Gelukkig. Ik heb voor mezelf even een Pet shop boys momentje ingelast.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:42 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik voel me goed![]()
En dit is een fijn deuntje
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
Kunnen ze voor vrijdag de C&S show niet aflassen, en dit van 16 tot 19 doen?
Eén uurtje is te kort voor al dit lekkers
lijkt me een top planquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
Het is afgelasten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:46 schreef Brennel het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! ik kan jullie de Dr Oetker - pizza quattro formaggi echt aanraden.
Gewoon net zoals ik wat selectiever gaan luisteren. 3voor12/MYA zijn de programma's wat mij nog het meest doet denken aan het 'oude' 3FM. Gewaagd, maar verfrissend. Nu EkStra weekend !!quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan is het gewoon zeer triest gesteld met 3FM![]()
Leuk dat je alles blijft verdedigen, zou ik waarschijnlijk ook doen, maar de laatste tijd is het gewoon compleet ruk
Zal als reactie wel krijgen dat ik maar 1 luisteraar ben, en dat 'de rest' het wel leuk vind
Ik dacht altijd dat de Publieke Omroep iets extra's wilde bieden naast de commerciële meuk, maar 3FM heeft die visie blijkbaar niet
Heb je die aflevering van Keuringsdienst van waren gekeken, waarin ze lieten zien dat die kaas eigenlijk geen kaas is? Het was iets anders, maar dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gesmolten kaas. Salami blijft natuurlijk ook
Zijn er echt mensen die daar naar willen kijken?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat je Giel! voortaan ook via 101TV kunt kijken
Heb ik gelukkig niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heb je die aflevering van Keuringsdienst van waren gekeken, waarin ze lieten zien dat die kaas eigenlijk geen kaas is? Het was iets anders, maar dat ben ik vergeten.
Sorry, maar Giel zal me niet bij ome Jan vandaan halen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die daar naar willen kijken?
Ik hoorde laatst dat ekstra weekend ook via 101tv te kijken is.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:57 schreef 3FMaster het volgende:
Ik hoorde trouwens vanochtend dat je Giel! voortaan ook via 101TV kunt kijken
Die is wel lekker jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Mensen ! ik kan jullie de Dr Oetker - pizza quattro formaggi echt aanraden.
Of gewoon KXquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon net zoals ik wat selectiever gaan luisteren. 3voor12/MYA zijn de programma's wat mij nog het meest doet denken aan het 'oude' 3FM. Gewaagd, maar verfrissend. Nu EkStra weekend !!
Het wordt vandaag weer een lange nachtdienst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Heeeeej, mooi op tijd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Oeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Niet gehoord, maar thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef TheZapster het volgende:
Oeh , hoorde je dat Hans?Gratis Wagner pizza via deze site
Jam jamquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Doe dat niet, ze zijn je tijd en geld niet waard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
De Megahit is democratisch gekozenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Wat hoor ik, Dio megahit?
Hoeveel geld is daar mee gemoeid geweest om dat voor elkaar te krijgen?
Het is Lemer!!!Da's een verbastering van Lente en Zomer. Je kan het ook Zonte noemen. Zonte vind ik eigenlijk leuker.
Pas maar op met dat soort uitspraken. Dadelijk gaat er weer iemand hard lachen. Ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Een goed begin is het halve werkquote:
Nee, maar wij beweren ook niet ten stelligste wat de meerheid van onze luisteraar er van vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 3FM heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden, zullen we zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |