Jij hebt liever een nummer dat al bijna 200(!!) keer gedraaid is en al dik 3 maanden oud is als MH?quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:16 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik had liever The Fear als MH gehad. Maar helaas, ik heb het niet te zeggen.
Alles beter dan Dio denk ik momenteel, maar idd, als ie al !3! maanden oud is, dan is het idd vrij kansloosquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij hebt liever een nummer dat al bijna 200(!!) keer gedraaid is en al dik 3 maanden oud is als MH?![]()
Kansloos
Over een paar jaar is Dio ook een Dance-Classic Hansquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:24 schreef -Hans- het volgende:
Pet shop Boys !!!!!!!1![]()
Disco classic?? naja, vette plaat
Kan niet wachten !quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Over een paar jaar is Dio ook een Dance-Classic Hans
quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:27 schreef themauster het volgende:
[quote]Op vrijdag 3 april 2009 18:25 schreef TIM-846 het volgende:
dronken tvp
[/quote
whaha als een toeter?
Dan is het gewoon zeer triest gesteld met 3FMquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:10 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik vind het zeker MH-waardig, deze plaat was al bij uitkomst vorige week bij veel jocks een persoonlijke favoriet. De andere kanshebbers waren er niet echt, het was naast een grote meerderheid voor Dio heel versplinterd.
Ekdom zei op KX dat ie vanaf volgende week alleen nog maar de originele versie gaat draaien. Ook leuk, maar die remix is heul vet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 18:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Net 4 uur op het terras gezeten!
Maar zie dat Dio MH is! Dat is wel niceHad liever Rich Girls gehad.. maar hier kan ik mee leven!
Middagquote:
Echt Hans. Elke keer verbaas je mij weer dat je 2 pizza's eet. Dat kan toch niet goed zijn voor een mensquote:
Al sinds vanochtend 7 uurquote:
Ah coolquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo eerst wat mp3's voor je maken, was het al weer vergeten
Gelukkig is het maar 1x per weekquote:Op vrijdag 3 april 2009 18:39 schreef 3FMaster het volgende:
Echt Hans. Elke keer verbaas je mij weer dat je 2 pizza's eet. Dat kan toch niet goed zijn voor een mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |