Of gewoon KXquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon net zoals ik wat selectiever gaan luisteren. 3voor12/MYA zijn de programma's wat mij nog het meest doet denken aan het 'oude' 3FM. Gewaagd, maar verfrissend. Nu EkStra weekend !!
Het wordt vandaag weer een lange nachtdienst.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Heeeeej, mooi op tijd ja!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Precies op tijd achter de PC... kom maar op met dat weekend![]()
Oeiquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Niet gehoord, maar thanks!quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:01 schreef TheZapster het volgende:
Oeh , hoorde je dat Hans?Gratis Wagner pizza via deze site
Jam jamquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die is wel lekker ja. Ik ga dalijk een big american bacon of texas maken
.
Doe dat niet, ze zijn je tijd en geld niet waard.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
De Megahit is democratisch gekozenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Wat hoor ik, Dio megahit?
Hoeveel geld is daar mee gemoeid geweest om dat voor elkaar te krijgen?
Het is Lemer!!!Da's een verbastering van Lente en Zomer. Je kan het ook Zonte noemen. Zonte vind ik eigenlijk leuker.
Pas maar op met dat soort uitspraken. Dadelijk gaat er weer iemand hard lachen. Ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:04 schreef Cee het volgende:
Ben ook even van de partij, tot 8 uur, dan ga ik me weer vrijwillig storten op het gekrijs dat X-Factor heet.
Een goed begin is het halve werkquote:
Nee, maar wij beweren ook niet ten stelligste wat de meerheid van onze luisteraar er van vinden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, 3FM heeft alle luisteraars hoogst persoonlijk gebeld om te vragen of ze de plaat top vinden, zullen we zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |