haaaiquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Een hele goede avondEn een prettig weekend.
Ik heb vandaag het kantoor van onze stal schoongemaakt, ik woon op een boerderij. Het kantoor was best wel vies. Verder genoten van het lekkere weer.
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vindquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
sorry ik ben overstag dit Right Round is eigenlijk best lekker
Oeh! Waar heb je die vandaan?quote:
Right Roundquote:
eensquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:51 schreef themauster het volgende:
sorry ik ben overstag dit Right Round is eigenlijk best lekker
Hier zit gewoon een leuk melodietje inquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vind
Die tag-line ook!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef DaMook het volgende:
Dit vind ik ook wel een leuke.
[ afbeelding ]
Ja dat leuke gejatte deuntje jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier zit gewoon een leuk melodietje in
Dio met Flo Rida vergelijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En dan commentaar op mij hebben dat ik Dio leuk vind
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Waar moet ik die Annemieke Bouwens van kennen?
http://www.annelieke.nl/quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
dan moet je maar niet hier kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja dat leuke gejatte deuntje ja![]()
Geef mij het origineel maar![]()
ONM en ze is de vriendin van Cas Jansen ze is zwanger geloof ikquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Ik heb ook maar heel weinig van haar gehoord en dat houd ik ook zo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.annelieke.nl/
Onderweg Naar Morgen-actrice dus, ik ken d'r ook niet...
Dio leuk vindenquote:
Nee, Annelieke Brouwers. Actrice, Onderweg Naar Morgen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Er moet een embargo komen op Deense muziek totdat ze weer iets leuks weten te produceren.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:56 schreef Cee het volgende:
Vreselijk nummer dit! Alsof er hitsige kikkers aan het kreunen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |