AUTOquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef Desunoto het volgende:
NIJN
quote:
Op rokjesdag nog wel!quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef DownPoison het volgende:
ik draag best vaak rokjes , heb meer rokjes dan broeken eigenlijk...
Maar vandaag heb ik toevallig wel gewoon broek aan
Rokjesquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:11 schreef DownPoison het volgende:
ik draag best vaak rokjes , heb meer rokjes dan broeken eigenlijk...
Maar vandaag heb ik toevallig wel gewoon broek aan
In de straatquote:
slecht hequote:
Ik wist ook nietquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
slecht he![]()
weet ik veel dat er zoiets bestaat als rokjesdag
Ik wist het ook niet tot vandaag.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
slecht he![]()
weet ik veel dat er zoiets bestaat als rokjesdag
veel spierpijn, kan amper mijn arm nog optillenquote:
Toeval bestaat niet.quote:
Hoe komt danquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
veel spierpijn, kan amper mijn arm nog optillenmaar verder wel ok.
Met jou?
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef Remsjo het volgende:
Ik vind rokjes zo tuttig, bekakt, totaal niet sexy als je een kont wil zien.
Ik stem voorquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....
Ja maar het is Remsjo die het zei, dusquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
en als je dan een strak jeans rokje hebt? ....
ik draag geen bekakte kleding![]()
te fanatiek gebadmintond(niet lachen) met fysio, vervolgens nog foto`s maken met zware camera paar uur lang en nog moeten figuurzagen bij ergoquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe komt dan?
Met mij wel ok, alleen lui
dat kan ook, maar ik heb heel vaak dat ik dus geen broek schoon heb(heb er te weinig) en dan moet ik wel een rokje aan.quote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb meer rokken & jurken dan broeken, maar doe ze nooit aan
Dat is ook wel weer erg handig allemaal op dezelfde dagquote:Op vrijdag 3 april 2009 17:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
te fanatiek gebadmintond(niet lachen) met fysio, vervolgens nog foto`s maken met zware camera paar uur lang en nog moeten figuurzagen bij ergo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |