Dit topic gaat of heel erg snel vol omdat mensen er vanaf willen of super langzaam omdat mensen weigeren er in te postenquote:
Ja en Roel kan het weten, want die heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden.quote:Dat je met een MH niet ieders favoriet zal draaien okay, maar ga niet een plaat kiezen die een heul groot deel van de luisteraars heel snel gaat vervelen of zelfs al de keel uithangt als ie voor 't eerst gedraaid wordt. Of valt dat onder 'stoer' om zoiets te kiezen
Maar Michiel, ik vraag het jou dan wel persoonlijk, vind je dit echt een MH waard of had jij liever wel iets anders gehad? En wat waren de andere opties?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef MichielV het volgende:
Heerlijk weertje, en weer hartelijk gelachen om de kul die hier soms wordt geuit.
[..]
Ja en Roel kan het weten, want die heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden.
Woei, lente!
Ik dacht al, wie hoor ik toch zo hard lachen... maar dat was jij dus.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef MichielV het volgende:
Heerlijk weertje, en weer hartelijk gelachen om de kul die hier soms wordt geuit.
[..]
Ja en Roel kan het weten, want die heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden.
Woei, lente!
Ik vind het zeker MH-waardig, deze plaat was al bij uitkomst vorige week bij veel jocks een persoonlijke favoriet. De andere kanshebbers waren er niet echt, het was naast een grote meerderheid voor Dio heel versplinterd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Maar Michiel, ik vraag het jou dan wel persoonlijk, vind je dit echt een MH waard of had jij liever wel iets anders gehad? En wat waren de andere opties?
Hm, Ik vind het tot nu toe echt een vreselijk kansloos rot nummer. Maar Tijdmachine vond ik wel heel leukquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het zeker MH-waardig, deze plaat was al bij uitkomst vorige week bij veel jocks een persoonlijke favoriet. De andere kanshebbers waren er niet echt, het was naast een grote meerderheid voor Dio heel versplinterd.
Lang leve zonwering en gordijnen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef themauster het volgende:
wat is het trouwens donker in de 3fm studio terwijl de zon schijnt
Nee, 3FM heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden, zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:03 schreef MichielV het volgende:
haha das indd ook zo!quote:
Jij hebt liever een nummer dat al bijna 200(!!) keer gedraaid is en al dik 3 maanden oud is als MH?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had liever The Fear als MH gehad. Maar helaas, ik heb het niet te zeggen.
Alles beter dan Dio denk ik momenteel, maar idd, als ie al !3! maanden oud is, dan is het idd vrij kansloosquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt liever een nummer dat al bijna 200(!!) keer gedraaid is en al dik 3 maanden oud is als MH?![]()
Kansloos
Over een paar jaar is Dio ook een Dance-Classic Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Pet shop Boys !!!!!!!1![]()
Disco classic?? naja, vette plaat
Kan niet wachten !quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Dio ook een Dance-Classic Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef themauster het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 april 2009 18:25 schreef TIM-846 het volgende:
dronken tvp
[/quote
whaha als een toeter?
Dan is het gewoon zeer triest gesteld met 3FMquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het zeker MH-waardig, deze plaat was al bij uitkomst vorige week bij veel jocks een persoonlijke favoriet. De andere kanshebbers waren er niet echt, het was naast een grote meerderheid voor Dio heel versplinterd.
Ekdom zei op KX dat ie vanaf volgende week alleen nog maar de originele versie gaat draaien. Ook leuk, maar die remix is heul vet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Net 4 uur op het terras gezeten!
Maar zie dat Dio MH is! Dat is wel niceHad liever Rich Girls gehad.. maar hier kan ik mee leven!
Middagquote:
Echt Hans. Elke keer verbaas je mij weer dat je 2 pizza's eet. Dat kan toch niet goed zijn voor een mensquote:
Al sinds vanochtend 7 uurquote:
Ah coolquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo eerst wat mp3's voor je maken, was het al weer vergeten
Gelukkig is het maar 1x per weekquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef 3FMaster het volgende:
Echt Hans. Elke keer verbaas je mij weer dat je 2 pizza's eet. Dat kan toch niet goed zijn voor een mens
Gelukkig. Ik heb voor mezelf even een Pet shop boys momentje ingelast.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik voel me goed![]()
En dit is een fijn deuntje
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
Kunnen ze voor vrijdag de C&S show niet aflassen, en dit van 16 tot 19 doen?
Eén uurtje is te kort voor al dit lekkers
lijkt me een top planquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
Het is afgelasten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! ik kan jullie de Dr Oetker - pizza quattro formaggi echt aanraden.
Gewoon net zoals ik wat selectiever gaan luisteren. 3voor12/MYA zijn de programma's wat mij nog het meest doet denken aan het 'oude' 3FM. Gewaagd, maar verfrissend. Nu EkStra weekend !!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het gewoon zeer triest gesteld met 3FM![]()
Leuk dat je alles blijft verdedigen, zou ik waarschijnlijk ook doen, maar de laatste tijd is het gewoon compleet ruk
Zal als reactie wel krijgen dat ik maar 1 luisteraar ben, en dat 'de rest' het wel leuk vind
Ik dacht altijd dat de Publieke Omroep iets extra's wilde bieden naast de commerciële meuk, maar 3FM heeft die visie blijkbaar niet
Heb je die aflevering van Keuringsdienst van waren gekeken, waarin ze lieten zien dat die kaas eigenlijk geen kaas is? Het was iets anders, maar dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gesmolten kaas. Salami blijft natuurlijk ook
Zijn er echt mensen die daar naar willen kijken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat je Giel! voortaan ook via 101TV kunt kijken
Heb ik gelukkig niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je die aflevering van Keuringsdienst van waren gekeken, waarin ze lieten zien dat die kaas eigenlijk geen kaas is? Het was iets anders, maar dat ben ik vergeten.
Sorry, maar Giel zal me niet bij ome Jan vandaan halen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar naar willen kijken?
Ik hoorde laatst dat ekstra weekend ook via 101tv te kijken is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat je Giel! voortaan ook via 101TV kunt kijken
Die is wel lekker jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! ik kan jullie de Dr Oetker - pizza quattro formaggi echt aanraden.
Of gewoon KXquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon net zoals ik wat selectiever gaan luisteren. 3voor12/MYA zijn de programma's wat mij nog het meest doet denken aan het 'oude' 3FM. Gewaagd, maar verfrissend. Nu EkStra weekend !!
Het wordt vandaag weer een lange nachtdienst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Heeeeej, mooi op tijd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Oeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Niet gehoord, maar thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef TheZapster het volgende:
Oeh , hoorde je dat Hans?Gratis Wagner pizza via deze site
Jam jamquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Doe dat niet, ze zijn je tijd en geld niet waard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
De Megahit is democratisch gekozenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Wat hoor ik, Dio megahit?
Hoeveel geld is daar mee gemoeid geweest om dat voor elkaar te krijgen?
Het is Lemer!!!Da's een verbastering van Lente en Zomer. Je kan het ook Zonte noemen. Zonte vind ik eigenlijk leuker.
Pas maar op met dat soort uitspraken. Dadelijk gaat er weer iemand hard lachen. Ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Een goed begin is het halve werkquote:
Nee, maar wij beweren ook niet ten stelligste wat de meerheid van onze luisteraar er van vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 3FM heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden, zullen we zeggen.
quote:
FOK!ken en Ekstra Weekend luisteren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
Het is verdomme WEEKEND EN LICHT EN WARM EN
wtf doe ik binnen?
Ekstra Weekend luisterenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
wtf doe ik binnen?
Je moet je er niets van aan trekken. Je blijft altijd blaatschapen hebben, op elke radiozender.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, maar wij beweren ook niet ten stelligste wat de meerheid van onze luisteraar er van vinden.
Heb jij meegedaan aan Rokjesdag ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
wtf doe ik binnen?
quote:Het voor 14 april geplande kort geding van Llink tegen het Commissariaat voor de Media en de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) is van de baan. De NPO heeft het niet nodig gevonden om, vanwege de ingekochte ledenwerfspotjes met het geld van ledenbijdragen, de programmafinanciering van Llink opnieuw te stoppen, meldt de omroep.
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.quote:
Was het voor mij zo makkelijk. Ik zet het weer op multitasken, volgende uur ben ik zelfs afwezig vanwege ome Günther.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Kort geding van Llink tegen Commissariaat van de baan
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.
Dit klinkt alsof ik een prostituee ben maar dat is dus niet he.
Zulke mannen blijf je hebben. Je had hem gerust tussen de benen kunnen schoppen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.
Sorry, ik zal me wat vaker wassenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Lentequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Heel lief klein koolmeesje voor het raam. Schattig
In de natuur gebeurt het ook, niet echt iets waarover je je druk kunt maken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Heel lief klein koolmeesje voor het raam. Schattig
Gelukkig zijn de katten binnen want een van onze katten heeft vandaag een vogel gekilled
Heerlijk weer vanmiddagquote:
Doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In de natuur gebeurt het ook, niet echt iets waarover je je druk kunt maken.
Jeroen van Merwijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:23 schreef Sersjee het volgende:
Op een dakterras BBQ-en met 101tv op de achtergrond, het leven is niet kut.
Is dat plagiaat of is dat toeval?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Zet het begin van deze plaat (Valerius) eens tegenover
Lijkt toch aardig op elkaar
Proostquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:27 schreef themauster het volgende:
weer een pilsje open getrokken en wat zingen we dan: Ein Prosie Ein proooooosie
Ik echo dit sentiment!quote:
Vroeger werd je als lui beschouwd als je je nummers liet schrijven door je echtgenoot of een erkend tekstschrijver.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in toeval en als dat wel zo is dan is dat wel toevallig
Die tweede groep vind ik wat twijfelachtig, ze kunnen zich moeiteloos omscholen tot airco-monteurs.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik echo dit sentiment!
Mensen die dit weer kut vinden:
- chauffeurs van strooiwagens
- verwarmingsmonteurs
- boerenkooltelers
Tsja, tijden veranderen dat is wel duidelijkquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vroeger werd je als lui beschouwd als je je nummers liet schrijven door je echtgenoot of een erkend tekstschrijver.
Tegenwoordig moeten er ook samples gejat worden. Berucht voorbeeld: Rihanna (![]()
![]()
).
Kijk: jatten mag, maar Rihanna blijft maar het uiterste zoeken.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, tijden veranderen dat is wel duidelijken vandaag bij mij na 16:00 ook weer pijnlijk duidelijk geworden
Jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk: jatten mag, maar Rihanna blijft maar het uiterste zoeken.
Van mij mag hij weer hier posten.quote:
Daar wou ik wel zijn dan nuquote:
Whehequote:Op vrijdag 3 april 2009 19:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hopelijk verliest ze een rechtszaak en mag ze de rest van haar leven kersen plukken.
Dat moet toch op zijn Gronings?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dan wel op zn Broabants hè![]()
Eeuwe geleje
Is dat hun nieuwe single?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Red Morning Light wil ik ook wel eens horen.
Tsja, daar noem je meteen ook een paar artiesten die qua niveau die van Dio niet bepaald ontstijgen, nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Dandelion het volgende:
jongens wat een gevit op de megahit toch. Het is niet alsof je die plaat de komende week meer hoort dan RHCP, Adele, Sex on Fire etc.
nee dan is het eem geledenquote:
Tja, smaken verschillen gelukkig. Persoonlijk vind ik dat RHCP sinds 1992 geen fatsoenlijke plaat meer hebben uitgebracht, en komen Adele en Sex on fire me behoorlijk de strot uit. Ik vind dingen als Dio en the opposites zo'n beetje de fatsoenlijkste, verfrissende dingen in de Nederlandse muziek. Sprak ik als notior hard rock liefhebber...Die mogen van mij dan wel gepromoot worden, liever dan alain clark, blof en krezip die voor de 20ste keer dezelfde plaat uitbrengen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, daar noem je meteen ook een paar artiesten die qua niveau die van Dio niet bepaald ontstijgen, nee.
(bedoelt ze sarcastisch)
Smakelijkquote:
quote:
Een kantoor van de stal dat vies is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede avondEn een prettig weekend.
Ik heb vandaag het kantoor van onze stal schoongemaakt, ik woon op een boerderij. Het kantoor was best wel vies. Verder genoten van het lekkere weer.
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen gelukkig. Persoonlijk vind ik dat RHCP sinds 1992 geen fatsoenlijke plaat meer hebben uitgebracht, en komen Adele en Sex on fire me behoorlijk de strot uit. Ik vind dingen als Dio en the opposites zo'n beetje de fatsoenlijkste, verfrissende dingen in de Nederlandse muziek. Sprak ik als notior hard rock liefhebber...Die mogen van mij dan wel gepromoot worden, liever dan alain clark, blof en krezip die voor de 20ste keer dezelfde plaat uitbrengen.
haaaiquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede avondEn een prettig weekend.
Ik heb vandaag het kantoor van onze stal schoongemaakt, ik woon op een boerderij. Het kantoor was best wel vies. Verder genoten van het lekkere weer.
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vindquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
sorry ik ben overstag dit Right Round is eigenlijk best lekker
Oeh! Waar heb je die vandaan?quote:
Right Roundquote:
eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
sorry ik ben overstag dit Right Round is eigenlijk best lekker
Hier zit gewoon een leuk melodietje inquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vind
Die tag-line ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef DaMook het volgende:
Dit vind ik ook wel een leuke.
[ afbeelding ]
Ja dat leuke gejatte deuntje jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier zit gewoon een leuk melodietje in
Dio met Flo Rida vergelijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vind
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Waar moet ik die Annemieke Bouwens van kennen?
http://www.annelieke.nl/quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
dan moet je maar niet hier kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja dat leuke gejatte deuntje ja![]()
Geef mij het origineel maar![]()
ONM en ze is de vriendin van Cas Jansen ze is zwanger geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Ik heb ook maar heel weinig van haar gehoord en dat houd ik ook zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.annelieke.nl/
Onderweg Naar Morgen-actrice dus, ik ken d'r ook niet...
Dio leuk vindenquote:
Nee, Annelieke Brouwers. Actrice, Onderweg Naar Morgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Er moet een embargo komen op Deense muziek totdat ze weer iets leuks weten te produceren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef Cee het volgende:
Vreselijk nummer dit! Alsof er hitsige kikkers aan het kreunen zijn.
quote:
die gast in dat filmpje ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
!!!!
Maar, door dat filmpje is die hele plaat verneukt.
Ik vrees dat ik dat nummer inderdaad nooit meer kan horen zonder dat filmpje voor me te zienquote:Op vrijdag 3 april 2009 20:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
!!!!
Maar, door dat filmpje is die hele plaat verneukt.
't is helaas echt zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
is Dio echt de MH of dat een oude 1 aprilgrap
Nee joh, dan was Jordy van Loon of Frans Bauer wel MH geworden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:06 schreef muisje-eliza het volgende:
is Dio echt de MH of dat een oude 1 aprilgrap
No way! en geen Starsailor? dat kan ECHT niet!!!quote:
Ik denk eerder iemand van MAX... die willen dat namelijk!quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:10 schreef muisje-eliza het volgende:is het die man van wakker nederland?
oooh oke....quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik denk eerder iemand van MAX... die willen dat namelijk!
echt heyquote:
Laatste kansquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Gelukkig moet de MH nog komen
.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Laatste kans:
Hij doet ook dat promotie filmpje van Max: "We hebben het gehaald, zoveel duizend leden, dat is wel 3 keer dit voetbalstadion."
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej !. Gelukkig moet de MH nog komen
.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 20:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey![]()
![]()
en vandaag Crossroads van Bon Jovi![]()
Forum Opties | |
---|---|