggen of je wel of niet kijkt?
maar hij lult John wel compleet onder tafel.. John heeft geen idee hoe ie moet reageren.quote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik vind deze man geen Hoofdofficier uitstralen.
Maakt het hem daarom ongeloofwaardiger?quote:Op maandag 13 april 2009 23:07 schreef Adelante het volgende:
Ik vind deze man geen Hoofdofficier uitstralen.
Ja, maar dat is omdat geruchten/leugens geen stand houden tegenover feiten.quote:Op maandag 13 april 2009 23:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
maar hij lult John wel compleet onder tafel.. John heeft geen idee hoe ie moet reageren.
Goed antwoord ook: dat het OM en justitie deze kroongetuige als uiterst betrouwbaar beschouwden in het gehele proces.quote:Op maandag 13 april 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Goede vraag van Witteman: waarom schrijf je zo'n verhaal op terwijl je het niet kunt checken.
Typisch dus weer Telegraaf-journalistiek: sensatieverhaal publiceren zonder het echt uit te zoeken.
jep alleen het eenzijdige verhaal van zo'n crimineel checken.quote:Op maandag 13 april 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Goede vraag van Witteman: waarom schrijf je zo'n verhaal op terwijl je het niet kunt checken.
Typisch dus weer Telegraaf-journalistiek: sensatieverhaal publiceren zonder het echt uit te zoeken.
Wat hij dus bewijsbaar niet was, want hij weigerde uiteindelijk te getuigen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:12 schreef Adelante het volgende:
Goed antwoord ook: dat het OM en justitie deze kroongetuige als uiterst betrouwbaar beschouwden in het gehele proces.
Ik geloof ook geen hout van die ex-crimineel en dat verhaal van John van den Heuvel, maar ik heb laatst een boek van Marianne Husken gelezen over deals met justitie en de dienst CRI maakt wel degelijk ook grove fouten.quote:Op maandag 13 april 2009 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat hij dus bewijsbaar niet was, want hij weigerde uiteindelijk te getuigen.
Ik vond hem juist sterkquote:Op maandag 13 april 2009 23:14 schreef Toad het volgende:
goh, Van den Heuvel heeft idd. een zwak verhaal.
Ja, zeer goed boek van Mariannequote:Op maandag 13 april 2009 23:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik geloof ook geen hout van die ex-crimineel en dat verhaal van John van den Heuvel, maar ik heb laatst een boek van Marianne Husken gelezen over deals met justitie en de dienst CRI maakt wel degelijk ook grove fouten.
Die vent kan ook niet goed praten! Charisma van niets... word tijd voor een extra presentatiecursusje....quote:Op maandag 13 april 2009 23:14 schreef Toad het volgende:
goh, Van den Heuvel heeft idd. een zwak verhaal.
Wat dacht je van een cursus Nederlands voor jou ?quote:Op maandag 13 april 2009 23:23 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Die vent kan ook niet goed praten! Charisma van niets... word tijd voor een extra presentatiecursusje....
De officier doet met je meequote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg niks over de crips uit Den Haag.
Misschien lezen ze mee
Een nieuwe identiteit is niets voor jou?quote:Op maandag 13 april 2009 23:25 schreef tong80 het volgende:
Ik zeg niks over de crips uit Den Haag.
Misschien lezen ze mee
Is het al te laat voorquote:Op maandag 13 april 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een nieuwe identiteit is niets voor jou?
Zeker een must seequote:Op maandag 13 april 2009 23:32 schreef Adelante het volgende:
Lijkt me een interessante documentaire, Crips
Ik ben zwaar onder de indruk van haar. Onvoorstelbaar goed, zo'n volwassen stem en dat nummer zelf geschreven.quote:
Eerder 16 inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 23:40 schreef Toad het volgende:
Jeetje. Wat een stem idd., lijkt iig totaal niet op een 18-jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |