Dat moet toch op zijn Gronings?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar dan wel op zn Broabants hè![]()
Eeuwe geleje
Is dat hun nieuwe single?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Red Morning Light wil ik ook wel eens horen.
Tsja, daar noem je meteen ook een paar artiesten die qua niveau die van Dio niet bepaald ontstijgen, nee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:40 schreef Dandelion het volgende:
jongens wat een gevit op de megahit toch. Het is niet alsof je die plaat de komende week meer hoort dan RHCP, Adele, Sex on Fire etc.
nee dan is het eem geledenquote:
Tja, smaken verschillen gelukkig. Persoonlijk vind ik dat RHCP sinds 1992 geen fatsoenlijke plaat meer hebben uitgebracht, en komen Adele en Sex on fire me behoorlijk de strot uit. Ik vind dingen als Dio en the opposites zo'n beetje de fatsoenlijkste, verfrissende dingen in de Nederlandse muziek. Sprak ik als notior hard rock liefhebber...Die mogen van mij dan wel gepromoot worden, liever dan alain clark, blof en krezip die voor de 20ste keer dezelfde plaat uitbrengen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Tsja, daar noem je meteen ook een paar artiesten die qua niveau die van Dio niet bepaald ontstijgen, nee.
(bedoelt ze sarcastisch)
Smakelijkquote:
quote:
Een kantoor van de stal dat vies is?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede avondEn een prettig weekend.
Ik heb vandaag het kantoor van onze stal schoongemaakt, ik woon op een boerderij. Het kantoor was best wel vies. Verder genoten van het lekkere weer.
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen gelukkig. Persoonlijk vind ik dat RHCP sinds 1992 geen fatsoenlijke plaat meer hebben uitgebracht, en komen Adele en Sex on fire me behoorlijk de strot uit. Ik vind dingen als Dio en the opposites zo'n beetje de fatsoenlijkste, verfrissende dingen in de Nederlandse muziek. Sprak ik als notior hard rock liefhebber...Die mogen van mij dan wel gepromoot worden, liever dan alain clark, blof en krezip die voor de 20ste keer dezelfde plaat uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |