quote:
FOK!ken en Ekstra Weekend luisteren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
Het is verdomme WEEKEND EN LICHT EN WARM EN
wtf doe ik binnen?
Ekstra Weekend luisterenquote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
wtf doe ik binnen?
Je moet je er niets van aan trekken. Je blijft altijd blaatschapen hebben, op elke radiozender.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee, maar wij beweren ook niet ten stelligste wat de meerheid van onze luisteraar er van vinden.
Heb jij meegedaan aan Rokjesdag ?quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:11 schreef Cee het volgende:
wtf doe ik binnen?
quote:Het voor 14 april geplande kort geding van Llink tegen het Commissariaat voor de Media en de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) is van de baan. De NPO heeft het niet nodig gevonden om, vanwege de ingekochte ledenwerfspotjes met het geld van ledenbijdragen, de programmafinanciering van Llink opnieuw te stoppen, meldt de omroep.
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.quote:
Was het voor mij zo makkelijk. Ik zet het weer op multitasken, volgende uur ben ik zelfs afwezig vanwege ome Günther.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef -Hans- het volgende:
Kort geding van Llink tegen Commissariaat van de baan
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.
Dit klinkt alsof ik een prostituee ben maar dat is dus niet he.
Zulke mannen blijf je hebben. Je had hem gerust tussen de benen kunnen schoppen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 19:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Bewust niet, normaal ben ik wel van de rokjes en jurkjes maar had vandaag een afspraak met een klant die stinkt en beetje viezig en gluiperig is.
Dit klinkt alsof ik een prostituee ben maar dat is dus niet he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |