Why not?quote:
Zo boeiend is het niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:26 schreef Twerk het volgende:
Vannacht de herhaling dan maar ff checken..
Dat had ik ook niet verwacht.. Het is meer verveling.. En op de achtergrond.quote:
Eigenlijk zijn ze alle 6 best aardig..quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:32 schreef sander89 het volgende:
Jeroen die deze vrouwen ook dik noemt.![]()
[ afbeelding ]
Is niks mis mee met vrouwen die ook nog beetje vet op hun botten hebben, 3 van de vrouwen op deze foto zijn echt niet lelijk.
Wel 7000 Dollar betalen qua huur in New Yorkquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:28 schreef golfer het volgende:
Jan Tromp is echt nog van de ouwe Volkskrantgarde. Van toen links nog links was enzo.
Ik vind de lingerie walgelijkquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tvp en zapt weg.![]()
Als het leuk wordt lees ik het nog wel en dan pik in de hh misschien weer in.
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
En Manuela Kemp die in de play boy stond.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:35 schreef Twerk het volgende:
En btw.. Was Jeroen niet die nerd die met Loretta Schrijvers het bed deelde?
Dan zou ik voorlopig m'n mond maar even houden over andere vrouwen
Jawel hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.
Eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Javier Guzman lijkt me een hele nare ongrappige vent.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Javier Guzman lijkt me een hele nare ongrappige vent.
Als jij jou nou voor de verandering eens een keer goed zou informeren, zou je dat geblaat ook achterwege kunnen laten. Ze hebben wel degelijk een relatie gehad.. En idd toen was ik nog erg jong, maar who cares?quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Waarschijnlijk in jouw kleutertijd presenteerde hij samen met haar het RTL-journaal.
Ik vind sporters helemaal hinderlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ik vind dat Pauw en Witteman steeds populistischer (en rechtser) worden.
Het valt me ook steeds meer op dat culturele onderwerpen oververtegenwoordigd zijn en op een lekker simplistische toon wordt behandeld. Toen die lingerie-boer vertelde dat hij ook BH's verkoopt in het Midden-Oosten keken P&W hem vreemd aan en gong Witteman zelfs zover om te stellen dat daar nog de Middeleeuwen heersen.
Zo irritant. Ik snap wel waarom mensen Wilders stemmen, ook de zgn. elitaire, politiek correcte programma's gaan, zonder Wilders nadrukkelijk te steunen, mee in het denkstramien.
Volgens mij heeft hij half Hilversum geneukt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Jeroen heeft idd een relatie gehad met Loretta Schrijver..en ze waren ook collega's bij het RTL nieuws.
Jaaaa, en maar klagen bij de Volkskrantquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wel 7000 Dollar betalen qua huur in New York
Had hij het maar gedaanquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zal ik jou eens effe aan je snor trekken?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij half Hilversum geneukt.
En de ene vrouw is er nog ongelukkiger van geworden dan de ander.. Het is ook een vreselijk pretentieus kwalletje als je hem zo ziet op tv.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft ook een veel te hoog Boulevard gehalte.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind sporters helemaal hinderlijk.
P&W is niet geschikt voor kritische mensen die kennishonger hebben. Laatst met Maxime Verhagen was het ook beschamend.
P&W:
Oh? Heb je H. Clinton nog gezoend? Geen drie zoenen? Waarom niet? Doet u dat wel bij andere vrouwelijke leiders? Hahaha, H. Clinton herkende haar tulpen! Wow, wat een lofrede. Hihihi.
Serieus, echt walgelijk, ik schaam mij gewoon, want dit is wat het volk binnen krijgt. Schandelijk, hoe wil je nou je beschaving verder ontwikkelen als dit het niveau is wat de meerderheid te horen krijgt. Net als met de Wereld Draait Door.
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:56 schreef Twerk het volgende:
[..]
En de ene vrouw is er nog ongelukkiger van geworden dan de ander.. Het is ook een vreselijk pretentieus kwalletje als je hem zo ziet op tv.
Ach als "vakman" gaat het idd nog wel. Het is allemaal niet groots, maar het kan ook veel slechter idd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.
Jeroen brengt juist op de momenten dat een gesprek spaak loopt wat leven in de brouwerij.
Dat hij woont op een woonboot, en half Hilversum neukt is zijn probleem. Ik vind het iig een prima presentator, en daar gaat het uiteindelijk om.
Sorry, maar het is vooral Pauw die de RTL Boulevard binnen het programma brengt met z'n jolijt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar 1 Witteman aan tafel is wel genoeg.
Jeroen brengt juist op de momenten dat een gesprek spaak loopt wat leven in de brouwerij.
Dat hij woont op een woonboot, en half Hilversum neukt is zijn probleem. Ik vind het iig een prima presentator, en daar gaat het uiteindelijk om.
Klopt, vragen gericht aan een man die een bepaald touwtje in handen heeft waar hij aan kan trekken. Christus, het gaat over het beleid van ons land. Voorlichting via de journalistiekquote:Op vrijdag 3 april 2009 23:59 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Inderdaad, het heeft ook een veel te hoog Boulevard gehalte.
Terwijl je zoveel interessants aan Verhagen zou kunnen vragen. Bijv. zijn positie jegens Israel, zijn plan om de defensieuitgaven te verdubbelen, zijn pro-atlantische houding, zijn pleidooi om ontwikkelingshulp te koppellen aan geo-politiek beleid.
Zoveel interessante dingen kun je aan hem vragen en dan gaan ze vragen wat voor kleur bloemen hij heeft gekregen.
De onkunde spat er ook gewoon vanaf. Als die gasten bijv. eens in Jordanië zouden zijn geweest dan wisten ze dat het daar in de grote steden "niet zoals de Middeleeuwen" is.
Hij is er niet vies van, het is echt een sletjequote:Op vrijdag 3 april 2009 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat vind jij wel geil ofzo?quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van, het is echt een sletje
quote:Op vrijdag 3 april 2009 23:51 schreef Specularium het volgende:
Zal ik jou eens effe aan je snor trekken?
quote:Op zaterdag 4 april 2009 00:13 schreef maril het volgende:
[..]
Hij is er niet vies van, het is echt een sletje
Die ouwe die praatte wel heeeeel erg laaangzaaaam.quote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef Apotheose het volgende:
waarom laten P&W hun gasten nooit es uitpraten? Snap dat als t te langdradig wordt dat je dan ff ingrijpt, maar ze zijn soms amper aan t woord!!Ik word er zelfs zenuwachtig van
ja alleen valt het me wel vaker op. Die keren dat ik kijk...quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef henkway het volgende:
[..]
Die ouwe die praatte wel heeeeel erg laaangzaaaam.
logisch de gang moet er in blijven en anders zappen mensen om
quote:Vanavond 23.05 uur, NED 1:
- Hoofdcommissaris van Amsterdam Bernard Welten over agressie tegen hulpverleners
- Oud-commandant der strijdkrachten Dick Berlijn over de JSF.
- Gerard Cox over seizoen Toen was geluk heel gewoon.
- Barbara Summa over de aardbeving in Italië.
Toevallig ja.quote:Op maandag 6 april 2009 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Handig dat Berlijn er al zou zitten, kunnen ze meteen inspringen op die raketaanval
Ze zijn beide good guys.quote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef Sloggi het volgende:
Berlijn is tenminste een echte militair, niet zo'n uitstralingsloze flapdrol als Van Uhm.
Jawel, maar onze hoogste militair mag wel wat meer uitstraling hebben vind ik. Maar goed, het zal ontgetwijfeld een goed militair zijn.quote:
Van Uhm praat wat rustiger dan Berlijn, maar hij zegt minstens zo waardevolle dingen hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jawel, maar onze hoogste militair mag wel wat meer uitstraling hebben vind ik. Maar goed, het zal ontgetwijfeld een goed militair zijn.
Ik heb gezapt toen hij twee woorden had gezegd.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Welten is compleet wereldvreemd.
Het lijkt wel of die man op Pluto leeft.
Nederlanders zijn wel mietjes natuurlijk. 99% doet niks als er iemand in elkaar wordt gemept, ze bellen hoogstens de politie.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef Omnifacer het volgende:
Ik vind die Welten gelijk hebben. Tijd voor een verandering van het perspectief op agenten en 'de politie'.
Inderdaad zeg. Ongelooflijk! En deze kerel heeft aardig wat in de melk te brokkelen.quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Een campagne voor burgerhulp bij rellenquote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Perfect duo met Cohenquote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef TheArt het volgende:
Ik verbaas me hier echt over. Dat is lang geleden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een campagne voor burgerhulp bij rellen
Deze man spoort niet. Cox heeft gelijk, er op rammen tegen tuig.
Daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het puur over de verschijning. Berlijn vult de hele ruimte, Van Uhm is een onopvallend figuur.quote:Op maandag 6 april 2009 23:28 schreef Atlanticus het volgende:
[..]
Van Uhm praat wat rustiger dan Berlijn, maar hij zegt minstens zo waardevolle dingen hoor.
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.quote:Op maandag 6 april 2009 23:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nederlanders zijn wel mietjes natuurlijk. 99% doet niks als er iemand in elkaar wordt gemept, ze bellen hoogstens de politie.
En de politie mag natuurlijk ook helemaal niks, dat is ook waar.
Beetje kort door de bocht, maar die kans bestaat wel. En de politie moet niet zo miepen met hun wapenstokje als ze belaagd worden, ze moeten gewoon op de knieschijven mikken.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.
En als beloning word je hardhandig in de boeien geslagen door de politie.quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Is door de politiek in de hand gewerkt. Aangezien je zelf aangeklaagd kan worden als je ingrijpt bij een vechtpartij, of een inbreker/overvaller uit je huis mept. De gewone burger kijkt wel uit.
Klopt hoor. Ik zag ook die Schot die een vrouwelijke agent een zoen gaf, pontificaal op de voorpagina van het Parool. Moet ik dat nou normaal vinden? Kun je zeggen: als ze dan ineens, out of the blue, streng optreden daartegen is het misschien overdone, maar aan de andere kant: als je als politie zorgt dat je een beetje uitstraling hebt, dan gebeuren die dingen gewoon niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:31 schreef Sloggi het volgende:
Vroeger waren agenten ook verplicht hun pet op te hebben als ze buiten de auto waren. Van de week zag ik een foto waarop een Schotse voetbalsupporter een politiepet op had, en de agent een Schots hoedje. Kleine dingen, maar toch.
Precies. Je hoeft maar iets verkeerds te doen als je wilt helpen en je bent zelf de sjaak. En met dat in je achterhoofd gaat Welten dit nu allemaal verkondigenquote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan zeggen wat je wil hoor, maar met deze kerels ga je echt niet gezellig lopen doen:quote:Op maandag 6 april 2009 23:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Klopt hoor. Ik zag ook die Schot die een vrouwelijke agent een zoen gaf, pontificaal op de voorpagina van het Parool. Moet ik dat nou normaal vinden? Kun je zeggen: als ze dan ineens, out of the blue, streng optreden daartegen is het misschien overdone, maar aan de andere kant: als je als politie zorgt dat je een beetje uitstraling hebt, dan gebeuren die dingen gewoon niet.
Als ik in Spanje de guardia civil zie lopen, of de Rijkswacht in Belgie, dan zie ik autoriteit lopen. Hier zie je een paar opgeschoten sukkeltjes van 19, vers van het MBO, met een dom waakvlammetje op hun kloffie. Wereld van verschil.
quote:Op maandag 6 april 2009 23:32 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daar heb ik het dan ook niet over. Ik heb het puur over de verschijning. Berlijn vult de hele ruimte, Van Uhm is een onopvallend figuur.
Als er iets agressie op roept inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef tong80 het volgende:
Een zingende conducteur.
Ik zou hem de trein uitslaan
Jut en Jul.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse politie is ook niet altijd even angstaanjagend.
Mjah, dat is ook weer zo. Maar voor de echte politie geldt hetzelfde. Ik was eens bij Barcelona - Real Madrid toen er een groep Madrilenen midden over het plein liep, tussen de Catalanen. Een potentieel dreigende situatie. Die politie baande de weg met een lint om de groepen te scheiden, en dat was het. Er gebeurde niks. Niks! Niemand nam de 'moeite' om te dicht bij dat lint te komen. Da's het voordeel als je autoriteit hebt, dan is je aanwezigheid voldoende. Kom daar in Nederland eens om, bij Ajax - Feyenoord!quote:Op maandag 6 april 2009 23:37 schreef Sloggi het volgende:
De GC is wel de Spaanse Marechaussee, dat zijn in Nederland meestal ook geen watjes.
I'm Bruno.quote:Op maandag 6 april 2009 23:40 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Zweedse politie is ook niet altijd even angstaanjagend.
Nou, hij had het wel over "Nieuwe" Rotterdammers he!quote:Op maandag 6 april 2009 23:42 schreef tong80 het volgende:
Gerard Cox kan niet met allochtonen overweg.
Als Rascist stopt ie met de serie.
Met een gram hash in je broekspijp krijg je vier jaar gevangenisstraf in de landen waar je geen alcohol mag drinken.quote:Op maandag 6 april 2009 23:41 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Mjah, dat is ook weer zo. Maar voor de echte politie geldt hetzelfde. Ik was eens bij Barcelona - Real Madrid toen er een groep Madrilenen midden over het plein liep, tussen de Catalanen. Een potentieel dreigende situatie. Die politie baande de weg met een lint om de groepen te scheiden, en dat was het. Er gebeurde niks. Niks! Niemand nam de 'moeite' om te dicht bij dat lint te komen. Da's het voordeel als je autoriteit hebt, dan is je aanwezigheid voldoende. Kom daar in Nederland eens om, bij Ajax - Feyenoord!
Ja mooie verspreking van hem.quote:Op maandag 6 april 2009 23:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nou, hij had het wel over "Nieuwe" Rotterdammers he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |