Want?quote:
En ik niet meer.quote:
Hoezo is dat cultuurbarbaar?quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kinderen Nick & Simon liedjes leren.
Schrikquote:
Nick & Simonquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoezo is dat cultuurbarbaar?
Weetje laat maar ik ga er niet eens op in
Doen alsof je een auto bentquote:
jemig, dan kan ik bijna alles wel aan gaan vinkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Yo, deze site is best tof:
http://publicons.pl/
Maar is er ook zoiets in het Engels?
Dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
Doe eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
jemig, dan kan ik bijna alles wel aan gaan vinken
Nee, wel duits. ff .de ervan makenquote:Op vrijdag 3 april 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
jupquote:
Dit is mijne dan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 13:21 schreef Desunoto het volgende:
Dan krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
En nee, ik heb niet alles blindelings aangevinkt. Ik heb het echt serieus gedaan.quote:
Ik heb zonneallergie.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:07 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niks beters te doen of zo, laat je tere FOK!kers huidje eens even aan de zon zien joh.
Nog zo een.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef Hyman het volgende:
En ik vervel in de zon
Na drie kwartier al ofzo![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:10 schreef Juicyhil het volgende:
Eerdaags komen er trouwens een aantal FOK!kers in m`n huis.
Voor dat is zelfs een forum geopend.
Moet je maar kijken in The Bunker Online.
Tis eng buiten.quote:
quote:
Alleen nu reageert m`n hele telefoon niet meer en m`n batterijklepje wilt niet openquote:
Nederlanduuuuur.quote:Op vrijdag 3 april 2009 14:09 schreef Hyman het volgende:
En ik vervel in de zon
Na drie kwartier al ofzo![]()
En nu op de kopquote:Op vrijdag 3 april 2009 15:50 schreef -SG- het volgende:
!ioH
Nee.quote:
quote:
Nee, en ik ben nu wegquote:
ja?quote:
Kan best zijn dat er geen studentenkorting meer opstaat hoorquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 13:54 schreef Desunoto het volgende:![]()
Wat een prutsers. Ik kreeg net per post m'n studenten OV-chipkaart.![]()
Jongens, daar heb ik helemaal geen recht op en ik heb m'n studiefinanciering ook gestopt.![]()
*zucht
Oke, dat zou beter zijn. Dan hoef ik ze niet weer op een fout te wijzen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan best zijn dat er geen studentenkorting meer opstaat hoor
Hier is het heel makkelijk, ik weet niet of je daar al je pasje kunt opwaarderen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oke, dat zou beter zijn. Dan hoef ik ze niet weer op een fout te wijzen.
Maar hoe kom ik daar snel achter?
Ik heb echt geen idee. Ik heb er nog nooit mensen hier over gehoord.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hier is het heel makkelijk, ik weet niet of je daar al je pasje kunt opwaarderen?
Want hij is toch nog niet geldig buiten Rdam en Adam?
Want als het goed is kun je die korting er ook af laten halen, maar moet wel bij een speciaal kantoor denk ik. Maar als je een keer op een treinstation bent kun je het vast vragen bij een servicepuntquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:32 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. Ik heb er nog nooit mensen hier over gehoord.
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Allemaal vanavond ff klikken en hem aan mij geven
Oke, dan vraag ik het morgen wel. Bedankt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Want als het goed is kun je die korting er ook af laten halen, maar moet wel bij een speciaal kantoor denk ik. Maar als je een keer op een treinstation bent kun je het vast vragen bij een servicepunt
Ik vertrouw ebay nooit zo, want dat zijn toch. Mensen. Jwt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 16:36 schreef Jotcha het volgende:
Middag! En zoek op ebay, hebben we ook gedaan voor telefoons, kost vaak maar 5 euri.
Je kan een gesigneerd shirt van Metro Station winnenquote:
http://cgi.ebay.nl/Nintendo-DS-Lite-Accu-Battery-2000mAh-NDS-Lite-ndsl_W0QQitemZ220385007180QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_146?hash=item220385007180&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand -heel toevallig- waar je een nieuwe batterij voor je DS kunt kopen?
Ik ook niet, maar voor 5 euro kon ik het niet laten. Is gewoon ori accu, en doet het perfect. En meestal zijn het bedrijven hequote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vertrouw ebay nooit zo, want dat zijn toch. Mensen. Jwt.
Al zou ik geld toe krijgen, ik zou het niet dragen.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan een gesigneerd shirt van Metro Station winnen![]()
![]()
Daarom zeg ik ook dat je het aan mij moet geven.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Al zou ik geld toe krijgen, ik zou het niet dragen.
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Hej jij bent toch die ene homo ?
goede binnenkomerquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Vast en zeker een kloon van iemand.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:56 schreef jongewatdefakk het volgende:
[..]
Herkenbaar. Té herkenbaar.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef DownPoison het volgende:
krijg net te horen dat we(mijn ouders, opa en oma en broertje) vanavond uit eten gaan.
maar mijn haar zit kut en heb er al weet niet hoe veel gel in gedonderd maar het wil maar niet zitten
Dan blijf je thuisquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef DownPoison het volgende:
krijg net te horen dat we(mijn ouders, opa en oma en broertje) vanavond uit eten gaan.
maar mijn haar zit kut en heb er al weet niet hoe veel gel in gedonderd maar het wil maar niet zitten
Daar smaakt het eten niet minder omquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef DownPoison het volgende:
Ey man!quote:
ja maar jij bent een jongen, dat is minder opvallendquote:
nee.quote:
Ik heb altijd als ik er te veel aan zit dat het dan kut gaat zitten. En als ik gewoon nochelant wat gel er in doe zonder er bij na te denken dat het dan wel relaxed zitquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:00 schreef DownPoison het volgende:
nou als er dan een leuke jongen is ofzo dan denk ik de hele tijd kuuut me haar zit niet >.>quote:
Dus een jongen z'n haar hoeft niet goed te zitten?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:02 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja maar jij bent een jongen, dat is minder opvallendhaha
whehehe moet je dat meisje zien, d'r haar zit echt voor geen meterquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou als er dan een leuke jongen is ofzo dan denk ik de hele tijd kuuut me haar zit niet >.>
En geloof me dan smaakt het eten echt wel minder![]()
en ja ik ben erg, weet het![]()
ja dat heb ik meestal ook, maar nu zat het direct al ontploft en ik gel erin doen zodat het weer platter zou gaan zitten en nu zit het nog ontplofderquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik heb altijd als ik er te veel aan zit dat het dan kut gaat zitten. En als ik gewoon nochelant wat gel er in doe zonder er bij na te denken dat het dan wel relaxed zit.
nou dat valt meestal gewoon minder op. heel vaak als jongens zeggen dat hun haar niet goed zit ofzo zie ik dat echt niet..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:03 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dus een jongen z'n haar hoeft niet goed te zitten?
Haar wassen, kammen, opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja dat heb ik meestal ook, maar nu zat het direct al ontploft en ik gel erin doen zodat het weer platter zou gaan zitten en nu zit het nog ontplofder
Wįt een probleem zeg.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:00 schreef DownPoison het volgende:
Dat heb ik nou als meisjes dat zeggenquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nou dat valt meestal gewoon minder op. heel vaak als jongens zeggen dat hun haar niet goed zit ofzo zie ik dat echt niet..
http://www.modmybox.nl/wi(...).html?cPath=66_93_97 Gewone DSquote:Op vrijdag 3 april 2009 16:35 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand -heel toevallig- waar je een nieuwe batterij voor je DS kunt kopen?
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:04 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
whehehe moet je dat meisje zien, d'r haar zit echt voor geen meter
Heyquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:06 schreef DownPoison het volgende:
[..]
maar de vorige keer was het ook al stom want toen was er leuke ober maar zat ik helemaal in de hoek. En mijn broertje weet dat ik nogal vaak met de obers flirt
en toen ging mijn broertje steeds mijn bord aanpakken enzo zodat de ober minder naar mij keek
![]()
mijn broertje is gemeen
ja wat anders is uit eten gaan met me opa en oma echt niet leuk hoor![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:08 schreef Remsjo het volgende:
Het is rokjesdag:
Ik zie liever een chick in een jeans met een stel strakke billen eraan
AUTOquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
NIJN
quote:
Op rokjesdag nog wel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef DownPoison het volgende:
ik draag best vaak rokjes , heb meer rokjes dan broeken eigenlijk...
Maar vandaag heb ik toevallig wel gewoon broek aan
Rokjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef DownPoison het volgende:
ik draag best vaak rokjes , heb meer rokjes dan broeken eigenlijk...
Maar vandaag heb ik toevallig wel gewoon broek aan
In de straatquote:
slecht hequote:
Ik wist ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
slecht he![]()
weet ik veel dat er zoiets bestaat als rokjesdag
Ik wist het ook niet tot vandaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
slecht he![]()
weet ik veel dat er zoiets bestaat als rokjesdag
veel spierpijn, kan amper mijn arm nog optillenquote:
Toeval bestaat niet.quote:
Hoe komt danquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
veel spierpijn, kan amper mijn arm nog optillenmaar verder wel ok.
Met jou?
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind rokjes zo tuttig, bekakt, totaal niet sexy als je een kont wil zien.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....
Ja maar het is Remsjo die het zei, dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....
ik draag geen bekakte kleding![]()
te fanatiek gebadmintond(niet lachen) met fysio, vervolgens nog foto`s maken met zware camera paar uur lang en nog moeten figuurzagen bij ergoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe komt dan?
Met mij wel ok, alleen lui
dat kan ook, maar ik heb heel vaak dat ik dus geen broek schoon heb(heb er te weinig) en dan moet ik wel een rokje aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb meer rokken & jurken dan broeken, maar doe ze nooit aan
Dat is ook wel weer erg handig allemaal op dezelfde dagquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
te fanatiek gebadmintond(niet lachen) met fysio, vervolgens nog foto`s maken met zware camera paar uur lang en nog moeten figuurzagen bij ergo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer erg handig allemaal op dezelfde dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.badminton was gister. Maar okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You were poison, spinning round my mind...
WEEKENDquote:
.....aquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dat kan ook, maar ik heb heel vaak dat ik dus geen broek schoon heb(heb er te weinig) en dan moet ik wel een rokje aan.
Sorryquote:
dus dan zou je maar gewoon niet naar school gaan? Als al je broeken in de was zouden zitten ofzo. Zo erg is het toch niet om een rok te dragen?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.....a
Dat maakt me dus echt niets uit, ik ga niet met een rok naar school
Ik vind van niet, ik vind rokjes die je niet vaak ziet juist tofquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Jeansrokjes zijn dan weer leuker dan andere rokjes.
Mits het je staat natuurlijk.
Ja, echt zoquote:
ja ok maar dat is met alles zo..quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:18 schreef Desunoto het volgende:
Jeansrokjes zijn dan weer leuker dan andere rokjes.
Mits het je staat natuurlijk.
Jij bent dan ook Remsjoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:19 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind alleen hockeyrokjes lieevvv
Ik heb drie broeken, en doe twee dagen met een broek. En in het weekend doet mn moeder de wasquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:19 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dus dan zou je maar gewoon niet naar school gaan? Als al je broeken in de was zouden zitten ofzo. Zo erg is het toch niet om een rok te dragen?
Factquote:
Jij zit op partyflock, je mening telt nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:19 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind alleen hockeyrokjes lieevvv
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jij zit op partyflock, je mening telt niet
Muziekquote:
oh ok.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb drie broeken, en doe twee dagen met een broek. En in het weekend doet mn moeder de wasEn anders zou ik gewoon een oplossing vinden om niet met een rok uit de deur te hoeven.
Ik vind het echt verschrikkelijk om een rok aan te moeten
Bierquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Muzieklekker weer
msn
![]()
bier
[..]
Ja maar jij bent Djoessiequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ik zit ook op Partyflock.
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bier
Ik wil ijsjes. Maar ja, alles is uitverkocht.
[..]
Sneuquote:
Hihiquote:
Ik jou ookquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jou heb ik IRL gezien en vond ik tof.
nouja als ik niets zeg weet jij verder ook niks. Zo kan ik inieder geval nog laten weten dat ik het heb gelezen, en het inieder geval een beetje snap. toch?quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
SerieusLiever geen antwoord dan dat.
..en toch ben ik het weer met Remsjo eens.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:22 schreef Remsjo het volgende:
Hetzelfde heb ik met vrouwen en ondergoed. Vrouwen in string word ik niet warm of koud van. Vrouwen in zo,n sexy vrouwenboxerding maak je me helemaal gek mee.
Is die bij je in de straat al open?quote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:23 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hihi
Stiekem daar toch geen profiel hoor![]()
Ligt er net aanquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
..en toch ben ik het weer met Remsjo eens.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[...............]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:25 schreef Remsjo het volgende:
Jullie zijn emo's. Emo's Is afgeleid van het woord Elmo. HihiLeuk ben jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:25 schreef Remsjo het volgende:
Jullie zijn emo's. Emo's Is afgeleid van het woord Elmo. HihiEn nu ben ik het niet met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk pas in de vakantie, doen ze altijd. ALS ze niet falliet zijn gegaan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is die bij je in de straat al open?![]()
Is dat Remsjo?quote:
Neuh.quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk pas in de vakantie, doen ze altijd. ALS ze niet falliet zijn gegaan.
[..]
Is dat Remsjo?
Klopt.quote:
Jaa ik ben die halve die met zn linker oog naar zn rechter oorlel probeert te kijken nou goedquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Is dat Remsjo?
Nee, foto.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaa ik ben die halve die met zn linker oog naar zn rechter oorlel probeert te kijken nou goed
Je gaat vreemd.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Sexy heur. Ik zou hem doen. Hard. De hele nacht door.
Oh bebe.
Nu een echte foto van hem.
Post je tietenquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaa ik ben die halve die met zn linker oog naar zn rechter oorlel probeert te kijken nou goed
Post het buikje waar Lau op geiltquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:29 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Door te neuken.quote:
Helaas willen wij je niet.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:31 schreef Remsjo het volgende:
Ik ga afkicken van Partyflock en wil graag geneutraliseerd worden tot Fokker
Good luck with that.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:31 schreef Remsjo het volgende:
kan ook nog jaquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
IK GA DIE LAPO SCORE!
Ga naar KLB en ONZ.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:31 schreef Remsjo het volgende:
quote:
Vorig jaar had hij een extra baantje.quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
kan ook nog ja![]()
lets hope not
Ok, ik stuur je wat terug middels postduif.quote:
Of wij gaan hem hier negeren, dan gaat ie ook wel vanzelf wegquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga naar KLB en ONZ.
Dar worden zelfs de grootste mongolen de hemel ingeprezen en hebben wij geen last van je
Dus ik ben geen mongool, word er alleen maar gehaat.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ga naar KLB en ONZ.
Dar worden zelfs de grootste mongolen de hemel ingeprezen en hebben wij geen last van je
Sexyquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok, ik stuur je wat terug middels postduif.
Ja, creėer een levenquote:
Denk je?quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Of wij gaan hem hier negeren, dan gaat ie ook wel vanzelf weg
want ijs letterlijk op kruipafstandquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Vorig jaar had hij een extra baantje.
Maar hoop het niet.
Want ijs.
Nee alleen Lau mag die zien hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist ik alquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dus ik ben geen mongool, word er alleen maar gehaat.
quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee alleen Lau mag die zien haha
Asjeblieft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yeahquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
want ijs letterlijk op kruipafstand![]()
Ik wist het nog nietquote:
Tsss, jij maakte niet eens ruimte voor m`n rolstoelquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
YeahIk wil echt. Want. Ja.
En dan zie ik dat kind ook weereens
Lekker ijsquote:Op vrijdag 3 april 2009 @ 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook ijsdus omdat ja precies!
Dat klopt, maar ik doe wel een sociale studiequote:Op vrijdag 3 april 2009 17:35 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tsss, jij maakte niet eens ruimte voor m`n rolstoel
quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik wil ook ijsdus omdat ja precies!
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |